הסרת שיער בלייזר בהריון

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר בהריוןהסרת שיער בלייזר בהריון

נשים רבות מבצעות הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. ישנם מצבים בהם לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בגלל פרמטרים שונים כמו צבע השערה, צבע העור ועוד. אך האם יש הגבלה על הסרת השיער בלייזר עבור נשים בהריון? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הסרת שיער בלייזר בהריון- מהי הסרת שיער בלייזר?

על מנת להבין האם יש הגבלה על הסרת שיער בלייזר בהריון, נבין קודם כל מהי הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר היא שיטה דרכה אפשר להסיר שיער בגוף לטווח זמן ארוך מאוד. כיצד השיטה מתבצעת? שיטת הלייזר מתבצעת על בסיס הניגוד בין צבע העור לבין צבע השיער. ככל שצבע העור יהיה בהיר יותר וצבע השערה יהיה כהה יותר, כך הטיפול יעבוד טוב יותר. מדוע? מכשירי הטיפול מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור הנשלחת על ידי המכשיר, נקלטת בפיגמנט של השערה. לאחר קליטת אנרגיית האור בפיגמנט, היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ועל ידי כך משמידה אותם. כאשר צבע העור כהה מדי או צבע השערה בהיר מדי, אנרגיית האור לא נקלטת באופן מיטבי בפיגמנט שבשערות והטיפול לא עובד במיטבו. 

על מנת להסיר שיער בלייזר יש לעבור פגישת היכרות, בה יחליטו האם אתם מתאימים להסרת שיער בלייזר או לא. בפגישת ההיכרות יסתכלו על השיער באזורים שונים בגופכם, על צבעו ועל צבע עורכם. במידה ותמצאו מתאימים להסרת שיער בלייזר, יתאימו לכם טיפול אישי. הטיפול יותאם על פי מאפייני הגוף השונים, הרצונות שלכם והאזורים בהם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר. כחלק מהתאמת הטיפול, יתאימו לכם מספר טיפולים אופטימלי ואת המכשיר המתאים ביותר לטיפולים. הסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי מכשירים שונים. לכן יבחרו עבורכם את המכשיר המתאים ביותר. כיום הטכנולוגיות החדשות  מאפשרות הסרת שיער בלייזר ללא כאב. 

האם כדאי?

התשובה היא לא. עדיין לא נעשו מחקרים בנושא שיכולים לאמת או להפריך האם הסרת השיער בלייזר בהריון עלולה לפגוע בעובר. לכן, במידה ואת בהריון, מומלץ לא לקחת סיכונים ופשוט לדחות את הטיפולים לאחרי ההריון. מלבד הסיכוי לפגיעה בעובר, בזמן הריון הגוף עובר שינויים רבים. האיזון ההורמונלי יוצא משליטה, אזורים שונים בגוף עלולים לפתח שיעור יתר ועוד. לכן, מלבד לפגיעה אפשרית בעובר, הסרת שיער בלייזר בהריון יכולה להיות לא אפקטיבית בכלל ואף לגרום לבזבוז כסף מיותר, שכן בדרך כלל האזורים בהם נהיה שיעור יתר בזמן ההריון, הופכים ללא שעירים מיד בתום ההריון. כמו כן, מכוני הלייזר השונים לא מוכנים לקחת סיכון ולא מוכנים לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן הריון. 

עשוי לעניין אתכן: הסרת שיער בלייזר סיכונים, הסרת שיער בלייזר קר.

האם זה כואב? 

עם התפתחות הטכנולוגיה, הצליחו לייצר מכשירים המשמשים להסרת שיער בלייזר ופועלים תוך צמצום משמעותי של הכאב. בעבר, על מנת להפחית את הכאב המורגש בהסרת שיער בלייזר, היה צורך במריחת משחות מאלחשות על האזורים המטופלים. המשחות המאלחשות היו מרגיעות את האזור המטופל והטיפול היה נסבל. בשנים האחרונות בזכות התפתחות הטכנולוגיה יש מכשירים רבים הפועלים במינימום כאב. מכשירים אלה למעשה פועלים על קור. כפי שציינו קודם, הסרת השיער בלייזר עובדת על אנרגיית אור המומרת לאנרגיית חום. בעקבות כך, האזור המטופל מתחמם והעקצוץ המורגש בטיפול הופך למורגש יותר ולכואב יותר. כאשר המכשיר עובד על קור הוא למעשה מקרר את האזור המטופל באופן אוטומטי. ישנם מכשירים שפועלים עם אוויר קר כמו מאוורר, וישנם מכשירים שעובדים עם מגע קר כמו קרח. שניהם למעשה מונעים את התחממות האזור והופכים את חווית הטיפול לפחות כואבת. 

ראי גם: הסרת שיער בלייזר קר.

למרות זאת, בזמן הריון הגוף חלש יותר. הגוף עובר שינויים רבים, הורמונליים ופיזיים. כתוצאה מכך, טיפול הסרת השיער בלייזר יכול להיות כואב מאוד ומורגש הרבה יותר מאשר טיפול לאישה לא בזמן הריון. לכן, אי אפשר להבטיח שהטיפולים בזמן הריון יהיו לא כואבים. 

לסיכום, בזמן הריון הגוף הופך לרגיש מאוד. האישה נושאת ברחמה עובר שמתפתח מיום ליום. הסרת השיער בלייזר עלולה לפגוע בעובר ולגרום לנזקים לגוף האישה. לכן, מומלץ להמתין עד לאחרי ההריון ורק אז לבצע את טיפולי הסרת השיער בלייזר. במידה וכבר התחלת את הטיפולים, תוכלי להשהות אותם עד אחרי ההריון. 

ראי גם: מכונים להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר בהריון
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!