הסרת שיער בלייזר לגברים- מחירים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר לגבריםהסרת שיער בלייזר לגברים

עם השנים, גברים רבים מחליטים לבצע הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגופם. גברים רבים המרגישים חסרי ביטחון בגופם בעקבות אזורים שעירים, מחליטים פשוט להסיר את השיער באזורים אלה ולהעלות את הביטחון העצמי. מה הסיבות לכך שגברים מסירים שיער בלייזר? מה האזורים הנפוצים ביותר? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים- מהי הסרת שיער בלייזר?

תחילה נסביר בדיוק מה היא הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר התפתחה בשנות ה60. המכשיר הראשון לא היה יעיל במיוחד, שכן הוא לא הצליח להסיר את שיער הגוף ובנוסף לכך, גרם לכוויות רבות ולתופעות לוואי שונות. עם התפתחות הטכנולוגיה במהלך השנים, הומצאו מכשירים שונים ויעילים מאוד המאפשרים את הסרת השיער באופן מיטבי. השיטה להסרת השיער בלייזר תפסה תאוצה והפכה לפופולרית מאוד. בעקבות כך, נשים וגברים רבים מסירים את שיער גופם בלייזר. כיצד זה עובד? הסרת השיער בלייזר מתבססת למעשה על הניגוד בין צבע העור לצבע השיער. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר כך הטיפולים יעבדו באופן האפקטיבי ביותר. כמו כן, במידה והעור כהה מידי הוא חשוף יותר לכוויות מהמכשיר. המכשירים מודדים פרמטרים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת על ידי הפיגמנט בשערה. לאחר קליטת אנרגיית האור היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ועל ידי כך זקיקי השערה מושמדים. חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר אינה לצמיתות. במהלך השנים, מתרחשים כל מיני שינויים בגוף, ולכן לא ניתן להתחייב שצמיחת השיער לא תתחדש כתוצאה מכך. 

גברים ונשים שמעוניינים להתחיל בטיפולי הסרת שיער, צריכים קודם כל להגיע לפגישת הכרות. בפגישת ההכרות יבדקו האם אתם מתאימים לטיפולים ויתאימו לכם טיפול אישי. 

הסרת שיער בלייזר לגברים- באילו אזורים ניתן להסיר שיער בלייזר?

התשובה היא כל האזורים. אין שום הגבלה על האזורים בהם גברים יכולים להסיר את שיער גופם בשיטת הלייזר. ישנם אזורים בהם הסרת השיער בלייזר אצל גברים היא הנפוצה ביותר-

  • אזור הגב- בדרך כלל גברים מרגישים חוסר בטחון לגבי שיעור בגב. כמו כן, רבים לא אוהבים את התחושה. לכן, גברים רבים מבצעים הסרת שיער בלייזר באזור זה. 
  • חזה ובטן- גברים רבים אוהבים שיש להם שיער בחזה ובבטן. אך, כאשר אזורים אלה שעירים במיוחד, זה גורם לחוזר בטחון אצל גברים רבים. הרבה פעמים גם הנשים מעודדות את הגבר להפחית את השיער באזור החזה. 
  • כתפיים- כמו אזור הגב ואזור החזה, היחס זהה לשיער באזור הכתפיים. הסיבה לכך, היא שאצל מרבית הגברים, אזורים אלה חלקים, לכן, גברים שסובלים משיעור באזורים אלה מעוניינים להסיר את השיער. 

כפי שהזכרנו קודם, קיימים אזורים רבים נוספים שניתן לבצע בהם הסרת שיער בלייזר. בגוף תוכלו להסיר שיער ברגליים, ידיים, עורף, לסת, מצח, לחיים, מפשעות, ישבן ועוד. בפנים תוכלו להסיר שיער בצוואר, בשפם, באוזניים, בגבות, בסנטר, בפאות ועוד. 

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים

הסרת שיער בלייזר לגברים- מה הסיבות לכך?

ישנן סיבות שונות לכך שגברים מחליטים להסיר את שיער גופם בלייזר-

פגיעה בביטחון העצמי– שיער גוף באזורים לא שגרתיים (גב, כתפיים וכו), או שיעור יתר בכלל הגוף גורם לגברים רבים לפגיעה בביטחון העצמי. הדבר גורם להימנעות ממפגשים בהם הגוף חשוף, הימנעות ממפגשים מיניים ועוד. כמו כן, הגברים מנסים להצניע את השיער באזורים אלה. אם אתם מרגישים חסרי ביטחון כתוצאה משיער הגוף שלכם, מומלץ פשוט להסירו על ידי מספר טיפולים שייתנו לכם שקט נפשי ובטחון עצמי גבוה.

זמן- גברים שמסירים את שיער גופם על ידי שיטות שונות מודעים לכך שהדבר לוקח זמן רב. בין אם אתם מסירים את שיער גופכם בגילוח ובין אם בשעווה, יש לתחזק את האזורים המטופלים ולטפח אותם. דבר שלוקח זמן רב. על מנת לחסוך בזמן, תוכלו להסיר את שיער גופכם בלייזר. כך תוכלו להגיע לטיפול אחת לחודש-חודשיים (ולעתים אף יותר) ולהנות מאזור חלק ונעים. 

מגע נעים- מי שהסיר את שיער גופו על ידי גילוח בטח יודע שהאזור בו הוסר השיער הופך למחוספס, קוצני ולא נעים למגע. קיימת האפשרות להסיר את שיער גופכם על ידי שעווה, אך הדבר לוקח זמן רב ויש לתחזק באופן קבוע את האזורים המטופלים. הסרת השיער בלייזר תעניק מגע נעים שנשמר לאורך זמן. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער ערווה לגבר.

 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים- מחירים

הסרת שיער בלייזר הפכה לאחת התופעות הנפוצות ביותר בשנים האחרונות גם בקרב גברים. יותר ויותר גברים מחליטים לבצע הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגופם. מדוע גברים מסירים שיער בלייזר ומה המחירים? על כך במאמר הבא. 

ראו גם: מכונים להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים- האם יש הגבלה על אזורים?

התשובה היא לא, אין הגבלה על אזורים מסוימים לגברים. גברים יכולים להסיר שיער בלייזר בכל אזור שיחפצו להסיר בו את השיער. אך חשוב להבין כי הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע השיער לצבע העור. עם יש אזור עם שערות בהירות מידי, לא תוכלו להסיר באזור זה את השיער בלייזר. קיימים אזורים נפוצים ביותר שבהם גברים מסירים שיער בלייזר-

  • גב- גברים שיש להם שיעור יתר בגב בדרך כלל מבצעים הסרת שיער בלייזר באזור זה. 
  • חזה ובטן- גם באזור זה יש גברים רבים שסובלים משיעור יתר. בעקבות כך הגברים מבצעים הסרת שיער באזור זה. 
  • כתפיים- כמו אזור הגב ואזור החזה, כך היחס זהה לאזור הכתפיים. הסיבה לכך היא שאזורים אלה חלקים אצל מרבית הגברים, וכאשר יש שם שערות, גברים רבים מעוניינים להסיר אותן. 

יש לקחת בחשבון שיש אזורים רבים נוספים שניתן לבצע בהם הסרת שיער בלייזר. בגוף תוכלו להסיר שיער ברגליים, ידיים, עורף, לסת, מצח, לחיים, מפשעות, ישבן ועוד. בפנים תוכלו להסיר שיער בצוואר, בשפם, באוזניים, בגבות, בסנטר, בפאות ועוד. 

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים- מדוע?

פגיעה בביטחון העצמי– ישנם אזורים שאצל מרבית הגברים הם אזורים חלקים כמו אזור הגב והכתפיים. גברים שסובלים משיעור יתר באזורים אלה, בדרך כלל מרגישים חוסר ביטחון לגבי זה. בדרך כלל הדבר מוביל לכך שהגברים מנסים להצניע את השיער באזורים אלה, או נמנעים ממפגשים חברתיים בהם יהיו חשופים. אם אתם מרגישים חסרי ביטחון כתוצאה משיער הגוף שלכם, יש פתרון פשוט והוא להסירו על ידי מספר טיפולים שייתנו לכם שקט נפשי. 

זמן- מי שמסיר את שיער גופו יודע שהדבר לוקח זמן רב. גם יש צורך להצטייד בציוד המתאים כמו רצועות שעווה, שעווה, סכיני גילוח ועוד וגם לשבת ולהסיר את שיער הגוף. כמו כן, כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח יש לתחזק את האזורים המטופלים באופן קבוע. על מנת לחסוך בזמן, תוכלו להסיר את שיער גופכם בלייזר. להגיע לטיפול אחת לחודש-חודשיים ואף יותר ולהנות מאזור חלק ונעים. 

מגע נעים- הסרת השיער בלייזר מעניקה לגופכם מגע נעים באזורים המטופלים, שנשמר לאורך זמן. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים- האם ניתן לבצע דילול של השיער?

התשובה היא כן. התהליך של הסרת השיער בלייזר כולל בתוכו מספר טיפולים. כאשר תרצו להסיר שיער בלייזר תאלצו קודם כל להגיע לפגישת היכרות וייעוץ. בפגישה זו רוצים להבין את מאפייני הגוף השונים, את הרצונות של המטופל ואת האזורים בהם רוצה לטפל. לאחר פגישת ההיכרות, מתאימים למטופל טיפול אישי הכולל מכשיר מתאים ומספר טיפולים נדרשים. במידה ותחברו בדילול השיער ולא בהסרתו, המטפלים יתאימו לכם מספר טיפולים על מנת שלא כל השיער באזור המטופל יושפע. בכל טיפול מושפעים זקיקי שערות אחרים ולכן כאשר מספר הטיפולים מופחת, לא כל זקיקי השערות ניזוקים. 

הסרת שיער בלייזר לגברים- מחירים

קיים מיתוס שגברים משלמים יותר על הסרת שיער בלייזר. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהמיתוס הזה הוא שקרי. למרות זאת, לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בנוגע למחירים של הסרת שיער בלייזר לגברים. הסיבה לכך היא שהמחיר נקבע באופן אינדיבידואלי לכל בן אדם בהתאם לטיפול הנדרש וכל אזור מתומחר באופן שונה. כמו כן, המחיר יכול להשתנות בעקבות מספר הטיפולים הנדרשים להסרת השיער באזורים הרצויים. כאשר תרצו להתחיל להסיר את שיער גופכם בלייזר, תאלצו קודם כל להגיע לפגישת הכרות וייעוץ. הדבר הראשון שיקרה בפגישת ההכרות הוא שיסתכלו על שיער גופכם ויגידו לכם האם אתם מתאימים להסרת שיער בלייזר (הסרת שיער בלייזר לא מתאפשרת כאשר צבע העור כהה מידי או כאשר השיער בהיר מידי). במידה ותמצאו מתאימים להסרת שיער בלייזר, יתאימו לכם טיפול אישי שבו ייקבעו מספר הטיפולים הנדרש והמכשיר המתאים. הטיפול האישי ייקבע על פי מאפיינים שונים של הגוף והרצונות שלכם. לאחר שייקבע הטיפול המתאים ומספר הטיפולים הנדרש תקבלו הצעת מחיר. 

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצותהסרת שיער בלייזר לגברים- המלצות

בעבר, הסרת השיער מאזורים שונים בגוף הייתה בעיקר נחלתן של נשים. בשנים האחרונות, הסרת השיער בגוף הפכה גם לנחלתם של גברים רבים. יותר ויותר גברים הסובלים משיעור יתר, או מרגישים חסרי בטחון עם השיער על גופם מבצעים הסרת שיער בלייזר. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה שבזכותה ניתן להסיר שיער מאזורים שונים בגוף לטווח זמן ארוך מאוד. אנשים רבים טועים לחשוב שהסרת שיער בלייזר מאפשרת את הסרת שיער הגוף לצמיתות. אך, בעקבות שינויים שמתרחשים בגוף במהלך השנים, לא ניתן להתחייב שצמיחת השיער לא תתחדש. הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע העור לבין צבע השערה. ככל שיש יותר ניגוד בין השניים כך הטיפולים יהיו אפקטיביים יותר. כלומר, ככל שצבע העור יהיה בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר כך טיפולי הסרת השיער בלייזר עובדים באופן המיטבי ביותר. מכשירי הסרת השיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור נקלטת בפיגמנט שבשערה ומומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה. כתוצאה מכך, מושמדים זקיקי השערה וצמיחת השיער באזור המטופל מופסקת. 

ישנם מכשירים שונים להסרת שיער בלייזר. גברים ונשים שמעוניינים להתחיל בטיפולי הסרת שיער, צריכים קודם כל להגיע לפגישת הכרות. בפגישת ההכרות יבדקו האם אתם מתאימים לטיפולים ויתאימו לכם טיפול אישי. 

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות- מה האזורים הנפוצים ביותר?

חשוב להבין שגברים יכולים להסיר שיער בלייזר בכל אזור שיחפצו להסיר בו את השיער. אין הגבלה על אזורים מסוימים לגברים. אך קיימים אזורים נפוצים ביותר שבהם גברים מסירים את השיער-

  • אזור הגב- גברים שיש להם שיעור יתר בגב בדרך כלל מרגישים חוסר בטחון לגבי כך, לא אוהבים את התחושה ומבצעים הסרת שיער בלייזר באזור זה. 
  • חזה ובטן- גם באזור זה יש גברים רבים שסובלים משיעור יתר. הרבה פעמים גם הנשים מעודדות את הגבר להפחית את השיער באזור החזה ובעקבות כך הגברים מבצעים הסרת שיער באזור זה. 
  • כתפיים- כמו אזור הגב ואזור החזה, כך היחס זהה לאזור הכתפיים. אזורים אלה חלקים אצל מרבית הגברים, וכאשר יש שם שערות, גברים רבים מעוניינים להסיר אותן. 

יש לקחת בחשבון שיש אזורים רבים נוספים שניתן לבצע בהם הסרת שיער בלייזר. בגוף תוכלו להסיר שיער ברגליים, ידיים, עורף, לסת, מצח, לחיים, מפשעות, ישבן ועוד. בפנים תוכלו להסיר שיער בצוואר, בשפם, באוזניים, בגבות, בסנטר, בפאות ועוד. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות- מדוע?

ישנן סיבות רבות לכך שגברים מחליטים להסיר את שיער גופם בלייזר-

פגיעה בביטחון העצמי– גברים שסובלים משיעור יתר במיוחד, אך לא בהכרח, יכולים להרגיש חסרי ביטחון בגופם ובשיער על גופם. כתוצאה מכך, הם מנסים להצניע את השיער באזורים השונים בגופם ולהסתירו. אם אתם מרגישים חסרי ביטחון כתוצאה משיער הגוף שלכם, מומלץ פשוט להסירו על ידי מספר טיפולים שייתנו לכם שקט נפשי. 

זמן- אם אתם מסירים שיער בגופכם אתם בטח יודעים שהדבר לוקח יחסית הרבה זמן. על מנת לחסוך בזמן, תוכלו להסיר את שיער גופכם בלייזר. להגיע לטיפול אחת לחודש-חודשיים ואף יותר ולהנות מאזור חלק ונעים. 

מגע נעים- מי שהסיר את שיער גופו על ידי גילוח בטח יודע שהאזור בו הוסר השיער הופך למחוספס, קוצני ולא נעים למגע. אפשרות אחת היא להסיר את שיער גופכם על ידי שעווה. אך הדבר לוקח זמן רב ויש לתחזק את הסרת השערות כל כמה שבועות ולעתים אף ימים. הסרת השיער בלייזר תעניק מגע נעים שנשמר לאורך זמן. 

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות- האם אפשר לדלל את השיער ולא להסירו?

התשובה היא כן. כאשר מסירים שיער בלייזר, עורכים פגישת הכרות על מנת להבין את מאפייני הגוף השונים, את הרצונות של המטופל ואת האזורים בהם רוצה לטפל. לאחר מכן מתאימים למטופל טיפול אישי כולל מכשיר מתאים ומספר טיפולים נדרשים. במידה ותרצו לדלל את השיער באזור מסוים ולא להסירו לגמרי, המטפלים יתאימו לכם מספר טיפולים שבו לא כל השיער בגוף יושפע. בכל טיפול מושפעים זקיקי שערות אחרים ולכן כאשר מספר הטיפולים מופחת, לא כל זקיקי השערות ניזוקים. 

הסרת שיער בלייזר לגברים- מחירים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!