הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלאהסרת שיער בלייזר מפשעות מלא

תופעת הסרת שיער בלייזר הפכה לנפוצה מאוד. אנשים רבים מעדיפים להסיר שיער בלייזר ולהישאר עם ראש שקט בכל הנוגע לשערות גופם. בעבר, הסרת שיער בלייזר הייתה מתרחשת בעיקר בקרב נשים, אך כיום גברים רבים מבצעים הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. אזור המפשעות הוא אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר. יש לכך סיבות רבות. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא- מדוע?

מי לא מכירה את הימים האלה שכולם הולכים לבילוי צוהריים בים או בבריכה, אבל היא לא יכולה להגיע בגלל שערות בגוף ובמפשעות. אפשרות למפגש מיני עם בן הזוג החדש שנמנעת בגלל הרגשת מבוכה בגלל שהאזור האינטימי אינו חלק לגמרי והמגע אינו נעים. הסרת שיער במפשעות, לא בשיטת הלייזר, יכולה להיות דבר מתסכל ושוחק מכל מיני סיבות שונות-

  • כאב- כל מי שניסתה להסיר שיער במפשעות בשעווה מכירה את הכאב הנורא שמתווסף לפעולה. במקרים רבים הכאב הנורא מביא איתו גם שטפי דם וסימנים אדומים שלוקח להם זמן לעבור. גם אם מחליטים להסיר את השערות במפשעה על ידי גילוח מסתכנים בשטפי דם ובשערות הפוכות. בהסרת שיער בלייזר, עם התפתחות הטכנולוגיה והמכשירים החדשים הכאב משמעותי פחות. 
  • זמן- הסרת שיער במשפעות בשעווה או בגילוח לוקחת זמן רב. כמו כן, כאשר מסירים את השערות בשיטות אלה, הן צומחות שוב כעבור מספר ימים. יש לטפח ולתחזק את הסרת השיער באזור זה כל כמה ימים, דבר שמבזבז זמן רב. לעומת זאת, כאשר מסירים את השיער במפשעות בלייזר, האזור נשאר חלק לזמן ארוך יותר, ובטיפולים מתקדמים יותר הוא נשאר חלק כמעט לגמרי. 
  • מגע- הסרת שיער במפשעות בשיטת הלייזר מעניקה מגע נעים וחלק לאזור. לעומת זאת, כאשר מסירים את שיער המפשעות בגילוח, האזור נשאר בדרך כלל קוצני ולא נעים למגע. בהסרת השיער במפשעות בשעווה, יכולים להווצר שטפי דם, שהופכים את המגע ללא נעים גם כן. 
  • ציוד- כמובן שאין לשכוח את הציוד והכסף שיש לשלם עליו. כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח, יש להצטייד בציוד הנדרש ולחדש אותו כל הזמן. הדבר גורם לכך שתבזבזו כסף רב על הציוד (שעווה, רצועות שעווה, סכיני גילוח, מכשירים שונים ועוד). כאשר מסירים את השיער בלייזר, משלמים סכום חד פעמי ונהנים מאזור חלק לשנים רבות. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער ערווה לגבר, לייזר במפשעה.

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא- האם זה כואב?

בשנים האחרונות הטכנולוגיה מתפתחת יותר ויותר ומעניקה לנו אפשרויות רבות ומגוונות לדברים שונים. בתחום הסרת השיער בלייזר, התפתחות הטכנולוגיה אפשרה ליצור מכשירי הסרת שיער ללא כאב. אין התחייבות לכך שהמכשירים פועלים ללא כאב כלל ויש לזכור כי הכאב הוא אינדיבידואלי ומשפיע על כל אדם באופן שונה. יש אנשים שמרגישים כאב חזק יותר ויש אנשים שפחות. כיצד המכשירים מאפשרים טיפול ללא כאב? המכשירים החדשים עובדים תוך קירור האזור. ישנן שיטות שונות לכל מכשיר שבזכותן ניתן לקרר את האזור. על ידי קירור האזור המטופל, הכאב מופחת. הסיבה לכך, היא שהסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי אנרגיית אור המומרת לאנרגיית חום וכך משמידה את זקיקי השערה. כתוצאה מכך, האזור המטופל מתחמם. כאשר המכשירים מקררים את האזור המטופל תוך כדי הטיפול, האזור לא מתחמם באופן משמעותי והכאב פוחת. בזכות כך, הסרת שיער בלייזר במפשעות מתאפשרת תוך צמצום הכאב באופן משמעותי. חשוב לזכור שאזור המפשעות הוא אזור רגיש מאוד עם נקודות עצבים רבות ולכן הכאב בו מורגש במרבית המקרים יותר מאשר באזורים אחרים. 

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא- האם יש תופעות לוואי?

לא ניתן לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי. כל אדם מגיב באופן שונה לטיפולי הסרת השיער בלייזר. יש אנשים שאין להם תופעות לוואי כלל ויש אנשים שכן. לכן, צאו מנקודת הנחה שעלולות לצוץ תופעות לוואי שונות לאחר טיפולי הסרת השיער בלייזר. בין תופעות הלוואי השונות יהיו גירוד ואדמומיות. במידה ויש לכם תופעות לוואי של גירוד או אדמומיות באזורים המטופלים, הם אמורים לעבור כעבור מספר שעות. כלומר, תופעות לוואי אלה הן זמניות ובדרך כלל יום לאחר הטיפול אינן מופיעות עוד. חשוב לזכור כי יש להגיע בצורה מסוימת לטיפול. אם תגיעי שזופה לדוגמא, הטיפול יכול לגרום לכוויות בגופך. לכן חשוב מאוד להגיע לטיפול באופן הנדרש. 

ראו גם: המרכז להסרת שיער, הסרת שיער בלייזר בהריון.

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!