הסרת שיער בלייזר סיכונים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

הסרת שיער בלייזר סיכוניםנשים וגברים כאחד עוברים לבצע הסרת שיער באמצעות מכשיר הלייזר. אם בעבר המכשירים לא היו מתקדמים כל כך והיו יכולים להוביל לכל מיני תסמינים ובעיות כמו למשל כוויות בעור, חוסר נעימות, כאב ועוד. עם השנים הטכנולוגיה התפתחה מאוד והיום יש מכשירים כל כך מתקדמים עד שהסיכון בביצוע הסרת שיער בלייזר ולא משנה באיזה אזור הם אפסיים.

 

יחד עם זאת, כל הליך רפואי מלווה בסיכון מסוים ואפילו כשאנחנו מחליטים לעשות בדיקת דם או ללכת לרופא לבדיקה יש סיכון מסוים שנידבק מחולה אחר בשפעת או וירוס אחר. לכן, כשאנחנו מחליטים לבצע הסרת שיער בלייזר חשוב להיות ערים גם לסיכונים, למרות היתרונות הרבים של השיטה.

 

 

הסרת שיער בלייזר סיכונים אפשריים

למרות שהסיכונים מאוד קטנים, הנה כמה מהן:

  • כאבים קלים בעיקר באזורים רגישים כמו מפשעות, פנים ובתי שחי
  • אדמומיות
  • כוויה
  • פיגמנטציה של העור

 

איך נמנעים מסיכונים בהסרת שיער בלייזר?

בכדי למנוע סיכונים ותופעות לוואי אלו, חשוב קודם כל לבחור בקליניקה או קוסמטיקאית מקצועיים. הקפדה על כללי הסטריליות והנקיון, שימוש נכון במכשיר, שימוש במכשיר מתקדם מבחינה טכנולוגית וביצוע התהליך באמצעות ג‘ל מיוחד עוזרים להפחית את הסיכוי לכאבים, אדמויות, צריבה של העור ועוד.

בנוסף:

במידה ואת מתכננת להיכנס להריון בקרוב או שאת כבר בהריון, חל איסור לבצע את השימוש במכשיר משום שיש בו קרינה. שינויים הורמונליים פוגעים ולעתים משנים את התוצאות. חשוב לשים לב שהמכשיר שאת בוחרת מתאים לסוג העור ולסוג השיער שצומח. כדי להימנע ממצב של סימנים על העור ופיגמנטציה יש להימנע מחשיפה לשמש בסמוך לטיפול וגם במשך שבועיים לאחריו.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר בהריון, מכונים להסרת שיער בלייזר.

אז מה בכל זאת היתרונות של הסרת שיער בלייזר?

היתרונות של ביצוע הסרת שיער בלייזר הם רבים:

  1. טיפול מהיר – אם בעבר הטיפול היה לוקח זמן רב בשל העובדה שהמכשירים לא היו מאוד משוכללים, היום תוך מספר דקות בלבד, בטיפול אחד אפשר להסיר שיער מכל האזורים.
  2. פחות כואב- אם משווים את השיטה של הסרת שיער בלייזר לשיטות אחרות להסרת שיער כמו למשל הסרת שיער בשעווה, הסרת שיער באפליציה וכדומה, הסרת שיער בלייזר הרבה פחות כואבת.
  3. השיער מוסר מהשורש לצמיתות – קרן האור של הלייזר למעשה מגיעה עד לזקיק השיערה וממיתה את השיערה מהשורש. תוך מספר טיפולים (בין8-15) השיער באותו אזור שבו אנו מבצעים את התהליך מוסר לחלוטין ונוכל להנות משיער חלק לגמרי. מדובר בשיטה יעילה מאוד שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בכל העולם.

הסרת שיער בלייזר האם זה מסוכן

חסרונות השיטה

כמו כל דבר טוב, גם כאן יש חסרונות. החיסרון הראשון הוא קודם כל במחיר. בהשוואה לשיטות אחרות, המחיר להסרת שיער נחשב גבוה. כמובן שאם משווים את המחיר לטווח הארוך, ברור שאנחנו חוסכות קניה של סכיני גילוח, שעוות וקרמים, אבל באופן כללי המחיר לטיפול לפי אזור יקר. בנוסף, השיטה פחות מתאימה לנשים בעלות גוון עור בהיר ושיער בהיר, למרות שהיום פותחו מכשירים גם עבורן. חיסרון נוסף הוא בהיבט של השמש, שכן חל איסור להיחשף לשמש בתקופת הטיפול ולכן אם את עושה פעילות גופנית בחוץ או נחשפת לשמש, חשוב להימנע מהטיפול או לבחור לעשות אותו דווקא בעונת החורף. הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון. בנוסף, לפני כל טיפול צריך לגלח את האזור שבו אנו מטפלים, תהליך שלא תמיד נעים לכל אחת.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא, הסרת שיער לצמיתות בבית.

הסרת שיער בלייזר סיכונים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!