הסרת שיער בלייזר קר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזרהסרת שיער בלייזר קר

מי לא שמע על הסרת שיער בלייזר? כנראה שאין אדם כזה מהסיבה שזו אחת התופעות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות בקרב נשים וגברים כאחד. אך האם שמעתם על הסרת שיער בלייזר קר? ריכזנו לכם מגוון רחב של מידע בנושא.  

 

הסרת שיער בלייזר קר- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה להסרת שיער שהתפתחה בתחילת שנות ה60. מטרת שיטה זו היא לפגוע בזקיקי השערה ולמנוע צמיחה מחודשת שלהם באזורים המטופלים. כיצד זה עובד? מכשירי הסרת השיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור המיוחדת נקלטת בפיגמנט של השערה. לאחר קליטתה של אנרגיית האור היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את השערה. על ידי פגיעה בכלי הדם, זקיקי השערה מושמדים וצמיחת השיער באזורים המטופלים מופסקת. אנשים רבים טועים לחשוב שצמיחת השערות מופסקת לצמיתות. אך, לא כך הדבר. אנשים רבים עוברים שינויים הורמונליים ופיזיים עם השנים שעלולים להגביר את צמיחת השערות ולחדש אותה גם באזורים המטופלים. 

חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד שבין צבע העור לצבע השיער. כלומר, ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר, כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר. אנשים בעלי שיער בהיר מדי או עור כהה מדי, לא יוכלו לבצע הסרת שיער בלייזר.  

הסרת שיער בלייזר קר- מהי הסרת שיער בלייזר קר?

הסרת שיער בלייזר קר היא למעשה שיטה שפותחה בשנים האחרונות על מנת להפחית את הכאב המורגש במהלך טיפול הסרת השיער בלייזר. כפי שציינו, בטיפול הלייזר אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם ועל ידי כך משמידה את זקיקי השערה. כתוצאה מכך, האזורים המטופלים מתחממים מאוד. הדבר גורם לכאב חזק באזור. בעבר, על מנת להפחית את הכאב היו מורחים משחות מאלחשות בטמפרטורה נמוכה, על מנת להרגיע את הכאב ולקרר את האזור. עם התפתחות הטכנולוגיה הומצאו מכשירים שפועלים על קור ומפחיתים את הכאב באזורים המטופלים. מכשירים אלה למעשה מקררים את האזור באופן אוטומטי תוך כדי הטיפול. ישנם מכשירים המקררים את האזור על ידי אוורור וישנם מכשירים המקררים את האזור בזכות מגע קר. בזכות קירור האזור הכאב מופחת. 

ראו גם: הסרת שיער ערווה לגבר, כמה עולה לייזר?.

הסרת שיער בלייזר קר- האם יש תופעות לוואי?

כאשר הומצאה שיטת הסרת השיער בלייזר לראשונה, היא לא עבדה באופן יעיל. קודם כל, היא לא הצליחה להסיר את השיער במלואו. בנוסף, האנשים המטופלים סבלו מכוויות באזורים המטופלים. עם השנים המכשירים שודרגו והשתכללו. כיום, אין תופעות לוואי משמעותיות בהסרת שיער בלייזר. עם זאת, לא ניתן להתחייב לכך שלא יהיו תופעות לוואי כלל. כל אדם  מושפע באופן שונה מהטיפול. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר הן גרד ואדמומיות באזורים המטופלים. תופעות אלה הן תופעות זמניות שעוברות בדרך כלל כמספר שעות לאחר הטיפול. במקרה של כוויות יש למרוח משחות מתאימות ולהתייעץ עם המטפלים. 

האם מותר לבצע טיפולים בזמן הריון?

התשובה היא חד משמעית לא. אנשים רבים חושבים שעם מכשירי הלייזר הקר, ניתן לבצע טיפולים גם בזמן הריון אך זה לא כך. עדיין לא הוכח האם טיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן הריון עלולים לפגוע בעובר או לא. לכן, יש איסור מוחלט על הסרת שיער בלייזר בהריון. רק לאחר סיום ההנקה ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר. כמו כן, בזמן ההיריון וההנקה גוף האישה חלש מאוד ורגיש מאוד. כתוצאה מכך, הטיפול יכול להיות כואב יותר משמעותית ולגרום ליותר תופעות לוואי. בנוסף ,בזמן הריון גוף האישה עובר שינויים הורמונליים רבים שיכולים לגרום לשיעור יתר באזורים מסוימים. בדרך כלל לאחר ההיריון השיער נושר באופן אוטומטי מאזורים אלה. לכן, ביצוע הסרת שיער בלייזר על אזורים אלה הוא לא אפקטיבי ובזבוז כסף מוחלט. לסיכום- אם את מעוניינת לבצע הסרת שיער בלייזר ואת מתכננת להיכנס להריון, מומלץ לדחות את הטיפולים לאחר תקופת ההנקה. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר בהריון, לייזר במפשעה.

הסרת שיער בלייזר קר- האם מותר לבצע טיפול לאחר קעקוע?

התשובה היא לא. גם בשיטת הלייזר הקר מסוכן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר על גבי קעקועים. אם יש לכם קעקוע חדש, יש להמתין עד להחלמתו לפני שמבצעים טיפול בסמוך אליו. לאחר שהקעקוע מחלים יש לטפל רק מסביבו במרחק של 1 סנטימטר. 

זקוקים לייעוץ? השאירו פרטים עכשיו והמומחים של המרכז להסרת שיער יחזרו אליכם בהקדם!

הסרת שיער בלייזר קר
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!