מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתיאין לך כוח לקבוע תור במכון להורדת שיער בלייזר? רוצה להוריד משמעותית את המחיר של הורדת שיער בלייזר? את רוצה לעבור את התהליך של הורדת שיער בלייזר באזור נוח ונעים עבורך? יכול להיות שהפתרון הטוב בשבילך הוא פשוט לרכש מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי.

אלא שבשוק קיימים מכשירים שונים מה שעלול לא פעם לבלבל. בדיוק בגלל זה החלטנו לעשות סדר בנושא ולעזור לכן להבין איך לבחור בחירה מוצלחת של מכשיר הסרת שיער בלייזר. חשוב לזכור, ברגע שאת לוקחת את המושכות לידיים ובוחרת להשתמש בעצמך במכשיר להסרת שיער בלייזר, את למעשה הופכת פגיעה יותר. את חייבת להיות בטוחה כי אכן את משתמשת במכשיר איכותי שלא יביא חלילה לנזק בטווח הארוך.

אם את מבולבלת ולא יודעת במה לבחור, אל תדאגי, אנחנו כאן. קחי לעצמך משהו לשתות ובואי נצלול יחד אל עבר הבחירה של מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי.


כמה מילים על התהליך של הסרת שיער בלייזר ביתי

קודם כל הורדת שיער בלייזר ביתי דורשת ממך להיות הקוסמטיקאית של עצמך מה שדורש משמעת גבוהה, סדר וארגון. זכרי כי הורדה של שיער בלייזר הוא לא תהליך שמתרחש פעם אחת. אנחנו מדברים על תהליך ארוך שיכול לקחת כמה וכמה טיפולים. לא סתם כאשר את מגיעה למכון מציעים לך בלי למצמץ סדרה של עשרה טיפולים ויותר. כי מדובר בטיפול שלוקח זמן כדי להיות בטוחים שאכן השיער הוסר לצמיתות.

כך שההמלצה שלנו היא קודם כל, לא להתחיל להשתמש במכשיר מרגע הגעתו הביתה. קחי את היומן שלך וקבעי מראש מתי את מתכוונת לעשות כל טיפול וטיפול. זכרי כי כל פספוס וחוסר תשומת לב עלול לעכב אותך מלהגיע לתוצאה הרצויה.

כמובן שמכיוון שמדובר על טיפול מורכב, ברגע שהוא נעשה בבית, את חייבת להיות בטוחה כי את עושה אותו במקום סטרילי. הרחק מהישג ידם של ילדים והסחות דעת שונות. מכשיר להסרת שיער בלייזר זה לא צחוק ויש לנהוג בו באחריות.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים.

מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי

מה משפיע על מחיר של מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר

  1. יעילות המכשיר: בדרך כלל מכשיר להסרת שיער בלייזר הוא בעל יעילות ועוצמה נמוכה מזה שיש במכון. הסיבה היא ששימוש בלייזר חזק מדי בידיים לא נכונות עלול להביא לנזק ממשי. לכן, חברות שונות מציעות מכשירים בעלי יעילות מתנה. המחיר מושפע בין היתר מעוצמת המכשיר וכמות הפעמים שאת עתידה להשתמש בו במידה ואכן רכש את המכשיר.
  2. פיצ'רים: למכשירים שונים עיצוב שונה. יכול להיות שידית האחיזה תהיה שונה ממכשיר למכשיר, ראשי הלייזר יהיו אחרים, אולי מדובר במכשיר לו מסך מגע או כזה שאפשר להטעין מראש ולא להיות צמודה כל זמן הטיפו לחשמל. את יודעת איפה את מוכנה להתפשר ואיפה פחות. כך שבמידה והכסף לא מהווה מכשול עבורך יכול להיות שתיהני מהמכשירים המתקדמים יותר בשוק. אם את רוצה לחסוך, יכול להיות ששימוש במכשיר פשוט יותר יעשה את העבודה.

כך או אחרת, זכרו כי מכשיר איכותי להסרת שיער בלייזר צריך להיות מלווה באישור של משרד הבריאות הישראלי בוודאי ושל המדינה ממנה מיוצא המכשיר גם כן. משמע, במידה ורכשתן מכשיר להסרת שיער בלייזר ביתי המיוצר באמריקה, וודאו כי על המכשיר יש אישור של ה- FDA וכן הלאה. חיקויים יש המון. האמינו לנו, אתן ממש לא רוצות לגלות תוך כדי שימוש שנפלתן בפח וקניתן מכשיר שלא עושה את העבודה במקרה הטוב ומביא לנזק ממשי במקרה הרע.

ראו גם: הסרת שיער לצמיתות בבית, הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא.

מעוניינות לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכן בהקדם.

 

מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!