מכשיר לייזר סופרנו

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

מכשיר לייזר סופרנומכשיר לייזר סורנו הוא מהמכשירים המתקדמים שיש היום בשוק הסרת שיער בלייזר. לא פעם ניתן למצוא במכונים שונים מכשירים לא איכותיים מספיק מה שעלול להביא לתוצאות לא טובות במקרה הטוב ולעשות ממש נזק במקרה הרע. מכשיר לייזר סופרנו לא בכדי הפך לכלי הפופולארי ביותר להסרת שיער בלייזר בשנים האחרונות.

אם אתן לא יודעות מה ההבדל, כדאי שתחשבו שוב. אתן רוצות להיות בטוחות כי אתן מורידות שיער בלייזר בצורה הטובה והיעילה ביותר. כך שהיכרות עם מכשיר לייזר סופרנו תעזור לכן להיות בטוחות כי אכן קיבלתן את השירות הטוב ביותר האפשרי מהמכון אליו אתן שייכות.


מה זה למעשה הסרת שיער בלייזר

 כדי שתבינו לעומק מה האיכויות הטמונות ב- מכשיר לייזר סופרנו, חשוב קודם כל להבין מה זו למעשה הפעולה של הסרת שיער בלייזר.

לאורך שנים רבות חיפשה האנושות את הדרך למנוע מהשערה לצמוח שוב ושוב. שכן אין בעיה לכאורה להשתמש בסכין גילוח בכל פעם שהשערה עולה מעל לפני השטח על פני העור. אלא שבעידן המודרני בו אנו חיות, כשאנחנו מספיקות בקושי ללהטט בין שלל המשימות העומדות לפתחנו בכל יום מחדש, אנחנו לא רוצות להתמודד שוב ושוב עם הצורך להוריד שיער. אנו מעדיפות כבר לעשות פעולה כלשהי שתביא להורדה של השיער לתמיד.

כך נוצרה השיטה של הורדת שיער בלייזר. הורדה של שיער בלייזר בנויה על העיקרון של אנרגיית האור. שורש השערה הטמון בזקיק השערה הוא במרבית המקרים כהה. גם כשמדובר בשיער בהיר. מכשירי הלייזר מהונדסים בצורה כזו שקרן הלייזר תתמקד בשורש הכהה ותשלח אליו אנרגיה חזקה ברגע אחד. האנרגיה הזו מביאה להריסה של שורש השערה. כך, שורש השערה הופך למת למעשה מה שלא מאפשר לו לגדל שערה חדשה.

אולי עכשיו אתן מבינות מדוע לבחורות בעלות שיער בהיר קשה יותר להוריד שיער בלייזר. שכן כל הרעיון יושב על היגיון הפיגמנט. פיגמנט זה צבע באנגלית, הוא זה שמאפשר למכשיר לזהות את המיקום המדויק של שורש השערה על מנת לא לפגוע במקומות אחרים בהם לא היינו רוצים שקרן הלייזר תפגע. כמו העור שלנו.

ראו גם: הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא, הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים.


באיזה אופן מכשיר לייזר סופרנו מביא חידוש בתחום

כל מי שעברה טיפולים להסרת שיער בלייזר, או אפילו רק שמעה עליהם, יודעת כי לא מדובר בטיפול המתרחש בפעם אחת וזהו. מדובר על תהליך של מספר טיפולים ארוך. שכן להרוג את שורש השערה, זו לא פעולה קלה כל כך.

הדבר המייחד מכל את מכשיר לייזר סופרנו הוא העובדה שהמכשיר מפעיל שלושה סוגים של קרני לייזר באורכים שונים. מה שמבטיח הריגה יעילה ומדויקת של שורש השערה. שימוש במכשיר לייזר סופרנו למעשה מקצר את תהליך הסרת השיער כולו ומאפשר לך לסיים עם העניין הזה מהר ככל הניתן.

היתרון הנוסף הוא שמכיוון שמדובר על שלושה סוגים של קרני לייזר, הוא שניתן להשתמש במכשיר גם על אנשים עם שיער המורכב יותר להסרה. כמו אלו שיש להם שיער דליל, בהיר, שקוף וכן הלאה.

כך שבמידה ואתן הולכות למכון להורדת שיער, הקדישו כמה דקות לשאול את הקוסמטיקאית באיזה מכשיר היא משתמשת כדי שתהיו בטוחות כי אתן מקבלות את הטיפול המהיר והיעיל ביותר בתחום.


האם ניתן להשתמש במכשיר לייזר סופרנו בבית

על פניו התשובה היא לא. מדובר על מכשיר חדשני בו מורשות להשתמש קוסמטיקאיות מנוסות בלבד. אבל, במידה ויש לך את היכולות לרכוש את המכשיר ואת מעוניינת בכך, ההמלצה היא להתייעץ עם גורם מקצועי שיעזור לך להגיע לבחירה הנכונה.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער לצמיתות בבית, מכשיר הסרת שיער בלייזר ביתי.

במידה ואתן מעוניינות בפרטים נוספים, השאירו פרטים ונעמוד לשירותכן בהקדם.

מכשיר לייזר סופרנו
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!