מכשיר לייזר me

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

מכשיר לייזר meאם נמאס לכן לקבוע את התורים שלכן מראש או לשלם הרבה מאוד כסף על הסרת שיער, הכירו את מכשיר לייזר me. דרך יעילה וקלה להסיר את השיער באזורים שונים בגוף ממש בעצמכן. גם מי מאיתנו שהשיער פחות מפריע להן ועושות זאת למען האסתטיקה שיש לנו זמן וגם מי שעל כל שיערה הכי קטנה נכנסת לחרדה, היום יש לא מעו אופציות להסיר שיער לצמיתות. כל אחת צריכה לבחור את השיטה שהכי מתאימה לה ולאורח החיים שלה אבל אם עדיין לא שמעתן על מכשיר לייזר me, זה הזמן להכיר. מדובר במכשיר סופר חדשני שבא להחליף את טיפולי הסרת השיער לצמיתות. השם המלא שלו הוא mē supreme. מדובר בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לבצע הסרת שיער לצמיתות בבית. הרי מי מאיתנו לא חולמת שתוכל להפסיק עם השעוות והגילוחים, תוכל להנות ממראה עור חלק, נקי משערות לאורך כל עונות השנה.

 

מכשיר לייזר me איך זה עובד?

מכשיר לייזר me מבוסס על טכנולוגיה elos – electro-optical synergy. המכשיר מיוצר על ידי חברת סינרון מדיקל. שילוב ייחודי של שתי אנרגיות הפועלות באותו הזמן – גלי רדיו ואנרגיית אור. שתי האנרגיות הללו חודרות לשכבת העור הפנימית המכונה גם דרמית, מחממות את זקיקי השערה ובעצם מדכאות לאט לאט גדילה מחודשת של השיער.

 

 

מה היתרונות של מכשיר לייזר me?

היתרון הכי חשוב הן בהיבט של התהליך והן בהיבט של הבטיחות שלו הוא העובדה ש מכשיר לייזר me בטוח לשימוש ומאושר לשימור הן על ידי מכון התקנים בישראל והן על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי – FDA. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של הנוחות והקלות בשימוש. מהבית. דמיינו לעצמכן שאתן לא צריכות לקבוע תורים, לא צריכות להסיר את הבגדים שלכן באיזו מרפאה או קליניקה עם מזגן ולקפוא מקור, לא צריכות למרוח את הג‘ל הקפוא הזה ואתן יכולות לעשות את זה מכל מקום בו אתן נמצאות. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של תוצאות המכשיר. ממחקרים עולה כי שימוש ב- מכשיר לייזר me משיג עד 94% בהפחתת שיער לצמיתות תוך 5-8 טיפולים בלבד. אחרי 3 טיפולים כבר רואים ממש תוצאות. השימוש במכשיר מתאים גם לנשים שיש להן שיער בהיר וזה עוד יתרון כמובן, שכן חלק ממכשירי הלייזר לא מתאימים לנשים אלה.

 

מכשיר לייזר me כמה זה עולה?

אם משווים את עלות הטיפולים להסרת שיער בחוץ שמסתכמים בממוצע של בין 5,000-10,000 ש“ח, תלוי כמובן בסדרת הטיפולים ובאזורים שבחרנו בהם להסיר את השיער, עלות המכשיר היא רק 2,300 ש“ח. כן חשוב לדעת שאחת לכמה טיפולים יש צורך להחליף את ראש הגילוח של המכשיר, תוספת נוספת של 220 שקלים בכל פעם.

 

מכשיר לייזר me
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!