הסרת שיער באמצעות אפליציה – איך זה עובד?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער באמצעות אפליציהכולנו מכירות את אותו שיער בודד שצומח בעקשנות בצוואר, על הסנטר ובאזורים נוספים בגוף. אנחנו מורטות שוב ושוב את השיער והוא חוזר וצומח בעקשנות. הסרת שיער באמצעות אפליציה מעלימה את השיער המיותר לצמיתות. אפשר להסיר בטכניקת אפליציה שיער בכל הגוונים כולל שיער לבן. הטיפול ניתן להסרת שיער בודד או כטיפול משלים לאחר סדרת טיפולי לייזר. אפליציה דורשת ציוד מתאים וניסיון. יש להקפיד לבחור נכון במטפלת מיומנת ומומלצת. 

איך מסירים לצמיתות שיער בפנים?

שיער מיותר שצומח על הפנים עלול לפגוע בתחושת הביטחון שלנו. אנחנו מאמינים שמגיע לכולנו להרגיש טוב עם המראה החיצוני שלנו ולהיות מלאים בביטחון עצמי. הסרת שיער באמצעות אפליציה היא הפתרון הנכון להסרת שיער באזור הסנטר, השפה העליונה, הצוואר, החזה, האצבעות ועוד. עם מכשור אפליציה חדיש שנמצא בידיים מקצועיות מתקבלות תוצאות מדויקות תוך כאב מינימלי. במהלך הטיפול הזקיק של השיער נפגע על לשלב בו הוא נפלט מהגוף ואינו חוזר עוד להצמיח שיער. 

כיצד מתבצעת הסרת שיער באמצעות אפליציה?

שיטת האפליציה היא אחת השיטות הוותיקות בענף. הטיפול מתבצע באמצעות מחט חשמלית שמוכנסת אל זקיק השיער, שולחת הבזק חשמלי, צורבת את הזקיק ומשמידה אותו. הצריבה מנתקת את הזקיק מכלי הדם שמזין אותו ומונעת כך צמיחה מחודשת. השיטה יעילה מאוד. זהו טיפול נקודתי להשמדת זקיק שיער מסוים עם סיכויי הצלחה גבוהים. חשוב לציין שהסרת שיער באמצעות אפליציה כרוכה בכאב. הטיפול דורש הסרה נקודתית של כל שערה. במקרים בהם יש צורך בהסרה של קבוצת שיער הטיפול ילווה במספר דקירות עם המחט החשמלית. 

איפה כדאי לעבור את הטיפול?

הסרת שיער באמצעות אפליציה כדאי לבצע אצל מטפלת בעלת ניסיון רב. ההצלחה של הטיפול תלוי במיומנות של המטפלת וביכולת שלה לתפעל נכון את המחט החשמלית. שימוש לא נכון במחט חשמלית עלול לגרום לצלקות ופציעה של העור. כדאי לבחור מראש במכון הסרת שיער שמציע מגוון טיפולים כך שתוכלו לקבל המלצה לטיפול שישיג את התוצאות הטובות ביותר תוך מינימום כאב. 

למי מתאים הטיפול?

טיפולי הסרת שיער באמצעות אפליציה אידאלים בעבור נשים וגברים שאינם מתאימים לטיפולי לייזר. בעלי שיער שיבה או שיער בהיר במיוחד יוכלו להסיר שיער לצמיתות רק בעזרת אפליציה. הטיפול מומלץ גם באזורים בהם צמיחת השיער היא הורמונלית ולא ניתן לבצע טיפולי לייזר. אם יש לכם קעקוע באזור בו תרצו להסיר שיער – אפליציה היא התשובה. הסרת שיער באמצעות אפליציה מיועדת לאזורים בעלי שטח פנים קטן שאין בהם הרבה שיער. טיפולי אפליציה מתבצעים בעיקר באזור הטבור, פס הבטן, פטמות, השפם, סנטר, פאות לחיים. 

האם הסרת שיער באפליציה כואבת?

כאשר טיפולי אפליציה מתבצעים על ידי מטפלת מנוסה מושגות התוצאות הטובות ביותר תוך כאב מינימלי. תופעות הלוואי הצפויות לאחר הטיפול הן אדמומיות ונפיחות באזור שטופל. האדמומיות והרגישות באזור חולפת לאחר מספר שעות עד יומיים. הטיפול מתבסס על החדרת מחט חשמלית אל תוך זקיק השיער ובהתאם מורגש כאב. מטופלים שעברו את הטיפול מדווחות על כאב נסבל. אפשר יהיה להשתמש במשחת אלחוש בהתאם לבקשת המטופלת. חשוב לציין שמדובר במחט חד פעמית דקיקה. 

כמה טיפולים צריך בשביל להסיר את השיער לצמיתות?

טיפול נקודתי מתבצע בעבור כל זקיק שיער כך שמשך הטיפול נקבע על פי מספר הזקיקים שצריך להשמיד. המחט החשמלית צורבת את כלי הדם שמזין את זקיק השיער ומונעת צמיחה חוזרת. ישנם מקרים בהם טיפול יחיד מחליש את הזקיק אך לא מונע ממנו לחזור ולהצמיח שיער דק ועדין. טיפול נוסף ישמיד את הזקיק לחלוטין וימנע את צמיחת השיער לצמיתות. 

 

הסרת שיער באמצעות אפליציה
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!