הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא –כל המידע הכי עדכני

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער באמצעות לייזר אינפראמחפשים שיטת הסרת שיער לצמיתות? הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא נחשבת היום לשיטה נפוצה ואפקטיבית. אם הסתפקתם עד היום רק בהסרת שיער בגילוח או שעווה – הגיע הזמן שתכירו שיטה טובה יותר בה כל טיפול נוסף מצמצם את כמות השיער המיותר עד לרגע בו האזור חלק משיער. אנחנו נסביר כאן אודות השיטה, למי היא מתאימה, עד כמה זה כואב והאם היא באמת כל כך מוצלחת.

איך מבצעים הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא?

הטיפול מתבצע בעזרת מכשיר ששולח קרני לייזר את האזור המטופל. קרני הלייזר מזהות את הפיגמנט הכהה בשורש השיער ומחממות אותו מתוך מטרה להשמיד אותו. לייזר אינפרא דומה מאוד לטכניקת הלייזר כאשר ההבדל הוא בעצמה של הטיפול. בעוד מכשירי לייזר שולחים אל האזור קרני לייזר ממוקדות וחזקות, מכשירי אינפרא מפזרים את הקרניים בשטח גדול יותר ומפחיתים כך את הכאב. הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא אדום נחשבת עדינה יותר לעור בהשוואה לאגרסיביות של טיפולי הלייזר. 

האם אכן ניתן להסיר את כל השיער לצמיתות?

סדרת טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא תצליח להסיר 80%-90% מהשיער המיותר באזור שטופל. כל המכשירים שמבצעים הסרת שיער לצמיתות עם לייזר, אינפרא או אור אינם מסוגלים להבטיח הסרת מלאה של כל השיער באזור לצמיתות. שינויים הורמונליים שמתרחשים בגוף עלולים להצמיח שוב פלומת שיער באזור שטופל. טיפולי אינפרא מצמצמים באופן משמעותי את כמות השיער באזור המטופל אך אינם מבטיחים אזור חלק משיער לצמיתות. 

באיזה גיל כדאי לבצע הסרת שיער לצמיתות?

טיפולי הסרת שיער ניתנים לביצוע החל מגיל 6. ניתן לבצע את הטיפולים גם במהלך גיל ההתבגרות, לפני הריונות ובין הריונות. חשוב להבין ששינויים הורמונליים עתידים להביא לצמיחה חוזרת של שיער באזור שכבר טופל. לאחר גיל 35 המצב ההורמונלי בגוף מתייצב כך שברוב המקרים יושגו תוצאות מהירות וטובות. 

מי יכול לבצע הסרת שיער בשיטת אינפרא?

גברים ונשים נוהגים להסיר שיער גוף מיותר. הסרת שיער מתאימה גם לגברים וגם לנשים בכל הגילאים. הטיפול אינו מתאים לבעלי שיער בלונדיני בהיר, ג'ינג'י בהיר ושיער שיבה לבן. אם יש לכם שיער כהה – אתם מועמדים מצוינים לטיפול ויש לכם סיכוי טוב להשיג תוצאות במהרה. 

האם הטיפול כרוך בכאב?

טיפול הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא פחות כואב בהשוואה לטיפול לייזר. סף הכאב משתנה מאדם לאדם אך מעטים הם המקרים בהם מטופלים מתלוננים על כאבים או מבקשים להפסיק את הטיפול בכלל כאבים. אם אתם מחפשים שיטת הסרת שיער לצמיתות שאינה כואבת – תבחרו בהסרת שיער עם לייזר אינפרא על פני לייזר רגיל.

באלו מצבים רפואיים הטיפול אינו מומלץ?

  1. הריון
  2. הנקה
  3. שימוש ברואקוטן
  4. מצב בו משותלים בגוף קוצב לב או פלטינות

שיזוף במהלך טיפולי הסרת שיער

רובנו מבקשים להסיר שיער במטרה ללבוש בחופשיות בגדים קצרים עם דגש על בגדי ים. סדרת טיפולי הסרת שיער מתפרסת על פני שנתיים כך שלא ניתן לדרוש מהמטופלים להימנע משיזוף במהלך התקופה כולה. היחשפות ישירה לשמש אסורה במשך 3 ימים לאחר הטיפול. במהלך התקופה כולה ההמלצה היא על חשיפה לשמש לאחר מריחת תכשירי הגנה עם עדיפות לשהייה במקום מוצל. 

איך מתכוננים לטיפול הסרת שיער באינפרא?

אל הטיפול תתבקשו להגיע כאשר האזור המטופל מגולח לחלוטין. אין למרוט שיער באזור אלא לגלח בלבד. מריטת שיער עלולה לשבש את התוצאות. כדאי להימנע ממריחת תכשירי קוסמטיקה באזור כולל דאודורנט, קרם פנים, איפור וקרם הגנה מפני השמש. אם יש לכם באזור קעקועים או נקודות חן – צוות המכון יכסה אותם לפני תחילת הטיפול. 

הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!