הסרת שיער בלייזר אזורים בגוף

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר אזורים בגוףהסרת שיער בלייזר אזורים בגוף

התפתחות ענף הסרת השיער בלייזר הוביל לכך שאנשים רבים החלו להסיר את שיער גופם בלייזר. האפשרויות התרחבו וכיום אין אזור בגוף בו לא תוכלו להסיר שיער בלייזר. ישנם אזורים נפוצים יותר בקרב נשים וישנם אזורים נפוצים יותר בקרב גברים, אך חשוב לציין כי אין הגבלה על אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר. 

 

אזורים נפוצים בקרב נשים

נשים רבות מבצעות הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. כפי שציינו קודם אין הגבלה גם על אזורים אחרים. אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר- בגוף (ידיים, רגליים, בית שחי, מפשעות, פס טבור, גב, כתפיים, עורף, צוואר, חזה) בפנים (שפם, גבות, לחיים, פאות, לסת, אוזניים, סנטר, מצח). האזורים הנפוצים ביותר בקרב נשים-

  • ידיים- כולל כפות הידיים והיד העליונה. נשים רבות מרגישות חוסר בטחון בנוגע לשערות על ידן ולכן מכלילות את האזור הזה בטיפולי הסרת השיער בלייזר. 
  • רגליים- אחד האזורים הנפוצים ביותר בו מסירות נשים שיער. הסרת השיער בלייזר מאזור הרגליים מעניקה מגע נעים וחלק לאזור. נשים רבים מעוניינות ברגליים חלקות ונעימות ולכן מסירות שיער בלייזר באזור זה. 
  • בית שחי- אזור נפוץ מאוד לטיפולי הסרת שיער בלייזר בקרב נשים. בשנים האחרונות נשים רבות מחליטות להשאיר את השיער בבית השחי שלהן, אך למרות זאת זהו אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר. הסרת השיער בלייזר באזור בית השחי משאירה בית שחי חלק ללא כתמים שחורים (כפי שקורה בהסרת שיער על ידי גילוח או הסרת שיער בשעווה). 
  • מפשעות- נשים רבות מסירות שיער באזור המפשעות באופן מלא. זהו אזור הורמונלי ולכן בדרך כלל מצריך יותר טיפולים מאשר אזורים אחרים. 
  • פס טבור- מהטבור למטה לכיוון המשפעות. גם אזור זה נחשב לנפוץ מאוד בסדרת טיפולי הסרת שיער בקרב נשים. 

אזורים נפוצים בקרב גברים

גברים מבצעים הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. כפי שציינו קודם אין הגבלה גם על אזורים אחרים. אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר– בגוף (ידיים, רגליים, בית שחי, מפשעות, פס טבור, גב, כתפיים, עורף, צוואר, חזה) בפנים (שפם, גבות, לחיים, פאות, לסת, אוזניים, סנטר, מצח). האזורים הנפוצים ביותר בקרב גברים- 

  • גב- מרבית הגברים חלקים באזור הגב ולכן, כאשר יש גברים עם שיעור יתר באזור זה הם מרגישים חוסר ביטחון בנוגע לזה. מסיבה זו הם מחליטים לבצע הסרת שיער באזור זה. 
  • חזה ובטן- כמו אזור הגב, גם כאשר אזור החזה והבטן שעיר מידי זה גורם לגברים רבים לתחושת חוסר בטחון. בניגוד לאזור הגב שאצל מרבית הגברים חלק, אזור החזה והבטן שעיר אצל רוב הגברים. לכן, כאשר יש שיעור יתר באזור זה גברים רבים מחליטים לבצע דילול של השיער ולא הסרתו לגמרי. 
  • כתפיים- רוב הגברים חלקים באזור הכתפיים ולכן מי שסובל משיעור יתר באזור זה מרגיש חוסר בטחון ומחליט לבצע הסרת שיער בלייזר לשם כך. 

האם הטיפול מתאים לכולם?

התשובה היא לא. הסרת השיער בלייזר למעשה מתבססת על הניגודיות שבין צבע השערה לבין צבע העור. כלומר, ככל שצבע העור יהיה בהיר יותר ושצבע השערה יהיה כהה יותר כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר. יש לציין שהדבר לא עובד הפוך ואם העור כהה מידי לא ניתן לבצע טיפולים מחשש לכוויות, ואם השערות בהירות מדי הטיפול לא ישפיע עליהן. עם זאת, כיום עם התפתחות הטכנולוגיה נמצאו שיטות שונות שבזכותן ניתן להתאים טיפולים למגוון רחב יותר של אנשים. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שישנם מצבים מסוימים בהם לא ניתן לבצע טיפול בלייזר. מצבים שונים בהם לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר לדוגמא הם- אישה בזמן היריון, בזמן מחלה מסוימת, תרופות קבועות, אם לקחתם אנטיביוטיקה אם העור שזוף מדי, ועוד. 

חשוב לציין כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לנשים ולגברים כאחד באזורים שונים בגוף. בדרך כלל מתחילים את הטיפולים מעל גיל 18, אך ישנם מקרים בהם ניתן להתחיל לפני. הגיל המוקדם ביותר בו ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר הוא גיל 6. עד גיל 18 ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר עם אישור הורים בלבד. 

הסרת שיער בלייזר אזורים בגוף
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!