הסרת שיער בלייזר בידיים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר בידייםהסרת שיער בלייזר בידיים

אזור הידיים הוא אחד האזורים האסתטיים ביותר בגוף האישה. נשים רבות מקשטות את הציפורניים שלהן בלק, עונדות טבעות, צמידים ועוד. כתוצאה מכך, נשים רבות מסירות את השיער שעל ידיהן. גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת בטחון עצמי. 

 

הסרת שיער בלייזר בידיים- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה שפותחה בשנות ה60. שיטה זו נועדה להסיר שיער בלייזר לטווח זמן ארוך יותר מאשר בשיטות אחרות. אנשים רבים טועים וחושבים שהסרת שיער בלייזר היא לצמיתות. למרות שישנם אנשים שהטיפולים משפיעים עליהם לצמיתות והשיער לא צומח יותר, יש אנשים שהצמיחה מתחדשת להם כעבור כמה שנים. הסיבה לכך היא שינויים פיזיים והורמונליים בגוף שעלולים לגרום להתחדשות הצמיחה. 

הסרת שיער בלייזר בידיים- כיצד זה עובד?

השיטה להסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע העור לצבע השיער. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר כך הטיפולים יהיו אפקטיביים יותר. המכשירים להסרת שיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מכן, נשלחת אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת בפיגמנט שבשערה. אנרגיית האור מומרת לאנרגיית חום שפוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ומשמידה אותם. על ידי השמדת זקיקי השערה, צמיחת השיער באזורים המטופלים לא מתחדשת. 

 

הסרת שיער בלייזר בידיים- באילו אזורים ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר?

אין הגבלה על הסרת שיער בלייזר באזורים בגוף. כלומר, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל האזורים בגוף. נשים וגברים מבצעים הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר- בגוף (ידיים, רגליים, בית שחי, מפשעות, פס טבור, גב, כתפיים, עורף, צוואר, חזה, ישבן ועוד) בפנים (שפם, גבות, לחיים, פאות, לסת, אוזניים, סנטר, מצח ועוד).
האזורים הנפוצים ביותר בקרב נשים-

  • ידיים- כולל כפות הידיים והיד העליונה. נשים רבות מרגישות חוסר בטחון בנוגע לשערות על ידן ולכן מכלילות את האזור הזה בטיפולי הסרת השיער בלייזר. 
  • רגליים- אחד האזורים הנפוצים ביותר בו מסירות נשים שיער. הסרת השיער בלייזר מאזור הרגליים מעניקה מגע נעים וחלק לאזור. נשים רבים מעוניינות ברגליים חלקות ונעימות ולכן מסירות שיער בלייזר באזור זה. 
  • בית שחי- אזור נפוץ מאוד לטיפולי הסרת שיער בלייזר בקרב נשים. בשנים האחרונות נשים רבות מחליטות להשאיר את השיער בבית השחי שלהן, אך למרות זאת זהו אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר. הסרת השיער בלייזר באזור בית השחי משאירה בית שחי חלק ללא כתמים שחורים (כפי שקורה בהסרת שיער על ידי גילוח או שעווה). 
  • מפשעות- נשים רבות מסירות שיער באזור המפשעות באופן מלא. זהו אזור הורמונלי ולכן בדרך כלל מצריך יותר טיפולים מאשר אזורים אחרים. 
  • פס טבור- מהטבור למטה לכיוון המשפעות. גם אזור זה נחשב לנפוץ מאוד בסדרת טיפולי הסרת שיער בקרב נשים. 

האזורים הנפוצים ביותר בקרב גברים- 

  • גב- מרבית הגברים חלקים באזור הגב ולכן, כאשר יש גברים עם שיעור יתר באזור זה הם מרגישים חוסר ביטחון בנוגע לזה. מסיבה זו הם מחליטים לבצע הסרת שיער באזור זה. 
  • חזה ובטן- כמו אזור הגב, גם כאשר אזור החזה והבטן שעיר מידי זה גורם לגברים רבים לתחושת חוסר בטחון. בניגוד לאזור הגב שאצל מרבית הגברים חלק, אזור החזה והבטן שעיר אצל רוב הגברים. לכן, כאשר יש שיעור יתר באזור זה גברים רבים מחליטים לבצע דילול של השיער ולא הסרתו לגמרי. 
  • כתפיים- רוב הגברים חלקים באזור הכתפיים ולכן מי שסובל משיעור יתר באזור זה מרגיש חוסר בטחון ומחליט לבצע הסרת שיער בלייזר לשם כך. 

הסרת שיער בלייזר בידיים- האם זה כואב?

כל אדם מושפע באופן שונה מהטיפולים של הסרת שיער בלייזר. יש אנשים שחווים את הכאב באופן חד יותר ויש אנשים שפחות. חשוב להבין שבניגוד לעבר שהמכשירים היו כואבים מאוד, המכשירים של היום עובדים עם מינימום כאב. זה מתאפשר בזכות כך שהמכשירים עובדים על קור. כאשר מסירים שיער בלייזר האזור בו מטפלים מתחמם והכאב הופך ליותר חזק. בזכות קירור אוטומטי של האזור על ידי המכשיר, הכאב פוחת באופן משמעותי. ישנם אנשים שלא חשים כאב בכלל וישנם אנשים שחשים במעט כאב. כמובן שישנם אזורים בהם הכאב מורגש יותר ואזורים בהם הכאב מורגש פחות. אזור הידיים הוא אזור בו הכאב כמעט ולא מורגש. 

הסרת שיער בלייזר בידיים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!