הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר השוואת מחיריםהסרת שיער בלייזר השוואת מחירים

בשנים האחרונות, הסרת שיער בשיטת הלייזר הופכת לנפוצה יותר ויותר. אנשים רבים מעדיפים להסיר את השיער בלייזר. כמו כן, בניגוד לעבר שהסרת שיער הייתה נפוצה בעיקר בקרב נשים. כיום, גברים רבים מסירים שיער מאזורים בהם יש שיעור יתר. בעקבות כך, מכוני לייזר רבים מציעים מבצעים שונים ודילים על הסרת שיער בלייזר באזורים שונים.  

 

הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה להסיר שיער לפרק זמן ארוך מאוד. כיצד זה מתבצע? הדבר הראשון שיש לעשות על מנת להסיר שיער בלייזר, הוא להגיע קודם כל לטיפול היכרות. בטיפול ההיכרות, יסתכלו על השערות באזורים השונים בגופכם ועל פי כך יתאימו לכם טיפול אישי. הטיפול יותאם על פי המאפיינים השונים של גופכם ועל פי הרצונות שלכם והאזורים בהם תרצו להסיר את השיער. בנוסף, יקבעו עבורכם את מספר הטיפולים האופטימלי שיש לבצע. בדרך כלל לא יבוצעו פחות מעשרה טיפולים. 

הסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי מכשירים שונים. יבחרו עבורכם את המכשיר המתאים ביותר. כיום הטכנולוגיות החדשות  מאפשרות הסרת שיער בלייזר ללא כאב. מכשירי הטיפול השונים מתבססים על הניגוד בין צבע העור לצבע השיער. איך זה עובד? מכשירי הטיפול למעשה מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור נקלטת על ידי הפיגמנט של השערה. לאחר קליטת אנרגיית האור בפיגמנט היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את השערה וכך משמידה את זקיקי השערה. לכן, כאשר צבע העור כהה מידי או שצבע השערה בהיר מידי, לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים- האם הטיפול מתאים לכולם?

התשובה היא לא. כפי שהבנו קודם, הסרת השיער בלייזר למעשה מבוססת על הניגוד בין צבע השערה לצבע העור. כלומר, בין אם אתם אנשים עם שערות בהירות מאוד, או עם עור כהה מאוד, יש סיכוי גדול מאוד שהטיפול לא יתפוס על השערות שלכם. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה נמצאו שיטות שונות שבזכותן ניתן להתאים טיפולים למגוון רחב יותר של אנשים. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שישנם מקרים מסוימים בהם לא ניתן לבצע טיפול בלייזר. לדוגמא, בזמן היריון, בזמן מחלה מסוימת, אם לקחתם אנטיביוטיקה או אם העור שזוף, ועוד. 

חשוב לציין כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לנשים ולגברים כאחד. בדרך כלל מתחילים את הטיפולים מעל גיל 18, אך ישנן  מקרים בהם ניתן להתחיל לפני עם אישור הורים בלבד. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר לגברים – מחירים.

הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים- האם זה כואב?

בעבר, הסרת שיער בלייזר הייתה כרוכה בכאב רב. על מנת להקל על הכאב, היו משתמשים במשחות מאלחשות שיצמצמו את הכאב באזורים המטופלים. בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות המכשירים המשמשים להסרת השיער בלייזר, הטיפולים נעשים תוך צמצום משמעותי של הכאב. יש מכשירים רבים המאפשרים הסרת שיער בלייזר ללא כאב. כיצד זה מתאפשר? מכשירים אלה עובדים עם קור. על ידי קירור האזור המטופל, הטיפול של הסרת השיער הופך לפחות כואב משמעותית. חשוב לציין שכל אחד מגיב לטיפול באופן שונה והכאב הוא אינדיבידואלי. יש אנשים שמרגישים כאב חד יותר ויש שפחות. כמו כן, ישנם אזורים בהם הכאב מורגש יותר מבאזורים אחרים. 

ראו גם: הסרת שיער בלייזר סיכונים

הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים- מה העלות? 

לא ניתן לתת תשובה חד משמעית לעלות של הסרת השיער בלייזר. כפי שציינו קודם, לפני התחלת הטיפולים להסרת שיער בלייזר, יש להגיע לפגישת היכרות. כאשר אתם מגיעים לפגישת היכרות, מתאימים את הטיפול עבורכם ובעקבות הטיפול שנקבע ייקבע המחיר. הסיבה לכך, היא שהמחירים של הסרת שיער בלייזר מותאמים לכל אחד ואחת ומשתנים בין האזורים השונים בגוף על פי גודל האזור ופרמטרים נוספים. בית השחי לדוגמא, הוא אזור קטן יותר שמצריך זמן עבודה קצר יותר מאזור הרגליים ולכן בית השחי יתומחר במחיר נמוך יותר מהרגליים.

יש לזכור כי הסרת השיער בלייזר הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות ובעקבות כך מכוני הלייזר השונים מציעים מבצעים שונים ודילים שונים כל הזמן. לכן, עשו השוואת מחירים. בדקו את המבצעים השונים שקיימים בשוק והשוו בין המכונים השונים. כך תוכלו לבחור במכון המתאים לכם ביותר מכל הבחינות. שימו לב שקיימות קופות חולים המשתפות פעולה עם מכוני לייזר שונים, דבר שיכול להוזיל את העלות של הטיפולים אף יותר. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר קר.

הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!