הסרת שיער בלייזר- חוות דעת

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר חוות דעתהסרת שיער בלייזר- חוות דעת

בשנים האחרונות, הסרת שיער בלייזר הפכה לתופעה פופולרית מאוד בקרב נשים וגברים רבים כאחד. כבר מגילאים צעירים מאוד אנשים מפתחים מודעות רבה למראה החיצוני שלהם ולדימוי גופם ופועלים לשם כך. 

 

הסרת שיער בלייזר חוות דעת- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה להסרת שיער שהתפתחה בשנות ה60 של המאה הקודמת. בהתחלה המכשירים שהומצאו היו לא יעילים והיו גורמים לכוויות בגוף המטופלים. עם השנים ועם התפתחות הטכנולוגיה הומצאו מכשירים חדשים המאפשרים הסרת שיער לפרקי זמן ארוכים מאוד. כיצד זה עובד? מכשירי הסרת השיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור. המכשירים שולחים אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת בפיגמנט של השערה. לאחר שאנרגיית האור נקלטת בפיגמנט של השערה, היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה. בצורה זו זקיקי השערה מושמדים וצמיחת השערות באזור המטופל נפסקת. 

על מנת שהטיפול יעבוד באופן אפקטיבי חייב שיהיה ניגוד בין צבע העור לצבע השערה. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השערה כהה יותר כך הטיפול עובד באופן המיטבי ביותר. במידה וצבע העור כהה, קיימת סכנה שהאנרגיה תקלט לפיגמנט של העור ותגרום לכוויות על גוף המטופל. כמו כן, במקרה של שיער בהיר מדי, אין מספיק פיגמנט לשערה והאנרגיה עליה מתבסס הטיפול לא נקלטת.

הסרת שיער בלייזר חוות דעת- האם זה כואב?

כל אחד חווה את הכאב בטיפול במידה אחרת. יש אנשים שמרגישים כאב חזק יותר מאנשים אחרים. כמו כן, ישנם אזורים בהם הכאב מורגש יותר מאשר באזורים אחרים. לכן, אין תשובה חד משמעית בנוגע לכאב של הסרת השיער בלייזר. עם זאת נשמח לציין שהמכשירים החדשים עובדים עם מינימום כאב. בעבר, על מנת להפחית את הכאב המורגש במהלך הטיפול היו מורחים משחות מאלחשות על האזור בו מטפלים. המשחות המאלחשות היו נמרחות קרות ועל ידי כך מרגיעות את האזור המטופל ובנוסף לכך מקררות אותו. הקירור חשוב כיוון שאנרגיית החום עליה מתבסס טיפול הלייזר, מגבירה את הכאב המורגש בטיפול. מסיבה זו, המכשירים החדשים עובדים על קור. ישנם מכשירים המאווררים את האזור תוך הוצאת אוויר, וישנם מכשירים שהפיה שלהם קפואה. על ידי כך הכאב מופחת באופן משמעותי וישנם אנשים שלא חווים כאב כלל.  

 

הסרת שיער בלייזר חוות דעת- מאיזה גיל מותר להתחיל טיפולים?

בשנים האחרונות ילדים רבים מפתחים מודעות מגילאים צעירים מאוד למראה החיצוני שלהם ומרגישים חוסר בטחון בגלל שערות גופם. הגיל המוקדם ביותר ממנו ניתן להתחיל טיפולי הסרת שיער בלייזר הוא 6. הורים רבים מסתייגים מהתחלת טיפולים בגילאים צעירים כל כך מסיבות שונות. אתם מכירים את הילדים שלכם הכי טוב ויודעים אם הטיפולים בגיל זה הכרחיים או לא. חשוב להבין שבגילאים צעירים כל כך הגוף עדיין מתפתח ויכולים להיות שינויים פיזיים והורמונליים רבים בגוף שיכולים לגרום לצמיחה מחודשת של השערות באזורים שעברו טיפול. 

 

הסרת שיער בלייזר חוות דעת- האם מותר לבצע הסרת שיער בלייזר בהריון?

התשובה היא לא. לא נערכו מחקרים מקיפים שיכולים להגיד באופן וודאי האם הסרת שיער בלייזר בהריון מזיקה לעובר או לא. לכן, כיום יש איסור על ביצוע הסרת שיער בלייזר בזמן הריון ובזמן ההנקה. כמו כן, בזמן ההריון גוף האישה עובר שינויים רבים וביניהם יכול להגרם שיעור יתר באזורים מסוימים. בדרך כלל, לאחר ההריון השערות נושרות מעצמן. בנוסף, ההריון גורם לגוף האישה להיות חלש ורגיש מאוד ולכן הטיפולים יכולים להפוך לכואבים מאוד בזמן ההריון. מכלל סיבות אלה, אין לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן הריון. 

הסרת שיער בלייזר חוות דעת- מה המחירים?

אין תשובה חד משמעית בנוגע למחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר. הסיבה לכך היא שכל אזור מתומחר באופן שונה ולכל אדם מותאם טיפול שונה. כאשר רוצים לבצע הסרת שיער בלייזר יש להגיע לטיפול הכרות. בטיפול ההכרות מעריכים מה הטיפול המתאים ומה מספר הטיפולים הנדרש. הטיפול יותאם באופן אישי על פי מאפייני הגוף השונים, הרצונות שלכם והאזורים בהם תרצו לטפל. לאחר פגישת ההכרות תקבלו הצעת מחיר על פי הטיפול הנדרש עבורכם. כמו כן, יש מגוון מבצעים כל הזמן לכן חשוב להתעדכן אצל מכוני הלייזר השונים במבצעים המוצעים. 

הסרת שיער בלייזר חוות דעת
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!