הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים

משרתים את המדינה? מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר? מכוני הלייזר השונים מציעים הנחות רבות ושלל מבצעים לטיפולי הסרת שיער בלייזר עבור חיילים משוחררים. ריכזנו עבורכם מגוון רחב של מידע בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים.

 

הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים- האם מותר לשלם עם הפיקדון?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב חיילים משוחררים בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר היא האם הם יכולים לבצע הסרת שיער על חשבון הפיקדון. אין תשובה חד משמעית בנוגע לכך. כל מכון לייזר פועל באופן שונה ומאפשר דברים שונים. לכן, במידה ואתם מעוניינים להשתמש בהטבת הפיקדון לצורך תשלום על הסרת שיער בלייזר בררו עם מגוון המכונים השונים האם זה אפשרי. ברוב המקרים לא ניתן לבצע את התשלום על חשבון הפיקדון. אך יש לברר ולהתעדכן כל הזמן בשינויים החדשים. 

 

הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים- מה משפיע על המחיר?

ישנם פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר הסופי של הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים. קודם כל ישנם מבצעים רבים המוצעים במיוחד לחיילים משוחררים. פרמטרים נוספים המשפיעים על המחיר הסופי הם האזורים בהם תרצו לבצע טיפול, וכמות הטיפולים הנדרשת. 

אזורים בהם תרצו לבצע טיפול- כל אזור מתומחר באופן שונה. הסיבה לכך היא שכל אזור הוא בגודל אחר ומצריך זמן עבודה שונה. בית השחי לדוגמא, הוא אזור קטן יותר באופן משמעותי מאזור הרגליים. מסיבה זו אזור בית השחי יעלה משמעותית פחות מאזור הרגליים. לכן המחיר הסופי אותו תקבלו יהיה מושפע מהאזורים המטופלים. לעתים יש מבצעים על שילוב של אזורים מסוימים כמו רגליים+ ידיים+ בית שחי.

כמות הטיפולים הנדרשת- על מנת להסיר שיער בלייזר יש לבצע לפחות עשרה טיפולים לאפקטיביות הטיפול. ישנם גברים שבמקום להסיר את כל השיער מאזור מסוים מעדיפים לדלל אותו. לדוגמא אזור החזה של גברים. כאשר גברים סובלים משיעור יתר באזור זה, הרבה מעוניינים לדלל אותו ולא להסירו לגמרי. לשם כך, ייאלצו לעשות כמות טיפולים נמוכה יותר מאשר כמות הטיפולים הנדרשת להסרת השיער. 

 

הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים- מה היתרונות של הסרת שיער בלייזר?

יש סיבות רבות להסרת שיער בלייזר-

  • בטחון עצמי- אנשים רבים מרגישים חוסר בטחון רב בכל הנוגע לשערות גופם. גם נשים וגם גברים מרגישים חסרי בטחון בנוגע לכך. אידיאל היופי אצל נשים מכתיב את העובדה שנשים צריכות להיות חלקות ונעימות. אצל גברים הדבר הוא לכאורה פחות משמעותי, אך גברים שסובלים משיעור יתר, במיוחד באזורים מסוימים כמו הגב או הכתפיים, מרגישים חוסר בטחון רב לגבי כך. הסרת שיער בלייזר יכולה לעזור בדימוי הגוף ובבטחון העצמי אצל גברים ונשים כאחד. 
  • מגע נעים- מי שניסה להסיר שיער בשיטות הגילוח או השעווה יודע שהמגע באזורים המטופלים לא נשאר חלק לגמרי. בשיטת הגילוח האזור נשאר מחוספס וקוצני, ובמקרים מסוימים אף כהה. בשעווה האזור חלק יותר באופן יחסי, אך השיער צומח תוך כמה ימים ולא ניתן להסיר אותו עד שהוא ארוך מספיק. בצורה זו יש בין שבועיים לשלושה שהאזור המטופל לא חלק לגמרי. כאשר מסירים שיער בלייזר האזור המטופל הופך לחלק ונעים למגע. במהלך הטיפולים השיער צומח באופן איטי וניתן להנות ממגע נעים באזורים המטופלים עד לסיום הטיפול.
  • חסכון בכסף- לכאורה נדמה כי הסרת שיער בלייזר עולה סכומים רבים. אך אם מחשבים את זה מבינים שסכום הכסף שמבזבזים על ציוד להסרת שיער בשיטת הגילוח או השעווה הוא גבוה מאוד. יש לרכוש ציוד רב כמו שעווה, רצועות שעווה, סכיני גילוח, מכשירים שונים ועוד באופן קבוע. כאשר מסירים שיער בלייזר, משלמים פעם אחת ונהנים מגוף חלק לפרק זמן ארוך מאוד. כמו כן, כל הזמן יש מבצעים חדשים רבים על הסרת שיער בלייזר. 
  • חסכון בזמן- הסרת שיער בשיטות האחרות יכולה לגבות זמן רב. הסיבה לכך היא שכאשר מסירים שיער בגילוח, בשעווה או במכשירים שונים יש לתחזק את האזורים כל כמה ימים במקרה הרע או כמה שבועות במקרה הטוב. בהסרת שיער בלייזר יש לבצע טיפול אחת לכמה חודשים. כמו כן, עם התפתחות מכשירי הסרת השיער בלייזר, הטיפולים הפכו למהירים יותר באופן משמעותי. בצורה זו, על ידי הסרת שיער בלייזר תוכלו לחסוך זמן רב. 
הסרת שיער בלייזר חיילים משוחררים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!