הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריהבעבר, הסרת שיער מהגוף בכלל והסרת שיער בלייזר בפרט היו דברים שמיועדים לנשים בלבד. כיום, יותר ויותר גברים מחליטים להסיר שיער מאזורים שונים בגופים על מנת להרגיש יותר בנוח עם הגוף שלהם ולהעלות את הביטחון העצמי. במאמר הבא נרחיב על הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה, על הסיבות לכך, על האזורים הנפוצים ועוד. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- מהי הסרת שיער בלייזר?

לפני שנסביר על הסרת שיער בלייזר לגברים כדאי להבין מהי הסרת שיער בלייזר בכלל. 

הרעיון לביצוע הסרת שיער בלייזר פותח בשנות ה60. המכשיר הראשון שפותח לא היה יעיל במיוחד. הוא לא הצליח להסיר את שיער הגוף ביעילות ובנוסף גרם לאנשים שטופלו בו לכוויות רבות באזורים המטופלים ולתופעות לוואי שונות. 

עם השנים ועם התפתחות הטכנולוגיה, הומצאו מכשירים שונים ויעילים מאוד המאפשרים להסיר שיער גוף בלייזר ביעילות ובאפקטיביות רבה. השיטה להסרת השיער בלייזר תפסה תאוצה והפכה לפופולרית מאוד. בעקבות כך, גם נשים וגם גברים רבים מסירים את שיער גופם בלייזר. 

 

אז כיצד זה עובד? 

הסרת השיער בלייזר מתבססת למעשה על הניגוד בין צבע העור לצבע השיער. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר כך טיפולי הסרת השיער עובדים באופן האפקטיבי ביותר. יש לקחת בחשבון כי במידה והעור כהה מידי הוא חשוף לכוויות מהמכשיר ולכן לא מומלץ לבצע הסרת שיער בגווני עור כהים מאוד. מכשירי הסרת השיער בלייזר, מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מכן הם שולחים אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת על ידי הפיגמנט בשערה. לאחר קליטת אנרגיית האור היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ועל ידי כך זקיקי השערה מושמדים. 

חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר אינה נשמרת לצמיתות על כולם. במהלך השנים, מתרחשים כל מיני שינויים בגוף, הכוללים שינויים הורמונליים רבים. לכן לא ניתן להתחייב שצמיחת השיער לא תתחדש כתוצאה מהשינויים הללו. 

שימו לב כי גברים ונשים שמעוניינים להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר, צריכים קודם כל להגיע לפגישת הכרות. בפגישת ההכרות יבדקו האם אתם מתאימים לטיפולים ובמידה שכן יתאימו לכם טיפול אישי. 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- באילו אזורים ניתן להסיר שיער בלייזר?

למעשה ניתן להסיר שיער בלייזר בכל אזורי הגוף, כולל הפנים. גברים יוכלו לבחור את האזורים בהם ירצו להסיר שיער בלייזר ללא הגבלה כלשהי. עם זאת, קיימים אזורים בגוף נפוצים יותר מאחרים להסרת שיער בלייזר לגברים. ריכזנו לכם את האזורים הנפוצים- 

  • אזור הגב- רוב האנשים לא אוהבים שיש להם שיער בגב. גברים רבים שיש להם שעירות בגב סובלים מחוסר ביטחון לגבי כך, מפחדים להוריד חולצה בבריכה או בים או אפילו ללכת עם גופיות או חולצות שחושפות את הגב והכתפיים. בנוסף רבים לא אוהבים את התחושה השעירה באזורים אלה. לכן, אזור הגב נחשב לאזור נפוץ מאוד בקרב גברים שמעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר. 
  • חזה ובטן- לעומת אזור הגב, אזור החזה והבטן נחשבים לאזורים בהם שיער הוא סקסי וגברי. עם זאת, כאשר מדובר בשעירות יתר באזורים אלה, הדבר גורם לחוסר ביטחון ולתחושה לא נעימה. במקרים רבים, הגברים מבצעים הסרת שיער באזורים אלה בעקבות עידוד של הנשים שלהם שרוצות חזה חלק יותר ונעים יותר. לכן, באזורים אלה, בדרך כלל מבצעים דילול של השיער ולא מסירים אותו לגמרי. 
  • כתפיים- כמו אזור הגב, היחס זהה לשיער באזור הכתפיים. גברים שסובלים משיעור באזורים אלה מעוניינים להסיר את השיער על מנת להרגיש בטוחים יותר בעצמם ולא להתבייש להסתובב עם גופיות או חולצות חשופות. 

כפי שהזכרנו קודם, קיימים אזורים רבים נוספים שניתן לבצע בהם הסרת שיער בלייזר בגוף- רגליים, ידיים, עורף, לסת, מצח, לחיים, מפשעות, ישבן ועוד. בפנים תוכלו להסיר שיער בצוואר, בשפם, באוזניים, בגבות, בסנטר, בפאות ועוד. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- מה הסיבות לכך?

כפי שציינו, יותר ויותר גברים מחליטים לבצע הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. יש לכך מספר סיבות- 

  • פגיעה בביטחון העצמי– שיער גוף באזורים לא שגרתיים, לדוגמא אזור הגב או הכתפיים, או שיעור יתר ברחבי הגוף גורם לגברים רבים לפגיעה בביטחון העצמי. הדבר גורם להימנעות ממפגשים בהם הגוף חשוף, הימנעות ממפגשים מיניים ועוד. כמו כן, הגברים מנסים להצניע את השיער באזורים אלה. לכן, במידה שאתם מזדהים עם הסעיף הנ"ל ואתם מרגישים חסרי ביטחון כתוצאה משיער הגוף שלכם, מומלץ פשוט להסירו על ידי מספר טיפולים שייתנו לכם שקט נפשי ויגבירו את הביטחון העצמי שלכם.
  • זמן- גברים רבים מסירים את שיער גופם בשעווה או בגילוח ולא בהכרח בלייזר. אך, מי שהסיר את  שיער גופו אי פעם יודע שהדבר לוקח זמן רב. בין אם אתם מסירים את שיער גופכם בגילוח ובין אם בשעווה, יש לתחזק את האזורים המטופלים ולטפח אותם באופן קבוע. דבר שלוקח זמן רב. על מנת לחסוך בזמן, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר. כך תוכלו להגיע לטיפול אחת לחודשיים או שלושה חודשים (ולעתים אף יותר) ולהנות מאזור חלק ונעים בלי לבזבז על כך שעות ארוכות. 
  • מגע נעים- מי שהסיר את שיער גופו על ידי גילוח בטח יודע שהאזור בו הוסר השיער הופך למחוספס, קוצני ולא נעים למגע. קיימת האפשרות להסיר את שיער גופכם על ידי שעווה, אך הדבר לוקח זמן רב ויש לתחזק באופן קבוע את האזורים המטופלים. הסרת השיער בלייזר תעניק מגע נעים שנשמר לאורך זמן. 
  • דילול השיער- כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח קשה לשלוט על כמות השיער שמוסר ויש להסיר את כל השיער באזור בו אנו מבצעים את ההסרה. לעומת זאת, כאשר מבצעים טיפולי לייזר, ניתן לבצע מספר טיפולים יחסית מועט וכך לבצע דילול של השיער ולא להסירו לגמרי. הדבר נפוץ בעיקר בקרב גברים שעירים באזור החזה והבטן שרוצים לשמור על שיער באזורים הללו אך לא רוצים שהאזור יהיה שעיר מידי. לכן, גברים שמעוניינים לבצע דילול של השיער מבצעים זאת על ידי טיפולי לייזר. 

 

שיטה המאפשרת טיפולי הסרת שיער בלייזר קרהסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- לייזר קר

בשנים האחרונות, פותחה שיטה המאפשרת טיפולי הסרת שיער בלייזר קר. הלייזר הקר מאפשר להפחית את הכאב המורגש במהלך טיפולי הסרת השיער. כפי שציינו קודם, בטיפול הלייזר אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם ועל ידי כך משמידה את זקיקי השערה. כתוצאה מכך, האזורים המטופלים מתחממים מאוד. חימום האזור מגביר את הכאב המורגש ולעתים גם יכול לגרום לכוויות. 

בעבר, על מנת להפחית את הכאב באזורים המטופלים, המטפלים היו מורחים משחות מאלחשות בטמפרטורה נמוכה, שמטרתם הייתה לקרר את האזור ולהרגיע את הכאב בו. 

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה הומצאו מכשירים שפועלים על קור ומפחיתים את הכאב באזורים המטופלים. מכשירים אלה למעשה מקררים את האזור באופן אוטומטי תוך כדי הטיפול בלייזר. ישנם מכשירים המקררים את האזור על ידי אוורור וישנם מכשירים המקררים את האזור בזכות מגע קר. על ידי הסרת שיער בלייזר קר, האזורים המטופלים פחות כואבים והמטופלים פחות סובלים במהלך הטיפול.  

 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- האם יש תופעות לוואי?

כפי שציינו קודם, כאשר הומצאה שיטת הסרת השיער בלייזר לראשונה, בשנות ה-60, היא לא עבדה באופן יעיל. המכשירים שהומצאו לא הסירו את השיער ביעילות ובנוסף גרמו לכוויות ולתופעות לוואי שונות על גופם של המטופלים השונים. עם השנים מכשירי הלייזר שודרגו והשתכללו. כיום, אין תופעות לוואי משמעותיות כאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי לא ניתן להתחייב לכך שלא יהיו תופעות לוואי כלל. הטיפולים משפיעים באופן אינדיבידואלי וכל אדם מרגיש אחרת במהלך הטיפולים ואחריהם. 

תופעות הלוואי הנפוצות ביותר הן גרד ואדמומיות באזורים המטופלים. תופעות אלה הן תופעות זמניות שעוברות בדרך כלל כמספר שעות לאחר הטיפול. במקרה של כוויות חמורות יותר יש למרוח משחות מתאימות ולהתייעץ עם המטפלים. 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- האם מותר לבצע טיפול לאחר קעקוע?

התשובה היא לא. הן בהסרת שיער בלייזר רגילה והן בהסרת שיער בלייזר קר מסוכן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר על גבי קעקועים. אם יש לכם קעקוע חדש, חשוב מאוד להמתין עד להחלמה מלאה שלו לפני שמבצעים טיפול באזורים סמוכים אליו. לאחר שהקעקוע החלים לחלוטין יש לטפל רק במרחק של 1 סנטימטר מסביב אליו. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- חיילים משוחררים

אתם משרתים בצבא? השתחררתם לא מזמן ואתם רוצים לבצע הסרת שיער בלייזר? מעולה, הסעיף הבא הוא בשבילכם. מכוני לייזר רבים ברחבי הארץ מציעים מבצעים רבים והנחות רבות עבור טיפולי הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים. 

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב חיילים משוחררים בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר היא האם ניתן לבצע תשלום על הסרת שיער בלייזר על חשבון הפיקדון. לצערנו אין תשובה חד משמעית לכך מאחר וכל מכון לייזר פועל באופן שונה ומאפשר דברים שונים. לכן, במידה שאתם מעוניינים להשתמש בהטבת הפיקדון לצורך תשלום על הסרת שיער בלייזר בררו עם מגוון המכונים השונים האם זה אפשרי. כבר נגיד שברוב המקרים לא יהיה ניתן לבצע את התשלום על חשבון הפיקדון. אך ההנחיות משתנות כל הזמן לכן מומלץ לברר ולהתעדכן כל הזמן. 

 

הסרת שיער בלייזר לגברים בנהריה- כמה זה עולה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והמחיר מושפע ממספר גורמים שונים. קודם כל קיימים מכונים רבים שמציעים מבצעים שונים לכן חשוב מאוד להתעדכן במבצעים של המכונים השונים ולראות מה כל מכון מציע עבור המחיר והיכן הכי משתלם לבצע את הסרת השיער בלייזר. כמו כן קיימים שני פרמטרים נוספים שישפיעו על המחיר- 

  • אזורים בהם תרצו לבצע טיפול- כל אזור מתומחר באופן שונה. הסיבה לכך היא שכל אזור הוא בגודל אחר ומצריך זמן עבודה שונה. אזור החזה לדוגמא, הוא אזור קטן יותר באופן משמעותי מאזור הגב. מסיבה זו אזור החזה יעלה פחות מאזור הגב שכן העבודה בו תהיה פחותה. לכן המחיר הסופי אותו תקבלו יהיה מושפע מהאזורים המטופלים. לעתים יש מבצעים על שילוב של אזורים מסוימים כמו רגליים+ ידיים+ בית שחי.
  • כמות הטיפולים הנדרשת- על מנת להסיר שיער בלייזר יש לבצע לפחות עשרה טיפולים לאפקטיביות הטיפול. כפי שציינו, ישנם גברים שבמקום להסיר את כל השיער מאזור מסוים מעדיפים לדלל אותו. לדוגמא אזור החזה של גברים. כאשר גברים סובלים משיעור יתר באזור זה, הרבה מעוניינים לדלל אותו ולא להסירו לגמרי. לשם כך, ייאלצו לעשות כמות טיפולים נמוכה יותר מאשר כמות הטיפולים הנדרשת להסרת השיער כך שהמחיר יהיה נמוך יותר. 
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!