הסרת שיער בלייזר לילדים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר לילדיםהסרת שיער בלייזר לילדים

בשנים האחרונות, ילדים רבים מפתחים מודעות למראה האסתטי שלהם בגילאים צעירים יותר מאשר בעבר. גוברת יותר ויותר המודעות של ילדים לשיער על גופם, לבעיות פיגמנטציה שונות, לשומות על הגוף ועוד. בעקבות כך, ילדים רבים מבקשים לבצע טיפולים שונים על מנת להרגיש בטוחים ולאהוב את המראה שלהם. 

 

האם זה אפשרי?

כפי שציינו, בשנים האחרונות. יותר ויותר ילדים מפתחים מודעות כבר בגילאים צעירים לשערות על גופם. בעקבות כך, הסרת שיער לילדים, הפכה לשכיחה יותר. ילדים צעירים ברחבי העולם מבצעים הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. אך האם זה אפשרי? התשובה היא כן. לאחר מחקרים רפואיים הגיעו להחלטה שהסרת שיער בלייזר לילדים מתאפשרת כבר מגיל 6. כמובן שבשלבי הגדילה הילדים עדיין לא נמצאים באיזון הורמונלי, ולכן הצמיחה יכולה להתחדש בזמן מהיר יותר מאשר כאשר מבצעים את הסרת השיער בגילאים מאוחרים יותר. כמובן שהסרת שיער בלייזר לילדים מותנית באישורם של ההורים ולא יכולה להתבצע ללא אישור. 

כיצד זה מתבצע?

הסרת שיער בלייזר היא למעשה שיטה להסיר שיער מאזורים שונים בגוף לפרקי זמן ארוכים מאוד. קיימים מכשירים שונים המאפשרים הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר לילדים מתבצעת על ידי טכנולוגיה המותאמת לילדים. כיצד זה עובד? למעשה, המכשירים השונים מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור נקלטת על ידי הפיגמנטים שנמצאים בשערה. לאחר קליטת אנרגיית האור בפיגמנט, היא מומרת מאנרגיית אור לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיק השערה ועל ידי כך משמידה את הזקיק. כאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר לילדים חשוב מאוד שהמטפלים והצוות הרפואי יהיו בעלי ניסיון וידעו לעבוד עם ילדים. 

חשוב להבין שהסרת השיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע השיער לצבע העור. לכן, אנשים וילדים בעלי שערות בהירות או אנשים בעלי צבע עור כהה מידי, לא יוכלו להסיר את השיער בלייזר ויצטרכו לעשות זאת על ידי שיטות אחרות. 

 

האם זה כואב?

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה מכשירי הסרת השיער בלייזר מעניקים חווית טיפול עם כאב מינימלי. כמובן שהכאב הוא אינדיבידואלי ועל כל בן אדם הטיפול ישפיע אחרת. אך הטכנולוגיה החדשה מבטיחה כאב מופחת מהטכנולוגיות הישנות. ישנם מכשירים רבים שמגיעים עם מערכות קירור משוכללות ומאפשרות צמצום של הכאב ללא שימוש בחומרים המאלחשים את האזור המטופל. במקרים של כאב ניתן לשלב משחת אלחוש בנוסף למערכת הקירור, אך במרבית המקרים אין צורך בכך. 

האם כדאי?

להסרת שיער בלייזר יש יתרונות רבים, אך כשזה נוגע לילדים יש הסתייגויות בנושא. כמובן שאף אחד לא מכיר את הילד שלכם יותר טוב מכם. מרבית ההורים, מנסים להסביר לילדים שלהם שקיימים דברים חשובים יותר מהמראה החיצוני. חשוב לקחת בחשבון, שאכן עדיף לחכות שהילד יהיה גדול יותר. גם מבחינת איכות הטיפול ושמירתו לאורך זמן. כפי שציינו קודם, כשהילד עודנו בשלבי הגדילה, הטיפול יכול להישמר לזמן קצר יותר. אך, ישנם מקרים בהם הילד יכול להיות מושפע מאוד מהמראה שלו ולהרגיש מתוסכל ומוטרד. לילדים רבים הדבר גורם לחוסר ביטוי במפגשים חברתיים ולחוסר ביטחון כלפי עצמם. אם אתם מרגישים שהסרת שיער בלייזר היא מה שתהפוך את הילד שלכם למקובל חברתית וזה הדבר שיגרום לו להרגיש טוב עם עצמו, כמובן שכדאי לעשות זאת. לפני כן יש להגיע לייעוץ ולוודא שהילד מתאים להסרת שיער בלייזר. 

בנוסף לביטחון עצמי, יש יתרונות נוספים להסרת שיער בלייזר. אחד היתרונות הוא מגע נעים. כאשר מסירים שיער עם גילוח לדוגמא, המגע הופך למחוספס באזורים השעירים. אך, כאשר מסירים את השיער בלייזר, העור נשאר חלק ונעים. ילדים נוגעים הרבה אחד בשני ובזכות הסרת השיער בלייזר הילדים לא יחששו ממגע של אדם אחר באזורים השעירים. יתרון נוסף הוא החסכון בזמן. כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח יש לתחזק את הסרת השיער כל כמה זמן. בדרך כלל הילדים מבקשים מההורה לעשות זאת בשבילם או לקחת אותם לקוסמטיקאית. דבר כזה יכול לגזול הרבה זמן מיומו של ההורה. כאשר מסירים את השיער בלייזר, אין צורך לתחזק את הסרת השיער באופן קבוע. על ידי כך, ניתן לחסוך זמן רב של התעסקות בהסרת השיער. 

הסרת שיער לילדיםכיום כאשר מודעות למראה החיצוני מתפתחת כבר בגיל צעיר, ילדים פונים אל הוריהם בבקשה לבצע טיפולי הסרת שיער. שיעור יתר אצל ילדים עלול להביא לפגיעה בתחושת הביטחון העצמי ולנידוי חברתי. כהורים נסביר לילדים שהמראה החיצוני הוא לא הפרמטר החשוב ביותר ובו זמנית גם נפעל לאיתור פתרון נכון בעבורם. הסרת שיער מיותר בגיל צעיר עשויה לחסוך לילד את הצורך להתמודד עם קשיים חברתיים ולעג. טכנולוגיה חדישה מאפשרת היום ביצוע טיפולי הסרת שיער לילדים ללא כאב וללא תופעות לוואי. כאשר מבצעים את הטיפולים במכון מקצועי שמשתמש בציוד חדיש – משיגים תוצאות טובות ללא סיכונים. 

אלו טיפולי הסרת שיער מתאימים לילדים?

מכשור חדיש של הלייזר מאפשר טיפול בילדים החל מגיל 6. המכשיר החדש כולל אפקט של קירור כך שהטיפול אינו מלווה בכל כאב. חשוב להדגיש שלא בכל מכוני הסרת השיער תמצאו את המכשיר הזה ולא בכולם מתבצעים טיפולים בילדים. על הצוות המטפל להיות בעל ניסיון בטיפול בילדים ומתבגרים. במידת האפשר כדאי לתת עדיפות למכוני הסרת שיער שפועלים תחת פיקוח רפואי. 

איך מתחילים את הטיפול?

התחנה הראשונה היא ביקור אצל רופא ילדים ובהתאם להמלצה שלו גם רופא עור. כדאי לשלול שיעור יתר על רקע של חוסר איזון הורמונלי. לאחר קבלת אישור מרופא הילדים אפשר להתחיל לחפש מכון הסרת שיער מתאים. נבחר כמובן במכונים שמטפלים בילדים באופן קבוע ומחזיקים בציוד חדיש. נדרשת הסכמה של ההורה ושל הילד לביצוע ההליך. ילדים מתחת לגיל 18 מתבקשים להגיע אל המכון בליווי הורה. 

האם הטיפול כואב?

הסרת שיער לילדים שמתבצעת בעזרת מכשור לייזר חדיש אינה כרוכה בכאב. הטכנולוגיה החדשה מחממת ומקררת את האזור בו זמנית כך שהמטופל אינו מרגיש כל כאב. לפני תחילת הטיפול המטפל יסביר לילד ולהורה את שיטת הטיפול וינחה את הילד להתריע מיד כאשר הוא חש בכאב. בהתאם לצורך אפשר יהיה להשתמש במשחת אלחוש. 

באלו אזורים אפשר לבצע הסרת שיער לילדים?

  1. ידיים
  2. רגליים
  3. בית שחי
  4. בטן תחתונה
  5. גב
  6. שפם

מכשיר הלייזר מתביית על הזקיק של השיער והורס אותו כך שבכל טיפול כמות השיער באזור המטופל פוחתת. טיפולי הסרת שיער לילדים וגם למבוגרים אינם מתאפשרים באזורים בהם צמיחת השיער היא הורמונלית. 

הסרת שיער לצמיתות

בגילאים צעירים בהם המצב ההורמונלי אינו יציב צמיחה חוזרת של שיער לאחר טיפולי לייזר היא תופעה שכיחה. הצוות מסביר להורה אודות התוצאות הצפויות ואפשרות של צמיחה חוזרת. על אף הסיכויים לצמיחה חוזרת של השיער בתוך מספר שנים רוב הילדים בוחרים כן לעבור את הטיפול ולחסוך לעצמם קושי חברתי ואישי. 

למה דווקא הסרת שיער בלייזר?

בעבור ילדים ומתבגרים טיפולי הלייזר הם הפתרון הנכון ביותר. זוהי השיטה היחידה בה כמות השיער המיותר בגוף מצטמצמת עם כל טיפול. רק עם מכשור הלייזר החדש התהליך אינו כרוך בכאבים. מריטת שיער בשעווה אינה מתאימה לעור העדין של הילדים וכדאי להימנע ממנה. כיום כאשר קיימות טכניקות הסרת שיער מודרניות אין כל סיבה להמשיך למרוט שיער בשעווה (כואב מאוד!) או להשתמש בסכיני גילוח. 

שיתוף פעולה של הילד במהלך הטיפול הכרחית וחיונית להצלחתו. הילד מתבקש להימנע משיזוף מספר ימים לאחר הטיפול ולהישמע להנחיות של הצוות המטפל. יש להגיע לטיפול כאשר האזור המטופל מגולח (אסור למרוט). תוצאות טובות מגיעות כבר לאחר 2-3 טיפולים. מכשירי הלייזר מתאימים להסרת שיער בכל גווני העור בכפוף להתייעצות עם צוות רפואי. 

 

הסרת שיער בלייזר לילדים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!