הסרת שיער בלייזר לכל הגוף

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר לכל הגוףהסרת שיער בלייזר לכל הגוף

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן להסיר שיער בלייזר מכל הגוף. הסרת השיער בלייזר הפכה לאחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב נשים וגברים כאחד. האפשרויות התרחבו ואין אזורים בגוף בהם לא תוכלו להסיר שיער בלייזר. 

 

הסרת שיער בלייזר לכל הגוף- האזורים הנפוצים ביותר בקרב נשים

הסרת שיער בלייזר היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב נשים. נשים רבות מבצעות הסרת שיער בלייזר במגוון אזורים שונים בגוף. אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר- בגוף (ידיים, רגליים, בית שחי, מפשעות, פס טבור, גב, כתפיים, עורף, צוואר, חזה) בפנים (שפם, גבות, לחיים, פאות, לסת, אוזניים, סנטר, מצח). האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר בקרב נשים-

  • ידיים- כולל כפות הידיים והיד העליונה. הידיים הן אחד מהאזורים המרכזיים בהם נשים מרגישות חוסר בטחון. מסיבה זו, נשים רבות מחליטות לבצע הסרת שיער בלייזר באזור זה ולהנות מרא שקט בכל הנוגע לשיער באזור זה. 
  • רגליים- אחד האזורים הנפוצים ביותר בו מסירות נשים שיער בשיטות שונות בכלל ובלייזר בפרט. כאשר מסירים שיער בלייזר, האזור המטופל נשאר חלק ונעים למגע. מכיוון שנשים רבים מעוניינות ברגליים חלקות ונעימות, אזור זה הפך לאחד האזורים הנפוצים בו נשים מסירות שיער בלייזר.
  • בית שחי- אזור נפוץ מאוד לטיפולי הסרת שיער בלייזר בקרב נשים. הסרת השיער בלייזר באזור בית השחי משאירה בית שחי חלק ללא כתמים שחורים (כפי שקורה בדרך כלל כאשר מסירים את שיער בית השחי על ידי גילוח או שעווה). מסיבה זו, נשים רבות מבצעות הסרת שיער בלייזר באזור זה. 
  • מפשעות- נשים רבות מסירות שיער באזור המפשעות באופן מלא. זהו אזור הורמונלי ולכן בדרך כלל מצריך יותר טיפולים מאשר אזורים אחרים. נשים רבות נמנעות ממפגשים מיניים בגלל שמרגישות חוסר בטחון בנוגע לשיער במפשעות. לכן הפתרון הפשוט ביותר הוא להסיר את השיער במפשעות בלייזר.
  • פס טבור- מהטבור למטה לכיוון המפשעות. גם אזור זה נחשב לנפוץ מאוד בסדרת טיפולי הסרת שיער בקרב נשים. 

הסרת שיער בלייזר לכל הגוף- האזורים הנפוצים ביותר בקרב גברים

בשנים האחרונות, גברים רבים מבצעים הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. אזורים בגוף בהם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר- בגוף (ידיים, רגליים, בית שחי, מפשעות, פס טבור, גב, כתפיים, עורף, צוואר, חזה) בפנים (שפם, גבות, לחיים, פאות, לסת, אוזניים, סנטר, מצח). האזורים הנפוצים ביותר בקרב גברים- 

  • גב- הגב הוא אזור חלק אצל מרבית הגברים. כאשר יש גברים שעירים באזור זה הם בדרך כלל מקבלים הערות רבות, ומפתחים חוסר בטחון בנוגע לשיעור באזור זה. הפתרון הפשוט ביותר הוא להסיר את שיער הגב בלייזר וכך להנות מגב חלק ונעים למגע. 
  • חזה ובטן- אזור החזה והבטן הוא אזור שעיר אצל רוב הגברים, אך כאשר סובלים בו משיעור יתר גברים רבים חשים חוסר בטחון לגבי כך. לכן, במקרים של שיעור יתר באזור זה גברים רבים מחליטים לא להסיר את השיער לגמרי אלא לדלל אותו. 
  • כתפיים- כמו אזור הגב, אזור הכתפיים חלק אצל מרבית הגברים. כאשר יש שיעור באזור זה הדבר גורם לחוסר בטחון ולכן גברים רבים מחליטים לבצע הסרת שיער בלייזר באזור זה לשם כך. 

הסרת שיער בלייזר לכל הגוף- למי מתאים הטיפול? 

הסרת שיער בלייזר מתאימה לגברים ונשים כאחד (מה לגבי הסרת שיער לילדים?), אך ישנם תנאים מסוימים שחייב לעמוד בהם. הסרת השיער בלייזר היא שיטה להסרת שיער המתבססת על הניגוד בין צבע השערה לבין צבע העור. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השיער כהה יותר כך הטיפול יהיה יותר אפקטיבי. 

המכשירים השונים להסרת שיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת הנקלטת בפיגמנט של השערה. אנרגיית האור מומרת לאנרגיית חום, הפוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ובצורה זו משמידים את הזקיק. לכן, אנשים בעלי שיער בהיר מדי לא מתאימים לטיפולי הסרת השיער בלייזר, כיוון שאין להם פיגמנט חזק בשערות. כמו כן, אנשים בעלי עור כהה מדי מסתכנים בכוויות ולכן אינם מתאימים גם כן. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שישנם מצבים מסוימים בהם לא ניתן לבצע טיפול בלייזר. מצבים שונים בהם לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר לדוגמא הם- אישה בזמן היריון, בזמן מחלה מסוימת, תרופות קבועות, אם לקחתם אנטיביוטיקה אם העור שזוף מדי, ועוד. 

הסרת שיער בלייזר לכל הגוף
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!