הסרת שיער בלייזר ללא כאב

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר ללא כאבהסרת שיער בלייזר ללא כאב

הסרת שיער בלייזר הופכת ליותר ויותר פופולרית עם השנים. בעבר, תחום הסרת השיער בלייזר היה של נשים בלבד. אך עם השנים, יותר ויותר גברים מסירים שיער בלייזר מאיזורים שונים בגוף. 

עם התפתחות הטכנולוגיה והביקוש הרב להסרת שיער בלייזר, נמצאו שיטות שונות שבזכותן ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר ללא כאב. כיצד זה מתאפשר? על כך במאמר הבא. 

 

הסרת שיער בלייזר ללא כאב- יתרונות להסרת שיער

להסרת שיער בלייזר יש יתרונות רבים גם לגברים וגם לנשים

  • אסתטיקה- הסרת שיער בלייזר מעניקה אסתטיקה לגוף. אצל נשים הסרת השיער היא מנהג די מוכר. אצל גברים, כאשר יש שיער בגב, בגבה, שיער חזה רב, הסרת השיער בלייזר מעניקה אסתטיקה לגופם. 
  • חסכון בזמן- הסרת שיער יכולה לקחת זמן רב ומאמץ רב. בין אם הסרת השיער מתבצעת על ידי גילוח האיזור השעיר, בשעווה או במכשירים אחרים, הדבר לוקח זמן רב. כל כמה ימים השיער צומח ויש להסיר אותו. כאשר מסירים את השיער לצמיתות בשיטת הלייזר, אפשר לשכוח מהשיער כיוון שהוא לא צומח יותר. 
  • חסכון בכסף- כאשר הולכים באופן קבוע לקוסמטיקאית להסיר שיער, או מתחייבים לשעווה לכל החיים מבזבזים על כך הרבה כסף. כאשר מסירים את השיער בלייזר לצמיתות ניתן לחסוך כסף רב. 
  • ביטחון עצמי- כאשר מסירים שיער בלייזר יש עלייה בביטחון העצמי של גברים ונשים כאחד. נשים מרגישות בנוח ללכת עם מכנסיים קצרים, גופיות, בגד ים ועוד מבלי החשש שיש שיערות שלא יצאו. גברים שיש להם שיער במקומות לא שגרתיים כמו הגב,  מרגישים ביטחון להיות חשופים. 

כיצד זה עובד?

אחד הדברים הכי מפחידים בהסרת שיער בלייזר הוא הכאב. אנשים רבים חוששים מהכאב הרב של הטיפולים. בזכות הטכנולוגיות החדשות, מתאפשרת הסרת שיער בלייזר ללא כאב. חשוב לציין כי הטיפול אינו נטול כאב לחלוטין, אך הכאב לא נורא ובהחלט ניתן להתמודד איתו. יש איזורים שהטיפול אינו מורגש כלל. 

בעבר, על מנת למזער את הכאב בהסרת השיער בלייזר, היו משתמשים במשחות ייחודיות שמקררות את האיזור ומאלחשות אותו. כיום, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת קירור של האיזור על ידי מכשיר הלייזר תוך כדי הטיפול ללא צורך במשחות מיוחדות. על ידי קירור האיזור הכאב מופחת. 

 

הסרת שיער בלייזר ללא כאב- איך יש להיערך לטיפול הסרת שיער?

לפני שמגיעים לטיפול הסרת שיער בלייזר יש ליישם מספר כללים-

  • אסור להשתזף! האזורים בהם תתבצע הסרת השיער בלייזר צריכים להמנע ממגע ישיר של השמש. במידה והאזור שזוף אתם מסתכנים בכוויות. 
  • אסור לחמצן שערות מסכנת כוויה.
  • יש להוריד את השערות לפני הטיפול בשיטת הגילוח. אין להסיר את השערות בשעווה, מהסיבה שצריך להשאיר את שורש השערה.

מה משך הטיפול?

משך הטיפול של הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזור בו מסירים את השיער. ישנם אזורים קטנים כמו בית השחי לדוגמא, שהטיפול קצר ולא מצריך זמן עבודה רב. לעומת זאת, אזורים גדולים יותר כמו הרגליים או הגב, מצריכים זמן עבודה רב יותר והטיפול ארוך יותר. 

 

הסרת שיער בלייזר ללא כאב- האם ניתן להסיר שיער מכל הגוף?

התשובה היא כן. ניתן להסיר שיער מכל חלק בגוף, גם מהפנים. על מנת להתאים את כמות הטיפולים ולקבל תוכנית טיפולים מסודרת, יש תחילה להגיע לפגישת הכרות. בפגישת ההכרות יסתכלו על השערות בגופכם ויתאימו לכם את הטיפולים ואת כמות הטיפולים. במידה ותרצו להסיר שיער בלייזר מהפנים, יצטרכו להתאים לכם גם מכשיר עדין יותר ממכשיר הלייזר שמסיר שיער בגוף.

מתי מומלץ לבצע טיפולים?

טיפולי הסרת שיער בלייזר ניתנים במשך כל השנה. אך, כפי שציינו קודם, יש להימנע ממגע ישיר של השמש על האזורים בהם תתבצע הסרת השיער בלייזר. לכן, כפי שניתן להסיק, מומלץ למקד את טיפולי הסרת השיער בתקופת החורף. בקיץ יש יותר סיכוי שהאזורים בהם תתבצע הסרת השיער בלייזר ייחשפו לשמש וישתזפו וכתוצאה מכך לא תוכלו לבצע הסרת שיער בלייזר. 

חשוב לציין כי טיפולים של הסרת שיער בלייזר אינם לצמיתות, אלא למספר שנים. הגוף עובר שינויים הורמונליים במשך השנים שיכולים לגרום לצמיחה מחודשת של שערות. למרות זאת, טיפולי הסרת השיער בלייזר מעניקים איכות חיים.

הסרת שיער בלייזר ללא כאב
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!