הסרת שיער בלייזר מחירון

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר מחירוןהסרת שיער בלייזר מחירון

הסרת שיער בלייזר הפכה לאחד הדברים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. בעקבות כך, מקומות רבים מציעים דילים ומבצעים רבים על הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. כך ניתן להפטר משיער הגוף ולהנות ממחירים אטרקטיביים ונוחים. 

 

הסרת שיער בלייזר מחירון- כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

על מנת להסיר שיער בלייזר יש קודם כל להגיע לטיפול הכרות. בטיפול ההכרות יסתכלו על השערות שלכם ויתאימו לכם טיפול בהתאם למאפיינים ולרצונות שלכם. הטיפולים יתבצעו על ידי המכשירים המתאימים ביותר ויחליטו על כמות הטיפולים המתאימה ביותר עבורכם. ישנם מכוני הסרת שיער בלייזר שמציעים טיפולים ללא הגבלה. 

כיצד זה עובד?

ישנם מכשירי טיפול שונים. מכשירי הטיפול, למעשה מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מכן, המכשירים שולחים אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת על ידי הפיגמנט בשיערה. אנרגיית האור מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיק השערה ומשמידה את הזקיק. מסיבה זו, הרבה פעמים טיפול בלייזר לא תופס על שערות ללא פיגמנט חזק. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- האם הטיפול מתאים לכולם?

התשובה היא לא. כפי שהבנו קודם, הסרת השיער בלייזר למעשה מבוססת על הניגוד בין צבע השערה לצבע העור. כלומר, בין אם אתם אנשים עם שערות בהירות מאוד, או עם עור כהה מאוד, יש סיכוי גדול מאוד שהטיפול לא יתפוס על השערות שלכם. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה נמצאו שיטות שונות שבזכותן ניתן להתאים טיפולים למגוון רחב יותר של אנשים. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שישנם מקרים מסוימים בהם לא ניתן לבצע טיפול בלייזר. לדוגמא, בזמן הריון, בזמן מחלה מסוימת, אם לקחתם אנטיביוטיקה או אם העור שזוף, ועוד. 

חשוב לציין כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לנשים ולגברים כאחד. בדרך כלל מתחילים את הטיפולים מעל גיל 18, אך ישנם מקרים בהם ניתן להתחיל לפני עם אישור הורים בלבד. 

 

הסרת שיער בלייזר מחירון- האם יש תופעות לוואי?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי. כל אדם מגיב באופן שונה לטיפולים. בדרך כלל אין תופעות לוואי משמעותיות. מיד אחרי הטיפול העור יהיה מעט חם ואדמומי אך הדבר אמור לחלוף תוך זמן קצר. תופעות לוואי נוספות יכולות לבוא לידי ביטוי בנפיחות קלה.

במקרים חמורים יכולות להופיע כוויות או תופעות פיגמנטציה שונות. שתי תופעות אלה הן לא רצויות אך במקרים רבים חולפות מהר. 

 

הסרת שיער בלייזר מחירון- האם זה כואב?

בעבר הסרת שיער בלייזר הייתה כרוכה בכאב. בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה יש מכשירים רבים שמאפשרים הסרת שיער בלייזר ללא כאב. מכשירים אלה עובדים עם קור ובזכות קירור האזור, הטיפול הופך לפחות כואב. חשוב לציין שעדיין קיים כאב קל בטיפולים, אך הוא פחות משמעותי. לרוב הכאב בא לידי ביטוי בתחושת עקצוץ או צריבה קלה.

על מנת להפחית את הכאב, קיימות משחות שונות שעוזרות לאלחש את המקום בו מתבצע הטיפול. המשחות עובדות כמו הרדמה מקומית ובזכות כך הטיפול מורגש משמעותית פחות. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- באילו אזורים מסירים את השיער?

למעשה, כיום, ניתן להסיר שיער בלייזר בכל אזור בגוף, כולל הפנים. קיימים אזורים פופולריים יותר ופופולריים פחות. אצל נשים, האזורים הפופולריים ביותר הם בית השחי, קו מפשעות ורגליים. אצל גברים לעומת זאת, האזורים הפופולריים ביותר הם אזור החזה, הגב, הבטן והמפשעות. 

 

הסרת שיער בלייזר מחירון- מה המחירים?

לא ניתן לתת לשאלה זו תשובה חד משמעית. הסיבה לכך, היא שהמחירים של הסרת שיער בלייזר מותאמים לכל אחד ואחת ומשתנים בין האזורים השונים. אם תחליטו להסיר שיער מאזור בית השחי, המחיר יהיה זול משמעותית מאזור הרגליים, שכן, אזור בית השחי הוא קטן יותר ומצריך זמן עבודה קצר יותר. מסיבה זו, המחירים ישתנו בהתאם לאזורים בהם תבצעו הסרת שיער בלייזר. 

חשוב לציין, כי בעקבות הפופולריות של הסרת שיער בלייזר, קיימים היום מבצעים רבים בשוק וניתן לבצע הסרת שיער בלייזר במחירים נוחים מאוד. כמו כן, ישנן חברות המציעות חבילת טיפולים ללא הגבלה. לכן, לפני שאתם מבצעים את הסרת השיער בלייזר, בדקו מה המחירים השונים ומה החבילה הכלולה ולפי כך תוכלו להחליט היכן הכי כדאי לכם לבצע את הסרת השיער.  

כמו כן, ישנן קופות חולים המשתפות פעולה עם חברות שונות ומגיעות להסדרים לגבי המחיר ללקוחותיהן. 

הסרת שיער בלייזר מחירון
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!