הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובותהסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות

הסרת שיער בלייזר היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בשנים האחרונות. נשים רבות וגברים רבים מבצעים טיפולים של הסרת שיער בלייזר. בעקבות כך, צצות שאלות רבות בכל הנוגע לטיפולי הסרת שיער בלייזר. ריכזנו לכם שאלות נפוצות ואת התשובות להן. 

 

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר, למעשה מתבססת על הניגוד שבין צבע העור לבין צבע השערה. ככל שצבע העור יהיה בהיר יותר וצבע השערה יהיה כהה יותר כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר. יש לשים לב שהדבר לא עובד הפוך (עור כהה ושיער בהיר). מכשירי הסרת שיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור המיוחדת נקלטת בפיגמנט שבשערה. לאחר קליטתה של אנרגיית האור בפיגמנט השערה, היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה וכך משמידה אותם. על ידי השמדת זקיקי השערה צמיחת השערה לא מתחדשת. 

 

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- באילו אזורים ניתן להסיר שיער בלייזר?

ניתן להסיר שיער בלייזר מכל האזורים בגוף. כפי שהזכרנו קודם, חשוב שהשיער יהיה כהה ולכן הטיפול לא יתאפשר במידה שיש אזורים בגופכם עם שיער בהיר. האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר אצל נשים הם- רגליים, ידיים, בית שחי ומפשעות מלא. אצל גברים- גב, כתפיים, חזה ובטן. אך ישנם אזורים נוספים בהם ניתן להסיר שיער בלייזר- לחיים, פאות, שפם, צוואר, עורף, לסת, כפות רגליים, כפות ידיים ועוד.  

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- מאיזה גיל ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר?

על פי מחקרים שונים נקבע כי ניתן להסיר שיער בלייזר החל מגיל 6. להורים רבים יש הסתייגויות בנושא, אך ישנם ילדים שלא מסוגלים להתמודד עם המבוכה של שיער גופם. אתם מכירים את הילדים שלכם באופן הטוב ביותר ויודעים האם כדאי להתחיל להם טיפול בגילאים מוקדמים כל כך או שניתן לחכות. 

 

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- האם ניתן להסיר שיער בלייזר בהיריון?

התשובה היא לא. עדיין לא הוכח אם הסרת שיער בלייזר פוגעת בעובר או לא. אך בכל מכוני הלייזר יש איסור על הסרת שיער בלייזר בזמן היריון. הסיבה המרכזית לכך היא החשש לפגיעה בעובר ולגרימת נזקים. אך יש לכך סיבות נוספות. מלבד לפגיעה אפשרית בעובר, בזמן היריון יש שינויים הורמונליים רבים. כתוצאה מכך יכול להיגרם שיעור יתר באזורים שונים בגוף. בדרך כלל לאחר ההיריון השיער נושר באופן טבעי ולכן זהו בזבוז כסף להסיר את שיער ההיריון בלייזר. כמו כן, בזמן היריון הגוף הופך לחלש מאוד ולרגיש מאוד. כתוצאה מכך, הטיפולים יכולים להפוך לכואבים הרבה יותר מאשר יתבצעו לא בזמן היריון. בעקבות כך, לא ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן היריון. חשוב לציין שגם בזמן ההנקה חל איסור על הסרת שיער בלייזר. המתינו עד לאחר ההנקה והתחילו את הטיפולים. 

 

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- האם יש תופעות לוואי?

אין לכך תשובה חד משמעית כיוון שכל אחד מושפע באופן שונה מהטיפולים. תופעות לוואי אפשריות הן גרד ואדמומיות באזורים המטופלים. יש לציין שאלה תופעות לוואי זמניות וברוב המקרים עוברות כמספר שעות אחרי הטיפול. במידה והגעתם שזופים לטיפול ועורכם כהה מדי, הדבר עלול לגרום לכוויות. דבר נוסף שעלול להשפיע על הטיפול הוא צריכה אנטיביוטיקה, כיוון שהגוף חלש יותר מאשר בשגרה. 

הסרת שיער בלייזר- שאלות ותשובות- מה המחירים?

אין תשובה משמעית למחירים של הסרת שיער בלייזר. הסיבה לכך היא שכל אזור מתומחר באופן שונה והמחיר יושפע מכמות הטיפולים הנדרשת. לדוגמא, גברים רבים בוחרים באפשרות דילול השיער ולא בהסרתו לגמרי. דילול השיער מצריך פחות טיפולים מהסרת השיער ולכן יעלה פחות. כמו כן, אזור בית השחי לדוגמא, יתומחר באופן שונה מאזור הרגליים כיוון שהוא הרבה יותר קטן ממנו ומצריך פחות זמן עבודה. 

 

האם מותר להסיר שיער בלייזר על קעקוע?

התשובה היא לא. במידה ויש לכם קעקוע על אזור בו אתם מעוניינים להסיר שיער בלייזר, לא ניתן לבצע טיפול ישירות על הקעקוע. אלא רק מסביבו במרחק של סנטימטר אחד ממנו. שימו לב שבמידה והקעקוע חדש, תאלצו לחכות עד החלמת הקעקוע על מנת להסיר שיער באזור, גם אם זה לא באופן ישיר על הקעקוע. 

הסרת שיער בלייזר שאלות ותשובות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!