הסרת שיער ברגליים – מה הכי יעיל?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער ברגליים הסרת של שיער מיותר על הרגליים היא דבר שבשגרה. נשים נוהגות להסיר באופן קבוע את שיער הרגליים וכך גם חלק מהגברים. השיטות הזמינות והפשוטות ביותר הן גילוח ושעווה. אם נמאס לכם לחזור ולהסיר שיער שוב ושוב מהרגליים – הגיע הזמן לעבור לשיטת טיפול חדשה ויעילה יותר. קיימת היום טכנולוגיה חדשה שמאפשרת הסרת שיער ברגליים לצמיתות ללא כאב וללא תופעות לוואי. מכשירי לייזר מתבייתים על זקיקי השיער ומשמדים אותם. בכל טיפול כמות השיער המיותר פוחתת עד לשלב בו אין עוד צמיחה או שישנה רק צמיחה של פלומה דקה ובהירה. 

איך אפשר להפסיק להסיר שיער ברגליים?

אם לא יהיה לכם עוד שיער מיותר על הרגליים תוכלו להפסיק להסיר אותו. סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר תשאיר אתכם עם רגליים חלקות משיער. לא עוד גילוח מסורבל או שעווה דביקה וכואבת. לאחר שנים רבות של הסרת שיער יומיומית תיהנו מרגליים חלקות ללא מאמץ. הסרת שיער לצמיתות מאפשרת יציאה אל הים במכנסיים קצרים ללא הכנות מיוחדות. לא יהיו עוד פצעי גילוח אדומים על הרגליים או כוויות משעווה חמה. הגיע הזמן שנפסיק לבזבז את הזמן היקר שלנו על טיפולי הסרת שיער ברגליים שמעניקים תוצאות זמניות בלבד. 

כיצד פועלים טיפולי הסרת שיער בלייזר?

הדרך היחידה בה אפשר להסיר שיער לצמיתות היא השמדה של זקיקי השיער. גילוח או שעווה אינם פוגעים בזקיקי השיער כך שהשיער במלואו צומח שוב במהרה. מכשירי הלייזר מתבייתים על הפיגמנט הכהה שבזקיקי השיער, מחממים אותו ומשמידים כך את הזקיק. אותם זקיקי שיער שהושמדו במהלך הטיפול נפלטים מהגוף ואינם מצמיחים עוד שיער. בכל טיפול הסרת שיער בלייזר מושמדים כ-10% מזקיקי שיער באזור שמטופל. על מנת להשיג רגליים חלקות משיער לצמיתות נדרשת סדרת טיפולים. 

האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכולם?

מכוני הלייזר המובילים משתמשים בטכנולוגיה חדשה שמאפשרת הסרת שיער לצמיתות לכל גווני העור והשיער. התוצאות הטובות ביותר מושגות במקרים של עור בהיר ושיער כהה. אפשר בצע טיפולי הסרת שיער בלייזר במקרים של שיער בלונדיני. הטיפול אינו אפשרי במצבים של שיער לבן נטול פיגמנט. 

מה מרגישים במהלך טיפול הסרת שיער עם לייזר?

הסרת שיער ברגליים בעזרת מכשיר לייזר אינה כרוכה בכאב או תופעות לוואי. אם בחרתם נכון במכון שמשתמש במכשור חדיש לא תצטרכו למרוח משחרת אלחוש. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת חימום וקירור של האזור בו זמנית. מכוני לייזר מקצועיים שפועלים תחת פיקוח רפואי יודעים איך למזער את הסיכונים ואת תחושת הכאב. לעתים מופיעה תחושת אדמומיות באזור שטופל אך היא חולפת ללא כל טיפול בתוך מספר שעות. 

איך מתכוננים לטיפול הסרת שיער בלייזר?

אל מכון הלייזר יש להגיע כאשר האזור המטופל מגולח. מספר שעות לפני מועד הטיפול כדאי לגלח את האזור עם סכין חדשה ונקייה. אין למרוט שיער לפני טיפול הסרת שיער בלייזר. מריטה של השיער אינה מאפשרת זיהוי של פיגמנט ומפחיתה את האפקטיביות של הטיפול. שימו לב, במהלך כל תקופת הטיפול תתבקשו שלא למרוט שיער אלא לגלח בלבד. שיזוף אינו מומלץ כשבוע לפני הטיפול וגם לאחריו. אם אתם יודעים שמתכונן לכם טיפול הסרת שיער ברגליים בלייזר בשבוע הבא כדאי להקפיד על שימוש בקרם הגנה ולהימנע משיזוף ישיר וממושך. 

כמה עולה הסרת שיער ברגליים בלייזר?

מחירים של טיפולי לייזר נקבעים בהתאם לגודל של האזור ומספר הטיפולים הדרוש. באזור הרגליים אפשר לרכוש סדרת טיפולים לרגל מלאה או סדרה בעבור חצי רגל בלבד (רק ירך או רק קרסול). מכוני הלייזר ממליצים על רכישת סדרת טיפולים אך מאפשרים גם טיפולים בודדים. המחיר בעבור לייזר ברגליים יהיה 2,000-3,000 שקלים בעבור סדרה של 10 טיפולים לרגל מלאה. 

הסרת שיער ברגליים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!