הסרת שיער ברזילאי – מחירים זולים לטיפול ללא כאב

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

אם את מבקשת לעצמך את החופש ללבוש כל בגד ים מבלי לחשוש משיער שיבצבץ החוצה – הסרת שיער ברזילאי היא התשובה. זוהי שיטה בה שיער מוסר במלואו מכל אזור המפשעה והישבן. המקור להסרת השיער הברזילאית הוא כמובן ברזיל שידועה בבגדי ים חושפניים. הסרת שיער בסגנון ברזילאי זוכה לפופולריות רבה בכל רחבי העולם. ההסרה המלאה של כל השיער באזור המפשעה הכרחית ללבישת בגדי הים החדשים. 

איך אפשר לבצע הסרת שיער ברזילאי ללא שעווה?

שתי האחיות הברזילאיות שפיתחו את השיטה עשו שימוש בשעווה. במשך שנים רבות הסרת שיער ברזילאי הייתה מילה נרדפת להסרת שיער בשעווה. כיום, ניתן לבצע הסרת שיער ברזילאי גם בעזרת מכשירי לייזר. משמעות הדבר בעבורכם היא הסרת השיער המיותר לצמיתות. השלמה של סדרת טיפולים תשאיר אתכן חלקות משיער מיותר באזור המפשעה. לא עוד טיפולי שעווה כואבים!

הסרת שיער בסגנון ברזילאי ללא כאבים

שימוש במכשור לייזר חדיש מבטיח הסרת שיער (הדרגתית) ללא כאב. המכשור החדש מחמם את זקיקי השיער ובו זמנית גם מקרר את האזור. מטופלות ומטופלים שהתנסו במכשור החדש מדווחים על טיפול אפקטיבי נטול כאב. הסגנון הברזילאי כולל הסרת שיער מלאה מהחלק הקדמי של המפשעה ולאורך כל איבר המין. שיער הערווה מוסר במלואו כך שהאזור נותר חלק לחלוטין. אם בחרתן להסיר שיער במפשעה בעזרת לייזר חשוב להימנע מכל מריטת שיער באזור. גם בין הטיפולים מריטת שיער אסורה ויש להסתפק רק בגילוח. 

איך עושים שעווה במפשעה ללא כאבים?

אזור המפשעה הוא אזור רגיש כך שטיפולי שעווה באזור ידועים ככואבים במיוחד. אם את מתקשה להתמודד עם הכאבים שמתלווים למריטת השיער – תשמחי לגלות שטיפולי הסרת שיער ברזילאי עם שעווה ניתנים לביצוע גם ללא כאב ניכר. הסוד למריטת שיער נטולת כאב הוא בטכניקה. אותן אחיות ברזילאיות ביצעו את טיפולי השעווה תוך מתיחה של העור, הכנה של האזור ומשיכת רצועות השעווה בכיוון הנכון. אם השיער באורך הנכון והמטפלת מנוסה – הטיפול יכאב הרבה פחות.  

איך כדאי להסיר שיער במפשעה?

יותר ויותר נשים בכל הגילאים בוחרות לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר. אזור המפשעה קטן כך שהטיפול אינו יקר כלל. בעלות של 5 טיפולי שעווה ברזילאית באזור תוכלי לרכוש סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר במפשעה ולהיפטר מהשיער המיותר אחת ולתמיד. הסרת שיער בלייזר אינה כואבת, מתאימה לכל גווני העור, משאירה אותך חלקה לתקופה ארוכה וחוסכת לך כסף. הגיע הזמן להיפרד אחת ולתמיד מהכאב של מריטת השיער, הפצעים האדומים שמופיעים לאחר טיפולי השעווה ומתחושת הייאוש שמופיעה עם כל צמיחה מחודשת של השיער באזור. 

אלו מכונים מבצעים טיפולי הסרת שיער ברזילאי?

העור באזור המפשעה ידוע כעדין ורגיש כך שיש לבחור במכון מיומן ומקצועי. מטפלת מנוסה שמבצעת את הטיפול בטכניקה הנכונה תצליח לצמצם באופן משמעותי את תחושת הכאב. כמו כן, חשוב לבחור במכון שמקפיד על תנאי היגיינה טובים. מתיחה נכונה של העור מצמצמת בצורה משמעותית את תחושת הכאב בטיפולי הסרת שיער בשעווה. אל תתפשרו על פחות מטיפול שמתבצע בטכניקה הנכונה ומתבסס על שימוש בתכשירים הטובים ביותר. 

טיפולי לייזר במפשעה נקפיד לבצע במכוני הסרת שיער שמשתמשים במכשור חדיש, פועלים תחת פיקוח רפואי, מקפידים על היגיינה ומציעים מחירים הוגנים. כדאי לקרוא חוות דעת והמלצות של מטופלים קודמים במכון. רכישה של סדרת טיפולים מוזילה לרוב את המחיר. במידה ולא בצעת בעבר טיפולי הסרת שיער לצמיתות יש להגיע אל פגישת ייעוץ במכון לטובת בדיקת התאמה. יש לך שאלות נוספות? פגישת הייעוץ נועדה לספק הסבר מלא אודות השיטה, התהליך והתוצאות הצפויות. 

הסרת שיער ברזילאי
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!