הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימייםהסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים

מודעותם של הגברים לשערות על גופם גוברת יותר ויותר בשנים האחרונות. דימוי הגוף של גברים הפך לחשוב מאוד בעיני גברים רבים והם פועלים רבות לשם כך. מסיבה זו, גברים רבים מסירים שיער באזורים רבים בגופם, כולל האזורים האינטימיים. 

 

היתרונות של הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים-

בטחון עצמי- בשנים האחרונות לגברים רבים יש מודעות רבה למראה החיצוני שלהם, ולשערות באזורים מסוימים. גברים רבים שסובלים משיעור יתר באזורים מסוימים מעוניינים להסיר אותו. אזור הגב לדוגמא, הוא אזור שמרבית הגברים בו חלקים ולכן גברים שסובלים משיעור באזור זה מסירים אותו בשיטות שונות כמו שיטת השעווה או הלייזר. גברים רבים מרגישים חוסר בטחון בכל הנוגע לשערות באזורים האינטימיים עד כדי כך שהם מעדיפים להימנע ממפגשים מיניים במידה ויש להם שערות. לכן, על מנת להגביר את הביטחון העצמי, גברים רבים מסירים שיער בשעווה באזורים האינטימיים. 

מגע נעים- מי שהסיר שיער בשעווה יודע שהשערות יוצאות מהשורש והאזור נשאר חלק ונעים. בשיטת הגילוח לעומת זאת, האזור נשאר מחוספס וקוצני. גברים שמסירים שיער באזורים האינטימיים רוצים שהאזור יהיה נעים למגע ולכן, שיטת השעווה היא השיטה המתאימה יותר להסרת שיער באזורים אלה. 

שיפור הסקס- אנשים רבים מעדיפים לבצע יחסים אינטימיים כאשר האזורים האינטימיים חלקים ונעימים. כתוצאה מכך, אנשים רבים, וגברים רבים בפרט מסירים שיער באזורים אלה. כפי שציינו קודם, כאשר מסירים שיער בגילוח האזור נשאר קוצני ומחוספס. כתוצאה מכך, האישה או הגבר יכולים לסבול מאוד מהמגע הקוצני באיבר האינטימי שלהם. לכן, כאשר מסירים שיער בשעווה באזורים אלה, האקט המיני הופך לנעים יותר. 

הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים- מה האזורים הנפוצים להסרת שיער לגברים?

כפי שהזכרנו קודם, הסרת שיער בקרב גברים הפכה לתופעה פופולרית מאוד בשנים האחרונות. גברים רבים מפתחים מודעות רבה למראה החיצוני שלהם ופועלים רבות לשם כך.
ישנם אזורים נפוצים ביותר להסרת שיער בקרב גברים:

גב- אזור הגב הוא אזור חלק אצל מרבית הגברים. מסיבה זו, גברים שסובלים משיעור באזור זה, מרגישים חוסר בטחון משמעותי בשל כך. לכן, גברים רבים מחליטים לבצע הסרת שיער באזור זה. 

חזה- חזה הוא אחד מהאזורים השעירים אצל גברים. לגיטימי שיש שם שיער וגברים רבים אוהבים את שיער החזה שלהם. אך כאשר יש שיעור יתר באזור זה, גברים רבים חשים חוסר בטחון לגבי כך. לכן, גברים רבים מדללים את שיער החזה שלהם ולא מסירים אותו לגמרי. כ

בטן- כמו אזור החזה, אזור הבטן הוא גם אזור שעיר אצל מרבית הגברים. אך כאשר גברים סובלים משיעור יתר באזור זה הם לא מרגישים בנוח עם זה ומדללים את השיער באזורים אלה. 

כתפיים- אזור הכתפיים הוא אזור חלק אצל רוב הגברים. מסיבה זו, גברים שסובלים משיעור באזור זה, פועלים לשם כך ומסירים את שערות הכתפיים. 

אזורים אינטימיים- כפי שציינו קודם, גברים רבים חשים חוסר בטחון בנוגע לשערות באזורים האינטימיים שלהם ומעדיפים להימנע ממפגשים מיניים בגלל זה. הסרת שיער באזורים האינטימיים מעניקה לגברים רבים בטחון בגופם ונותנת להם חופש ביחסים אינטימיים. 

הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים- מה השיטה המומלצת ביותר?

יש שיטות רבות להסרת שיער לגברים באזורים אינטימיים. יש גברים שמעדיפים לגלח, יש גברים שמעדיפים להסיר שיער בשעווה, ויש גברים שמעדיפים להסיר שיער בלייזר. נתחיל בשיטה הכי פחות מומלצת- גילוח. שיטת הגילוח לא מסירה את השערות מהשורש. בעקבות כך, השיער צומח במהירות, האזור המטופל נשאר קוצני ומחוספס ולא נעים למגע. כמו כן, יש לתחזק את הסרת השיער באופן קבוע. בין הסרת שיער בשעווה להסרת שיער בלייזר, עדיף להסיר שיער בלייזר, אך לא חייב. הסרת שיער בשעווה, מסירה את השערות מהשורש ומעניקה לאזור המטופל מגע נעים וחלק. הסרת שיער בלייזר, עובדת באמצעות אנרגיית חום שפוגעת בזקיקי השערה ומונעת צמיחה מחודשת. גם שיטה זו מעניקה לאזור מגע נעים וחלק. ההבדל העיקרי בין שתי השיטות הוא ששיטת הלייזר אפקטיבית לזמן ארוך יותר ומונעת צמיחה מחודשת לאחר מספר טיפולים מסוים _נהוג לבצע עשרה טיפולים). לעומת זאת שיטת השעווה מסירה את השיער לתקופה של מספר שבועות ולאחר מכן יש לתחזק את האזור המטופל באופן יחסית קבוע. 

הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!