הסרת שיער פנים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער פניםהסרת שיער פנים הוא תהליך שלרוב נערות בגיל ההתבגרות או נשים מבררות לגביו. זה משהו שיכול להביך אותנו מאוד ולפגוע בביטחון ובדימוי העצמי שלנו. לרוב שיער בפנים מופיע בגיל ההתבגרות ועם הזמן הוא הופך גס יותר, כהה יותר ועלול להופיע גם בגילאים מבוגרים.

לרוב מדובר באזורים כמו מעל השפה, הסנטר, הלסת ולעתים יש נשים הסובלות מהתופעה גם באזור הצוואר והלחיים. בכדי לטפל בבעיה ולבחור שיטה להסרת שיער בפנים, חשוב לאבחן את הגורם להיווצרות של שערות בפנים. למשל, אצל נשים בהריון או נשים מניקות חובה להיוועץ עם רופא וזאת משום שלא ניתן להסיר את השיער בכל שיטה. בעוד יש נשים שהתופעה נוצרת אצלם כתוצאה מגנטיקה, אצל אחרות זה בכלל מסיבות הורמונליות.

 

הסרת שיער בפנים האם זה רק לנשים?

מסתבר שיש גם גברים שמפריעה להם הצמיחה המוגברת באזור הפנים וגם להם יש כל מיני שיטות שמסייעות לטפל בתופעה ולמנוע את הצמיחה באזורים הללו.

הסרת שיער בפנים עשה ואל תעשה

אחרי שהבנו מה גורם לצמיחת השיער, ניתן לבחור בשיטה המתאימה. יש נשים עם רמות גבוהות של הורמונים השולטים בפיתוח של מאפיינים גבריים. במצב כזה הרבה פעמים ימליץ הרופא על תרופה במרשם.

 

  1. גילוח – מאוד לא מומלץ להסרת שיער בפנים משום שהשערות צומחות חזרה מאוד מהר והזיפים הופכים כהים ועבים יותר, ממש כמו אצל גברים.
  2. קרם להסרת שיער – גם כן לא מומלץ בכלל משום שהאפקט הוא בדיוק כמו גילוח וזה גם עלול לגרום להיווצרות של פצעים על הפנים. יש קרמים מאוד יעילים אבל הם מכילים כימיקלים ועלולים לגרום לאלרגיות ואפילו לכוויות.
  3. שעווה- ניתן להסיר שיער בפנים באמצעות שעווה. השיטה היא זולה אף על פי שהיא מאוד כואבת ולא נעימה כלל וכלל. מדובר בשיטה יעילה, נקיה ומצוינת אך חשוב לזכור שפעולת התלישה עלולה לגרום לגירוי ואדמומיות למשך זמן מה והיא מחזיקה למשך כמה שבועות בלבד, בהתאם לקצב צמיחת השיער. אזור העור בפנים הוא מאוד רגיש והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה ליצור שטפי דם.
  4. חמצון – בשונה משיטות אחרות בהן השיער ממש מוסר, בחמצון מתבצעת הבהרה של השיער. השיטה הזו יכולה להתאים כשמדובר בשיער מאוד דליל ובריא. חשוב לדעת שיש אנשים שאלרגיים למי חמצן ולכן זה לא מתאים לכולם.
  5. אפליציה- באמצעות מחט דקיקה אותה מחדירים לאזורים שבהם השיער צומחה ישירות לזקיק השיער, האלקטרוליזה שורפת את השורש ומדכאת את השורש. היתרון של שיטה זו להסרת שיער בפנים הוא בכך שהיא מיושמת פר זקיק ולכן היא מאוד יעילה. החסרונות הם בכך שמדובר בשיטה מאוד כואבת, לא נעימה והטיפול בה הוא די ממושך.
  6. הסרת שיער בפנים GMAX – אם בעבר היה מאוד לא מומלץ להסיר שיער בפנים באמצעות לייזר, המכשיר הזה הוא ייחודי במינו והתוצאות מבטיחות מאוד. אין צורך לגלח את השיער. המכשור מתאים באופן ספציפי לאזור הפנים והשערה נמסה עד לגובה של פני העור. נוצרת הולכה של חום אל תוך זקיק השיערה עד לנימים של הדם המזינים אותה ואז נוצר ניתוק בין הזקיק לנים. כך למעשה נמנעת צמיחה חוזרת והעור נשאר חלק.
  7. הסרת שיער בלייזר- שיטה יעילה ומאוד חדשנית עם תוצאות לאורך זמן. היא כמעט ולא כואבת, אין בה תופעות לוואי אך היא יקרה מאוד בהשוואה לכל השיטות האחרות. מתאימה לאנשים עם עור בהיר ושיער כהה. לאחר הטיפול יש לשים לב שלא חושפים את העור לשמש.

הסרת שיער בפנים כמה זה עולה?

בהתאם לטיפול שבוחרים. בין 100 לאזור בשעווה ועד 800 ש“ח לטיפול במכשור מתקדם.

הסרת שיער בלייזר בפניםהסרת שיער בלייזר בפנים

מי לא שמע על הסרת שיער בלייזר? נשים רבים וגברים רבים מסירים שיער בלייזר מאזורים שונים בגוף. אך האם ידעתם שניתן  להסיר שיער בלייזר גם מאזור הפנים? בשנים האחרונות, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והתקדמות המכשירים השונים, ניתן להסיר שיער בלייזר בפנים. האם כדאי לעשות זאת? האם יש סכנה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הסרת שיער בלייזר בפנים- מדוע?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי להסיר שיער בלייזר. נתחיל בכך שלהסרת שיער בלייזר יש יתרונות רבים. כמובן בפן האסתטי, אך בנוסף לכך, בזכות הסרת שיער בלייזר ניתן לחסוך בזמן ובכסף רב. אך אחד היתרונות המשמעותיים ביותר להסרת שיער בלייזר הוא הביטחון העצמי. 

יש אנשים רבים שיש להם עודף שיער באזורים מסוימים בפנים, שפם, גבות, פאות לחיים, סנטר ועוד. אם השיער העודף לא מפריע, אז כמובן שאף אחד לא יכריח אתכם להסיר אותו ובמיוחד שלא בלייזר. אך, אם השיער העודף מפריע לכם וגורם לכם לתחושת חוסר ביטחון, מומלץ מאוד לפעול למען הסרתו. ישנם גברים שאוהבים את הפנים שלהם מגולחות ונמאס להם לגלח כל בוקר את הפנים. הסרת שיער בלייזר בפנים מתאימה גם להם. 

הסרת שיער בלייזר בפנים- שיטות שונות להסיר שיער

  • שעווה- אחת הדרכים המוכרות ביותר להסרת שיער היא השעווה. השעווה היא זולה וניתן להשיג אותה בכל מקום. אך, הסרת שיער בשעווה היא כואבת מאוד והיא אינה לפרק זמן ארוך. כל כמה שבועות יש להסיר את השיער מחדש. חשוב לקחת בחשבון, שהסרת שיער בשעווה יכולה לגרום לשטפי דם באזור בו הסרתם את השערה. 
  • גילוח- שיטה זו נפוצה בעיקר בקרב גברים. נשים אינן מסירות את שיער הפנים שלהן בגילוח כיוון שהאזור אותו מגלחים נשאר קוצני ומחוספס. נשים אוהבות שעור הפנים שלהן חלק ונעים ולכן אינן מסירות את השיער בגילוח. אך, גם גברים לא תמיד אוהבים את שיטת הגילוח כיוון שהגילוח גורם לפצעים ברחבי הפנים. 
  • משחות וקרמים מסירי שיער- קיימים תכשירים שונים שבעזרתם ניתן להסיר שיער. זוהי שיטה שמסירה את השיער ללא כאב. אך חשוב לדעת כי לעתים תכשירים אלה עלולים לגרום לכוויות או לתופעות אלרגניות שונות. 
  • חמצון- גם שיטת החמצון היא שיטה מוכרת אך בשיטה זו לא מסירים את השערה. אנשים רבים מעדיפים לא להסיר את השיער אלא לחמצן אותו. בשיטת החמצון למעשה מבהירים את השערה על מנת שלא תהיה בולטת. שיטה זו מתאימה רק למי ששיער הפנים שלו דליל. במקרה של עודף שיער שיטת החמצון לא מתאימה שכן השיער נשאר בולט. כמו כן יש לשים לב כי אנשים מסוימים אלרגיים למי חמצן ולכן אסור להם לחמצן את השערות. 
  • אפילציה- אפילציה היא למעשה מחט חשמלית. זוהי שיטה להסרת שיער הפנים לצמיתות. בשיטה זו מטפלים בכל שערה בנפרד, לכן השיטה הזו מתאימה למי שיש שיער דליל או שיר מספר שערות בודדות שמפריעות לו. יש לקחת בחשבון כי שיטה זו היא כואבת והטיפול בה ממושך. לכן, אם אתם רגישים לכאב היא יכולה לגרום לסבל רב. 
  • לייזר- הסרת שיער בלייזר בפנים היא למעשה השיטה החדשנית ביותר. שיטה זו מעניקה תוצאות לזמן ארוך. הסרת השיער בלייזר אינה כואבת כמעט בכלל. חשוב לקחת בחשבון שזו שיטה שמתאימה רק לסוג עור וסוג שערה מסוים, כיוון ששיטת הלייזר עובדת על הניגוד שבין צבע העור לצבע השערה. לכן, אם צבע השערה בהיר או צבע העור כהה מדי, הטיפול לא יעבוד. 

 

הסרת שיער בלייזר בפנים- אילו אזורים מתאימים?

כפי שהבנו ניתן להסיר שיער בלייזר מאזורים שונים בגוף ובפנים. 

באזור הגוף האזורים המתאימים להסרת שיער בלייזר הם רגליים (כולל כפות הרגליים ואצבעות הרגליים). ידיים (כולל כפות הידיים ואצבעות הידיים), כתפיים, בית שחי, גב (גב עליון, גב תחתון, אמצע הגב), עורף, מפשעות (כולל כל האזור האינטימי), ישבן, סביב הפטמות, אזור הבטן (כולל פס טבור). 

באזור הפנים האזורים המתאימים להסרת שיער בלייזר הם הצוואר, האוזניים, השפם, אזור הגבות, סנטר, פאות הלחיים, צידי הלסת כולל עצמות לחיים, רקות, מצח ואף. 

לסיכום, הסרת שיער בלייזר מתאפשרת על ידי שיטות שונות ובאזורים שונים. אם אתם מעוניינים להסיר שיער בלייזר בפנים, צרו קשר עם המכון המתאים ובררו האם אתם מתאימים לטיפול. 

הסרת שיער לצמיתות בפניםהסרת שיער לצמיתות בפנים היא דבר שכל אחת, שניחנה בגנים לא מחמיאים הייתה רוצה לנסות. הרי אין דבר יותר מביך מלקום בבוקר ולגלות שאת צריכה עכשיו להתמודד עם שיער סורר שצמח במקומות מפתיעים.

מה גם שעומס החיים והמטלות הרבות בהן כולנו נתונות לא מותיר לנו זמן להשקיע בכל פעם מחדש בהורדה של שיער מהפנים. שלא נדבר על ימי הקורונה שהביאו את כולנו להתגעגע לקוסמטיקאית שלנו ולהתבייש לצאת מהבית.

יש סיבות רבות להופעה של שיער בפנים. החל מגנטיקה וכלה בהורמונים המשפיעים במיוחד לקראת ימים מסוימים בחודש, סביב הריונות ולקראת הזקנה. כך שאם את רוצה להיפטר פעם אחת ולתמיד משיער בפנים, יכול להיות שהליכה לתהליך של הסרת שיער לצמיתות בפנים זו התשובה הטובה עבורך.

במאמר הבא נסקור בקצרה את אופי התהליך, יתרונות וחסרונות של אפשרויות שונות, מחירים של הסרת שיער לצמיתות בפנים ועוד. כך שבמידה ואת מעוניינת, זה המאמר בשבילך.


איך נראה התהליך של הסרת שיער לצמיתות בפנים

הסרת שיער בפנים היא תמיד דבר מורכב יותר מהורדת שיער במקומות אחרים. שכן אם מקומות אחרים ניתן לחסות הרי שאת הפנים שלנו אנו לא יכולות להעלים מהסביבה כל כך בקלות. בנוסף, חשוב לבחור בטיפולים עדינים ולא אגרסיביים. שכן אזור הפנים ניחן בעור דק יחסית הדורש המתייחסות עדינה יותר מאשר באזורים אחרים.

בגדול, היום בשוק קיימים שני טיפולים שבסופן  הסרת שיער לצמיתות בפנים.

  1. הורדת שיער בלייזר: לייזר כידוע הוא המכשיר המתקדם ביותר להורדת שיער מהפנים. היתרון הגדול שלו הוא כמובן, דיוק, הורדה של השיער לתמיד ועוד. בנוסף, מכיוון שטיפולי לייזר באים בדרך כלל ביחד, זאת אומרת שאם את כבר הולכת לתהליך של הורדת שיער בלייזר את כבר תעשי טיפול שיכלול חלקים נוספים, כמו מפשעות, רגליים ועוד. כך שלעיתים הורדת שיער בלייזר תהיה משתלמת יותר. רק כדאי לקחת בחשבון כי טיפולים של ודת שיער בלייזר עלולים להתפרש לאורך זמן רב שכן ניתן לעשות טיפולים רק אחת לחודש חודשיים, בנוסף, כל טיפול צריך להיקבע לפי לוח הזמנים שמגיע אחריו. זאת אומרת שאם יש לך אירוע חשוב המתרחש כמה ימים לאחר הטיפול, היינו ממליצים לך להימנע מהטיפול. את ממש לא רוצה להגיע לחתונה של החברה הכי טובה שלך כשכל הפנים שלך אדומות מלייזר.
  2. הורדת שיער באפילציה: מדובר על שיטה חדשנית שהופכת פופולארית בשנים האחרונות. אפילציה זה חימום של זקיק השערה בעזרת מחט מה שהורס את שורש השיער ומונע צמיחה מחודשת שלו. היתרון הגדול של אפילציה הוא שמדובר על טיפול אותו ניתן לעשות כמה פעמים בשבוע. כך שאם את רוצה להיכנס לסדרה של טיפולים אינטנסיביים שבסופם תגיעי למצב של הסרת שיער לצמיתות בפנים, יכול להיות שזו השיטה הטובה עבורך. כמובן, שבניגוד לטיפולי לייזר, יכול להיות שהטיפול יהיה יקר יותר שכן אי אפשר להכניס אותו בחבילה של טיפולים במקומות נוספים בגוף.

חשוב לבחור את המקום בו את עוברת את הטיפול בקפידה

הסרת שיער מהפנים לצמיתות עלול להיות תהליך ארוך. לא רק זה אלא שמדובר בפנים שלנו. הם כרטיס הביקור שלנו ומה שמשפיע על האופן בו רואים אותנו. כך שחשוב מאוד לבחור במכון מנוסה ואחראי בו תקבלי טיפול מסור שיעשה עבודה טובה.

אל תתפתי למבצעים שקופצים ברחבי הרשת. שקלי את הדברים בכובד ראש כדי שתהיי בטוחה כי את בוחרת את הבחירה הטובה ביותר עבורך.

הסרת שיער בלייזר לנערות הסרת שיער בלייזר לנערות 

בסביבות גיל המצוות, נערות רבות מתחילות להסיר את שיער גופן בשיטות שונות להסרת שיער כמו שיטת השעווה או הגילוח. הסרת שיער בשיטת הלייזר, הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות גם בקרב נערות רבות. האם מותר לנערות להסיר שיער בלייזר? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הסרת שיער בלייזר לנערות- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה להסרת שיער לפרק זמן ארוך מאוד. אנשים רבים טועים לחשוב שהסרת שיער בלייזר היא לצמיתות, אך חשוב להבין כי בעקבות שינויים המתרחשים בגוף במהלך השנים, אי אפשר להתחייב כי צמיחת השערות לא תתחדש. 

הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע השיער לבין צבע העור. כלומר, ככל שצבע השיער כהה יותר וצבע העור בהיר יותר כך הטיפולים יותר אפקטיביים. כיצד זה עובד? מכשירי הסרת השיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בעור ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור נקלטת בפיגמנט של השערות. אנרגיית האור שנקלטת בפיגמנט מומרת לאנרגיית חום שפוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה. על ידי כך מושמדים זקיקי השיער והצמיחה מופסקת. 

הסרת שיער בלייזר לנערות- מאיזה גיל ניתן להסיר שיער בלייזר?

על פי מחקרים שונים נקבע כי הסרת שיער בלייזר מתאפשרת החל מגיל 6. קיימות הסתייגויות רבות לגבי הסרת שיער בלייזר לילדים מגיל מוקדם כל כך. הורים רבים לא רוצים לחנך את הילדים שלהם למחשבה שהמראה החיצוני הוא הדבר החשוב ביותר ושיש לעשות הכל בשבילו. כמובן שאין אדם שמכיר את הילד שלכם יותר טוב מכם. קיימות נערות רבות שמרגישות חוסר בטחון לגבי השערות על גופן עד כדי כך שהן מסוגלות ללכת בקיץ עם חולצה ארוכה רק כדי שלא יראו את שערות הידיים שלהן. יש נערות רבות שסובלות מדימוי גוף לא טוב בגלל השערות על גופן. בגיל העשרה יכולה להיות לזה השפעה רבה על המעמד החברתי של הנערות בשכבת גילן. לכן, אם אתם מרגישים שהבת שלכם סובלת מחוסר בטחון בכל הנוגע לשערות גופה, יש פתרון פשוט וזה הסרת שיער בלייזר. 

חשוב לדעת שכאשר מדובר בנערות, ההורמונים עדיין לא מאוזנים והגוף עדיין מתפתח ולכן הטיפול יכול להיות אפקטיבי הרבה פחות. השינויים של גיל ההתבגרות יכולים לגרום להתחדשות הצמיחה באזורים שונים בגוף. 

 

הסרת שיער בלייזר לנערות- האם יש תופעות לוואי?

אין תשובה חד משמעית בכל הנוגע לתופעות לוואי של הסרת שיער בלייזר. כל אדם מגיב לטיפול באופן שונה וההשפעות הן אינדיבידואליות. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר הן גרד ואדמומיות מיד לאחר הטיפול. תופעות אלה הן תופעות לוואי זמניות ועוברות כמספר שעות לאחר הטיפול. 

 

הסרת שיער בלייזר לנערות- מה היתרונות של הסרת שיער בלייזר?

  • מגע נעים- כל מי שהסירה שיער על ידי שיטות אחרות כמו שעווה או גילוח, יודעת שהאזור לא בהכרח נעים למגע. בגילוח האזור נשאר קוצני ומחוספס. באזורים מסוימים כמו בית השחי האזור אף נשאר כהה. בשעווה, השיער צומח יחסית לאט אך יש לחכות עד שיהיה ארוך מספיק על מנת להסיר אותו שנית. לכן, גם כאשר מסירים שיער בשעווה המגע לא נעים. בהסרת שיער בלייזר המגע הופך לנעים וחלק בכל האזורים בהם  
  • בטחון עצמי- כפי שציינו קודם, נערות רבות סובלות מחוסר בטחון בעקבות השערות שעל גופן. כאשר מסירים את השיער בלייזר, האזור המטופל הופך לחלק ונעים ונערות רבות מרגישות בטחון עם גופן ודימוי הגוף שלהן עולה. 
  • חסכון בזמן- הסרת שיער על ידי שעווה או גילוח לוקחת זמן רב. כמו כן, יש לתחזק את הסרת השיער באופן קבוע דבר שלוקח זמן רב. כאשר מסירים שיער בלייזר יש להגיע לטיפול אחת לכמה חודשים וזה פתרון טוב לחסכון משמעותי בזמן. 

הסרת שיער בלייזר לנערות- האם זה כואב?

עם התפתחות הטכנולוגיה במהלך השנים הסרת השיער בלייזר הפכה לפחות כואבת משמעותית. בעבר היה צורך במשחות מלאחשות אך כיום, יש מכשירים רבים שעובדים על קור. בהסרת שיער בלייזר האזור המטופל מתחמם ומלבד לכאב של המכשיר מרגישים את חום הגוף. על ידי קירור האזור באופן האוטומטי על ידי המכשיר, האזור מתחמם הרבה פחות והכאב מורגש פחות. חשוב להבין שהכאב של טיפולי הסרת השיער בלייזר הוא אינדיבידואלי וכל אחת מרגישה את הכאב במידה שונה. 

רוצה לשמוע עוד? השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!