המלצות על הסרת שיער לילדים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער לילדיםהתבגרות עשויה להיות תקופה מורכבת; ההורמונים עולים, יחסים חברתיים מושפעים ממראה חיצוני; והשיער מתחיל לכסות את הגוף במקומות שאינם רצויים. הסרת שיער לילדים מגיעה עם יתרונות משמעותיים, במיוחד כשבוחרים הסרת שיער בלייזר, בהתאמה לילדים. למעשה, ילדים ובני נוער רבים מרגישים כי צמיחה לא רצויה של השיער פשוט מפריעה להם. לכן, הסרת שיער לילדים הוא פתרון יעיל, מהיר, מקצועי ויסודי שיאפשר לילד שלכם להרגיש שוב ביטחון בדימוי ובמראה שלו. בשורות הבאות נציג בפניכם סוגי שיער שונים אצל ילדים, נבין את הבטיחות לגבי הסרת שיער לילדים, כמה טיפולים צריך לעשות כדי להיות מרוצים וכמובן נציג גם מחירון הסרת שיער לילדים. 

סוגי שיער שונים

לפני הסרת שיער , חשוב להבין את סוגי השיער בגוף. כל השיער עשוי מקראטין, חלבון קשיח שמצוי גם בציפורני הידיים והרגליים. צמיחת שיער מתחילה מתחת לפני העור בשורש שיער בתוך זקיק השיער, צינורית קטנה בעור.

השיער עשוי לצמוח על החזה, הגב והפנים, ולהיות כהה ובולט, במיוחד על עור כהה. צמיחת השיער מסייעת לגוף לשמור על טמפרטורה יציבה על ידי בידוד. קיימת גם צמיחה של שיער גס, כהה וארוך, שמתחיל לצמוח סביב גיל ההתבגרות, בבתי השחי ובאזור הערווה. השיער צומח גם על הפנים ובחלקים אחרים של הגוף כגון החזה, הרגליים והגב, ומספק ריפוד והגנה. אם בעבר לא היה ניתן לבצע הסרת שיער לכל סוגי השיער ולכל גווני העור, היום הטכנולוגיה השתפרה בצורה משמעותית וניתן בהחלט לבצע את התהליך בכל סוגי השיער.

כמה טיפולים צריך?

כמות הטיפולים משתנה ותלויה מאוד בסוג השיער שיש בגוף, כלומר עד הוא עקשן ועבה, בסוג העור, בקצב הצמיחה של השיער וכמובן גם באזור בו רוצים לטפל ומשתנים נוספים. יש אזורים שנחשבים ליותר מאתגרים כמו בית השחי או הפנים, לעומת אזורים קלים יותר לטיפול כמו הידיים והרגליים. בכל מקרה, יש לבחון כל מקרה לגופו והממוצע הוא בין 6-14 טיפולים. 

בטיחות הסרת שיער 

בבחירת שיטת הסרת שיער , יש לקחת בחשבון שיקולים כמו יעילות התהליכים ובטיחותם, אבל חשוב להבין שהגיל אינו נכלל בשיקולים. הסרת שיער בלייזר בטוחה לחלוטין עבור ילדים ובני נוער בתנאי שהיא מבוצעת על ידי איש מקצוע מיומן ומוסמך. ניתן להתחיל לבצע את ההליכים מגיל 14.

אחד היתרונות המשמעותיים של הסרת שיער היא השגת תוצאות לטווח הארוך; ככל שהשיער צומח בקצב מהיר, ושינויים הורמונליים משפיעים, שיטת הסרת השיער מותאמת לשינויים. התוצאות נוטות להיות קבועות ברגע שהשינויים ההורמונליים האלו מווסתים סביב גיל 18.

הקפדה על ההנחיות

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הבגרות הרגשית של הילד או הילדה ונכונותם להקפיד על הדרישות המחמירות של ההנחיות לפני ואחרי הסרת שיער בלייזר לילדים. אם צמיחת השיער העודפת משפיעה על הביטחון העצמי, מומלץ לעבור את הטיפול עם לקיחה בחשבון של הקפדה על ההנחיות לבטיחות ההליך והשגת התוצאות הרצויות.

למרפאה שיש לה מוניטין מוביל בתחום, יש צוות מקצועי שידריך את הילדים וההורים לגבי האופן שבו מתנהל הליך הסרת שיער בלייזר לילדים, עם התאמה למאפייני צמיחת השיער העודפת, הסבר על מספר הטיפולים הנדרשים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ובחירה בשיטת הסרת השיער המתאימה.

עלות הסרת שיער

עלות הסרת שיער מתומחרת בהתאם לאזורים בגוף בהם נדרשת הסרת השיער, וניתן לבחור בחבילה של טיפולים בודדים להסרת שיער מאזורים נקודתיים בגוף, או בסדרה מקיפה של טיפולים. מחירי הסרת שיער הם:

  • הסרת שיער מהמפשעות – 94 ₪ לטיפול בודד, או 185 ₪ לסדרת טיפולים.
  • הסרת שיער מבית השחי – 72 ₪ לטיפול בודד, או 140 ₪ לסדרת טיפולים.
  • הסרת שיער מהרגל התחתונה 227 ₪ לטיפול בודד, או 350 ₪ לסדרת טיפולים.
  • הסרת שיער מהרגל העליונה – 275 ₪ לטיפול בודד, או 380 ₪ לסדרת טיפולים.

לסיכום, הסרת שיער לילדים היא משהו שנחשב בטוח, הוא מאושר על ידי משרד הבריאות בישראל וגם על ידי גורמים וגופים בכירים בארצות הברית ואירופה. כמובן שצריך לבחור מקום מקצועי, שמקפיד על ההנחיות ולא לתת לכל אחד לבצע עבור ילדכם את התהליך. לאחר מספר טיפולים הילד או הילדה שלכם יוכלו להנות מגוף חלק ונקי משערות.

הסרת שיער לילדים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!