חסרונות shr הסרת שיער

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

חסרונות shr הסרת שיערכמעט בכל מקום משבחים ומהללים את השיטה המתקדמת והמובילה להסרת שיער המכונה גם shr. הכוונה ב- shr היא ל- Super Hair Removal. שיטה המבוססת על הבזקים של אור. ההבזקים הללו בעצם מומרים לאנרגיה והאנרגיה הזו חודרת לשכבות העמוקות של העור, שם גדלים זקיקי השיער וממיתה אותה. עם הזמן, השיערות הופכות דלילות יותר ובשלב מסוים לאחר מספר טיפולים העור הופך חלק וללא שיער בכלל, כמובן בהתאם לאזור או לאזורים שבהם בחרנו לטפל.

 

תהליך קוסמטי לכל דבר ועניין. אז נכון, מדובר בשיטה מצוינת עם מגוון רחב של יתרונות אבל לפני שמחליטים האם אכן לבצע את התהליך או לא, חשוב להכיר גם את החסרונות שקיימים ב- shr הסרת שיער.

 

חסרונות shr הסרת שיער – חיסרון הגנטיקה

טיפול להסרת שיער בשיטה shr מתאים אך ורק למי שהשיער שלו או שלה כהה. הטיפול אינו מתאים לבעלי שיער בלונדיני, ג‘ינג'י או לבן. בהיבט של גוון העור יש דעות לכאן ולכאן. לבעלות ובעלי עור בהיר ושיער כהה, אין ספק שמדובר בתוצאה מעולה, אך למי שיש עור כהה, צריך לבחור בשיטה ובמכשיר ייחודי המותאם לגוון העור שלו או שלה.

 

חסרונות shr הסרת שיער – חיסרון המחיר

מדובר בשיטה מאוד אבל מאוד יקרה. המחירים נעים בין 500-1,500 ש“ח לטיפול לאזור אחד. כמובן שטיפול אחד לא מספיק בכדי להשיג את התוצאה הרצויה ולכן על סדרת טיפולים נשלם לרוב בין 3,000-20,000 ש“ח. ככל שהאזורים בהם אנו רוצים להסיר את השיער גדולים יותר, המחיר לטיפול עולה. לצורך הדוגמא, הסרת שיער בבית שחי זולה משמעותית מהסרת שיער בגב, ברגליים או בבטן.

 

 

חסרונות shr הסרת שיער – האם זה באמת לצמיתות?

אחת השאלות הפופולאריות ביותר היא האם לאחר שביצענו את כל הטיפולים וקיבלנו את התוצאה הרצויה, התוצאה נשמרת לתמיד. אז התשובה לשאלה זו איננה ברורה ואיננה חד משמעית. זה מאוד תלוי במכשיר שבהם בחרתם לבצע את הטיפול, בקוסמטיקאית וברמת המקצועיות והיסודיות שלה, במעקב אחרי הטיפולים ובשינויים ההורמונליים שהגוף עובר. לעתים, יש צורך בטיפולי תחזוקה אחת לכמה זמן כדי לשמר את התוצאה.

חסרונות shr הסרת שיער – תופעות לוואי

כמובן שאין בכלל מה להשוות הסרת שיער בשיטת shr לשיטות אחרות להסרת שיער בהיבט של כאבים, אדמויות וכדומה. יחד עם זאת, בעיקר באזורים רגישים כמו בית השחי והמפשעות, יש צריבה קלה של הלייזר, יש עקצוצים לעתים ויכולה גם להופיע גם אדמויות.

 

חסרונות shr הסרת שיער-  הריון

shr הסרת שיער חסרונותנשים בהריון לא יכולות לבצע את הטיפול בשל הקרינה שמכשיר ה- shr פולט. יחד עם זאת, גם אם את מתכננת להיכנס להריון בקרוב, מומלץ לדחות את הטיפולים לאחרי הלידה ולאחר ההתאוששות של הגוף. כידוע לגוף האישה לוקח בממוצע בין שנה לשנה וחצי לחזור לעצמו גם מבחינה פיזית וגם מבחינה הורמונלית.

 

לא ניתן להיחשף לשמש

חל איסור מוחלט להיחשף לשמש (להשתזף) לפני ואחרי הטיפול למשך תקופה של שבועיים לפחות. חשיפה לשמש עלולה לגרום לפיגמנטציה בעור ולעתים אפילו לכוויות.

 

אז איך אני יודעת האם ללכת על הסרת שיער באמצעות shr?

לאחר שהסברנו על החסרונות של הסרת שיער בשיטת shr, חשוב להבין כי מדובר בשיטה סופר יעילה, אפקטיבית האפשרת להנות להנות מעור חלק ללא שיער במגוון רחב של אזורים. אחוזי ההצלחה של הטיפולים גבוהים מאוד והמחיר בהחלט שווה את העובדה שתוך מספר שבועות נוכל להשליך לפח את כל סכיני הגילוח ומוצרי השעווה הכואבים. לפני שמקבלים החלטה חשוב לקחת בחשבון את החסרונות אל מול היתרונות, להשוות מחירים, לנסות לבחור את המכשיר עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת ורק אז להחליט.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!