כמה עולה לייזר?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

כמה עולה לייזר?גברים ונשים כאחד שואלים את עצמם את השאלה כמה עולה לייזר. אז לפני שנציג בפניכם מדריך מפורט לצד ממה מושפע המחיר של טיפולי לייזר, חשוב לזכור שהסרת שיער בלייזר היא בין השיטות הפופולאריות והמוצלחות בתחום ההסרת שיער. הטכנולוגיה הובילה לכך שהיום ניתן לעבור טיפולים להסרת שיער כמעט מבלי לחוש כאב, ללא תופעות לוואי תוך זמן יחסית קצר. אז למה יש כזה הפרש בין המחירים להסרת שיער במקום אחד לעומת מקום אחר?

לפני שנסביר על הסוגים השונים של מכשירי הלייזר להסרת שיער, חשוב להבין איך זה עובד?

לייזר היא בעצם טכנולוגיה הפועלת על אנרגיית אור עם אור גל אחד. לכל קרן יש אורך גל אחר כשאת אורכי הגל מודדים ביחידות המכונות ננומטר. כל מכשירי הלייזר פועלים בדיוק על אותו העיקרון: אנרגיית האור המופקת מהמכשיר נבלעת על ידי פיגמנט השיערה המכונה גם מלנין ומגיעה עד לשורש השיערה שם מתקיימת הזנה דרך כלי דם. האנרגיה ממיתה את שורש השיערה ומונעת צמיחה מחודשת. סוגי המכשירים היעילים ביותר בשוק מכונים LIGHTSHEERE- נחשב ליעיל עם יכולת עבודה בקצב מהיר, COMET – מכשיר המשלב את טכנולוגיית Eloctro optical synergy, פולט אור חזק במיוחד ומייצר פולסים בהתאמה לצורך ו- QUANTA SYSTEM – מכשיר חדשני העומד בתקנים הכי מחמירים.

אז מה משפיע על המחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר?

  • אזור הטיפול- הסרת שיער אפשרות לעשות בכל אזור בגוף בין אם זה הרגליים, הגב, הבטן, המפשעות או בית השחי ואפילו הפנים. לכל אזור יש את המחיר שלו וכמובן שאם הלקוח מחליט לבצע הסרת שיער כללית בכל הגוף, המחיר יהיה גבוה בהשוואה להסרת שיער רק בבית שחי. ככל שהאזור קטן יותר, המחיר זול יותר.
  • אורך הטיפול – ככל שהטיפול נמשך יותר זמן, ככה המחיר עולה. לעתים יש צורך בטיפול ארוך משום שכך המטופל צריך. ככל שהסדרה של הטיפולים ארוכה יותר, כה המחיר עולה. יחד עם זאת, יש מכונים או קוסמטיקאיות שדוגלות בהנחה על כמות גדולה של טיפולים.
  • גוון עור- ככל שגוון העור כהה יותר, יותר קשה להסיר את השיער מה שבדרך כלל יצריך יותר טיפולים.
  • רמת צפיפות של השיער- ככל שיש יותר שיער והוא עבה יותר, כך המחיר לעתים עולה.
  • כל מרפאה או מכון והמחירון שלה- למרפאות שונות פרמטרים סוביקטיבים שונים המשפיעים על עלות הטיפול. למשל, מכון שממוקם בתל אביב שם השכירות גבוהה יותר יהיה יקר בהשוואה לקוסמטיקאית שמקבלת בביתה ואין לה הוצאות של עובדים, שכר דירה וכדומה.

מחירון הסרת שיער בלייזר

  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר משתי רגלים מלאות – בין 500-700 ש“ח לטיפול בודד, בין 450-650 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהגב – 700-900 ש“ח לטיפול בודד, בין 670-850ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מבית שחי – בין 300-400 ש“ח לטיפול בודד, בין 250-350 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהפשעה בין 150-300 ש“ח לטיפול בודד, בין 120-250ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).

לסיכום, לפני שבוחרים מכון להסרת שיער בלייזר, חשוב לשים לב שמדובר במקום איכותי, מקצועי, שהמכשור מתקדם ושהמחירים הם בהתאם לממוצע. חשוב לוודא שאתם מקבלים הנחה על סדרת טיפולים.

 

הורדת שיער בלייזר מחיריםאמנם המדריך הבא ייכתב בלשון נקבה משום שקהל היעד המרכזי של הורדת שיער בלייזר הן נערות ונשים, אך הוא מופנה גם עבור גברים, שכן יש לא מעט גברים שפונים לטיפולים הללו משום שהשיער מפריע להם. דמיינו לעצמכן שאתן קמות בבוקר והעור שלכן חלק. נקי. כמו טוסיק של תינוק שרק נולד. ללא שיער כלל וכלל.

היום, ניתן להוריד שיער בלייזר כמעט מכל חלקי הגוף לרבות הידיים, הרגליים, המפשעות, הגב, הבטן, בית השחי ואפילו בפנים. במדריך הבא נציג בפניכם את המחירים של הורדת שיער לפי אזורים, איך אפשר להוזיל את העלויות, מה חשוב לבדוק לפני כן ומידע נוסף שכדאי להכיר לפני שפונים למכון או קוסמטיקאית להסרת שיער.

הסרת שיער בלייזר יתרונות

רק מי שכבר עשתה הסרת שיער בלייזר יכולה להבין עד כמה השיטה הזו פשוט מדהימה. בעבר, כשהיינו רוצות להסיר את השיער שלנו מכל מיני אזורים, בעיקר רגישים היינו צריכות לעבור סבל של ממש בין אם זה כאבים כתוצאה ממריטות, בין אם זה אלרגיות בעור, כוויות בעת מריחת השעווה ועוד.

היום, בעזרת טיפול פשוט, יעיל וקצר, השיער שלנו מוסר לצמתיתות ואנחנו יכולות להנות ממראה עור חלק ונקי. נגמרו הימים שבהם את צריכה לשים טייץ או טרנינג ארוך רק כדי שלא ייראו את הקוצים ברגליים. מעתה תוכלי ללכת איך שאת רוצה, בבגד ים או בשמלה קצרה והכל יהיה פשוט חלק. הטיפול בטוח לשימוש, מאושר על ידי משרד הבריאות בישראל, מכון התקנים, מחזיק בתקנים אירופאיים ואמריקאיים, אינו גורם לשום תופעות לוואי או בעיות. פשוט, קל ומהיר.

הסרת שיער בלייזר איך זה עובד?

הסרת שיער או הורדת שיער בלייזר הוא לא תהליך שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו. המכשירים הרגילים אינם מתאימים למי שעורה כהה מאוד. השיטה עובדת בעיקר אצל מי שהשיער המוסר כהה יותר מהעור שסובב אותו. הסיבה לכך היא משום שאצל נשים או גברים עם עור מאוד כהה, העור סופג חלק ניכר מהקרינה. לכן, אם יש נשים או גברים שהעור שלהם כהה ועדיין רוצים לעשות הסרת שיער, הם צריכים לפנות למכון או קוסמטיקאית עם מכשיר מיוחד.

 

הורדת שיער בלייזר איך זה עובד?

תהליך של הסרת שיער בלייזר בעצם מבוסס על אנרגיית אור ופועל על ידי תדר שמסוגל להיספג בשיערה ולגרום לחימום שלה. החום בעצם עובר דרך השיערה לזקיק שלה והורס אותו. רק כשהשערה נמצאת בשלב צמיחה המכונה אנאגן מתרחש תהליך ההרס. בכדי שניתן יהיה למנוע כוויות בעור, עושים שימוש עם ג‘ל קר, ממש כמו שעושים באולטראסאונד.

 

האם ניתן להיחשף לשמש בזמן הסרת שיער בלייזר או אחרי הטיפול?

לא. לאחר שבועיים מאוד מומלץ שלא להיחשף לשמש. בנוסף, ככל שהעור יותר שזוף ככה התוצאות של הסרת השיער פחות יעילות וטובות ולכן יהיה צורך ביותר טיפולים. מומלץ לבצע את הסרת השיער בעונת החורף, במידה ואתן נחשפות הרבה לשמש.

איך אני יודעת כמה טיפולים אני צריכה לעשות?

את מספר הטיפולים קובעים בהתאם לצבע העור, כמות השיער וכמובן אזור השיער בגוף. יש אזורים יותר עקשנים כמו המפשעה או בית השחי לעומת אזורים שפועלים מהר יותר כמו הידיים והרגליים.

 

השיער שלנו גדל במחזורים כאשר השלב הראשון הוא שלב הצמיחה, השני הוא שלב המנוחה והשלישי הנסיגה. השיערות שנמצאות בשלב הצמיחה ניזונות מאספקת דם ואז נוצרת פגיעה בזקיק השערה וכך השיער מוסר לצמיתות. הזקיקים שנמצאים בצמיחה או נשירה, נפגעים מהלייזר רק בטיפולים הבאים. ממוצע הטיפולים המספק תוצאות טובות נע בין 8-12 טיפולים.

הורדת שיער בלייזר מחירים

 

מחירון הסרת שיער בלייזר

כל מכון או כל קוסמטיקאית קובעים את המחירים לטיפולי הסרת שיער בצורה שונה. המחירים משתנים ותלויים במקום עצמו ובקריטריונים שהוא קובע לעצמו. למשל, אם תקחו מכון ממותג, עם שם מוכר, ניסיון ומוניטין המשקיע עשרות אלפי שקלים בפרסום, שיווק וקידום, כנראה שהמחיר לטיפול יהיה גבוה הרבה יותר בהשוואה לקוסמטיקאית שמגיעים אליה לקוחות רק מפה לאוזן ולא משקיע כלל וכלל בפרסום. בדרך כלל יש הנחה למי שבוחרת לרכוש מראש כרטיסיית טיפולים. קריטריונים נוספים המשפיעים על המחיר הוא גודל האזור, סוג המכשיר, אורך הטיפול ועוד.

 

  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר משתי רגלים מלאות – המחירים נעים בין 400-800 ש“ח לטיפול בודד. במידה ותבחרי לרכוש כרטיסיית טיפולים בדרך כלל הכרטיסיות נמכרות בעשרה טיפולים תשלמי בין 370-690 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהגב – המחירים נעים בין 650-900 ש“ח לטיפול בודד. במידה ותבחרי לרכוש טיפולים בכרטיסיה, תקבלי הנחה ותשלמי בין בין 630-850 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מבית שחי – המחירים נעים בין 240-340 ש“ח לטיפול בודד. במידה ותבחרי לרכוש כרטיסיה תשלמי בין 220-330 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהפשעה (קו ביקיני) המחירים נעים בין 150-300 ש“ח לטיפול בודד. במידה ותחליטים לרכוש כרטיסיה של טיפולים תקבלי הנחה ושתלמי בין 120-250ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מפס הבטן (פס הריון) – המחירים נעים בין 120-290 ש“ח לטיפול בודד, במידה ותבחרי לרכוש חבילה של טיפולים ברטיסיה, תזכי להנחה ותשלמי בין 100-280 ש“ח לסדרה של עשרה טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהפנים – המחירים נעים בין 100-250ש“ח עבור טיפול בודד. במידה ותחליטי לרכוש כרטיסיה של כמה טיפולים, תזכי להנחה ותשלמי בין 80-239 ש“ח עבור עשרה טיפולים.

 

חשוב להבין כי המחירון המוצג לעיל הוא דוגמא וכל מכון או כל קוסמטיקאית שמשלבת טיפולים להסרת שיער, מתמחרת את הטיפולים בצורה שונה.

 

איך לבחור מכון להסרת שיער בלייזר?

יש כמה קריטריונים חשובים לבחירת מכון להסרת שיער בלייזר. הקריטריון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא ההכשרה. לא כל אחת מוסמכת לבצע את הטיפולים הללו ויש לעבור קורס או הכשרה ייעודית בין אם מדובר במכשיר ספציפי ובין אם באופן כללי. מדובר במכשיר שיכול לגרום לכוויות ונזקים בעור במידה ולא עושים את השימוש כמו שצריך ולכן האחריות שלך כמטופלת היא לבדוק שהמקום אכן עומד בכל כללי הבטיחות ושהקוסמטיקאית שעושה לך את הטיפול היא אכן מקצועית. בנוסף, חשוב לבחור מקום המקפיד על אסתטיקה וניקיון. עבודה עם כפפות, סכיני גילוח חד פעמיים, מקום שבו מקפידים להחליף את הנייר על המיטה בין מטופלת למטופלת, מקום נקי ומסודר – כל אלה מעידים על מקצועיות והקפדה. בנוסף, היום יש עשרות של מכשירים הפועלים בטכנולוגיית הלייזר להסרת שיער ולכן כדאי לעשות סוג של סקר שוק קצר בכדי שתוכלי לדעת מראש שמדובר במכשיר יעיל ומקצועי שישיג עבורך את המטרה בזמן הקצר ביותר, הרי בכל זאת את מתכוונת להשקיע מאוד ואפילו אלפי שקלים בתהליך.

 

לייזר מחיריםאם גם את כבר מיואשת מלקבוע תור להסרת שיער בלייזר במכון ואת רוצה לעבור לשיטה הביתית, את בוודאי שואלת את עצמך איך קובעים ל- לייזר מחירים. הרי את רוצה לעשות את החישוב בין מה שאת יכולה לקנות בכסף, האם מכשיר להסרה ביתית אכן יוזיל לך את התהליך משמעותית לעומת מה שתקבלי במכון.

קודם כל חשוב להדגיש, כי מעבר לשאלה הכלכלית יש כאן גם שאלה הנוגעת בסוג הבן אדם שאתן. במידה ואתן מרגישות שאתן צריכות להפקיד את התהליך בידיים של משהו אחר, אין לזה מחיר. הבריאות הנפשית חשובה יותר מכל מכשיר ייחודי או טיפול חדשני. לכן, קודם כל היינו ממליצים לכן להקשיב לאינטואיציה שלכן. זו יודעת הכי טוב מה מתאים לכן.

אם בכל זאת אתן רוצות להבין איך קובעים ל- ללייזר מחירים ומה משתלם יותר, ריכזנו כאן במאמר שלפניכן את כל מה שחשוב לדעת בנושא.


איך קובעים ל- לייזר מחירים?

כאן נבחן את השאלה מתוך שתי נקודות מבט. אחת היא נקודת המבט של המכון והשנייה, נקודת המבט של אלו הרוצות לקנות מכשיר לייזר להסרת שיער בבית.

איך קובעים ל- לייזר מחירים במכון: המחירים במכון נובעים ממשך הטיפול, סוג המכשיר בו בחרה הקוסמטיקאית להשתמש, כמות הפעמים בה אתן נדרשות לחזור על הטיפול והאזור בו מתבצע הטיפול. כך שהמחירים יכולים להשתנות בקלות ממקרה אחד למשנהו. במרבית המקרים מכונים שונים נותנים מין מחיר הכולל בתוכו טיפול לאורך זמן ממושך עבור אזורים שונים. כך שאולי מדובר בסכום כסף גדול מזה שתשלמו על מכשיר ביתי אבל מכיוון שמדובר בעבודה של אנשי מקצוע יכול להיות שהמחיר ישתלם בהתחשב בעובדה שהתוצאה אותה תקבלו בסוף תהיה טובה בעינכן. המחירים של לייזר במכון יתחילו בכמה אלפי שקלים בודדים ויכולים להגיע עד לעשרות אלפים. תלוי בחבילת השירות בה תבחרו.

איך קובעים ל- לייזר מחירים בשימוש ביתי: כאן אין ספק כי מדובר בפרוצדורה זולה בהרבה. שכן אתן לא משלמות לקוסמטיקאית שתעשה את הטיפול, אתן יכולות לעשות את הטיפול כמה  פעמים שתרצו וכן הלאה. אבל חשוב לזכור, במידה ואתן הולכות על מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר, היזהרו מחיקויים ומכשירים לא איכותיים. הנזק שעלול להיגרם משימוש לא מבוקר במכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר עלול להיות הרי אסון. כך שההמלצה היא ללכת על המכשיר האיכותי יותר גם אם המשמעות היא שתשלמו כמה שקלים נוספים על המכשיר. עליכן לזכור כי שימוש במכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר צריך להיעשות במקום בטוח. וודאו כי אתן משתמשות במכשיר במקום ובזמן בהם אין לכן הסחות דעת ואתן יכולות להתרכז רק בהורדת השיער כדי לא לגרום לנזק שעלול במקרים מסוימים להיות בלתי הפיך. מחיר של מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר נע בין אלפיים שקל לחמשת אלפים שקלים בממוצע.


לייזר מחירים, כאן נכנס שיקול הדעת והיכרות שלכן עם עצמכן

אתן יודעות מה סוג השיער שלכן, כמה אתן סובלות ממנו ובאיזו מידה הייתן רוצות להיפתר ממנו. כך שבמידה ואתן מאלו שניחנו בגנים בעייתיים ואתן רוצות להיות בטוחות כי אתן נפטרות מהשיער שלכן לאורך שנים, יכול להיות שהפתרון הטוב בשבילכן הוא ללכת על חבילה הכוללת שירות לאורך זמן בחברה שהסניפים שלה ממוקמים בנקודות שונות ברחבי הארץ.

מה שכן, היזהרו מפיתויים ומחתימה על מבצעים בלי להפעיל שיקול דעת בנושא. הרי הורדה של שיער בלייזר זה תהליך ארוך שלוקח זמן כך שלא מדובר בקניה עליה אפשר להתחרט כל כך בקלות.

מחירון הסרת שיער בלייזרכאשר את ניגשת לתהליך של הורדת שיער בלייזר, את רוצה קודם כל, לשקול את הדברים על פי אמות מידה כלכליות. זה ברור. הרי הורדה של שיער בלייזר מותנה בסדרת טיפולים ארוכה במחיר לא זול. כך שאין ספק כי יש לשקול בכובד ראש ולקבל החלטה שתבטיח הגעה לתוצאה טובה במחיר משתלם.

מחירון הסרת שיער בלייזר הוא לא רק מחירון של הורדת השיער עצמו. שלא תבינו לא נכון, גם שם יש פרמטרים שונים המשפיעים על מחיר הטיפול. אבל במקרים רבים המחיר נגזר מהאפשרויות הנתונות בחבילת השירות. החל מקבוצה של טיפולים הכוללים אזורים שונים בגוף וכלה במשך התקופה בה אפשר לנצל את הטיפולים הללו. בנוסף, חשוב לזכור את המשמעות של בחירה במכון איכותי וטוב שלא רק יעזור לך להגיע לתוצאה הרצויה, כי אם גם תוכלי להרגיש בו בנוח לאורך כל סדרת הטיפולים.

אם את לא יודעת במה לבחור המאמר הזה נועד לך. אולי לא נוכל להגיד לך באופן חד משמעי מה לעשות או לאיזה מכון ללכת. אבל אנחנו כן נוכל לתת כמה טיפים שיעזרו לך לבחור טוב יותר. מתוך הבנה והיכרות עם השלבים השונים של התהליך.


קודם כל, כמה מילים על הורדת שיער בלייזר

 הורדת שיער בלייזר היא הדרך הנפוצה היום להורדת שיער לצמיתות. בשביל להוריד שיער לתמיד, אלינו למעשה להשמיד את המנגנון שגורם לשיער לצמוח שוב ושוב, זה שורש השערה. שורש השערה ממוקם בתוך העור שלנו, בבסיס של כל שערה ושערה בגוף. זה לא משנה אם אנחנו מדברות על שערות הראש או השערות המופיעות ברגליים, לכולן יש שורש.

מכונת הלייזר למעשה מבחינה בין העור ובין שורש השערה. איך היא עושה את זה? בזכות הפיגמנט. מה זה אומר? המכונה יכולה להבדיל בין גוונים כהים יותר לבהירים. היא מבינה שבנקודה הכהה נמצא שורש השערה ולכן לשם היא שולחת מאין 'פולס', סוג של אנרגיה מאוד חזקה שלמעשה שורפת ומשמידה את שורש השערה.

הורדת שיער בלייזר פירושו, שימוש במכשיר שתפקידו להשמיד את שורשי השערות כדי שאלו לא יגדלו מחדש.


מה המגבלות של הורדת שיער בלייזר

  1. הורדת שיער בלייזר יכולה להתאים מאוד לבנות מסוימות ולהיות פרוצדורה מורכבת יותר אצל אחרות: מכיוון שאנחנו עוסקות בזיהוי של הפיגמנט הכהה אל מול העור הבהיר. יש קבוצות שלמות של לקוחות אצלן יותר קשה להוריד שיער בלייזר. בחורות עם שיער בהיר או בחורות עם עור כהה עלולות להיתקל בבעיות שימנעו מהן להוריד שיער בלייזר. או יקשו מאוד על התהליך. במרבית המקרים, אצל בחורות אצלן השימוש בלייזר יותר מורכב יאלצו לחזור על הטיפול פעמים רבות יותר מאחרות או, במקרים מסוימים, לוותר על הטיפול לחלוטין.
  2. הורדת שיער בלייזר יכולה להיות מורכבת כאשר מדובר בשיער עבה: כאמור, הורדת שיער בלייזר מתמקדת בהשמדה של שורש השערה. קל יותר להשמיד שורש שערה חלש המוציא שיער דק. אבל, במידה וניחנת בגנים של שיער עבה וחזק, יכול להיות שיהיה לך קשה יותר להוריד שיער בלייזר. במקרה הזה אמנם לא תיאלצי לוותר על הורדת שיער בלייזר. אבל עלייך לקחת בחשבון כי כנראה תצטרכי לחזור על הפעולה מספר פעמים רבות יותר.
  3. חשיפה לשמש: לייזר היא למעשה קרן אור באנרגיה גבוהה ששורפת, כאמור, את שורש השערה. חשיפה של העור, הרגיש לאחר טיפול, לשמש עלולה להביא לצלקות. כאשר מדובר בהורדת שיער במפשעות, בדרך כלל אין בעיה. אבל מה עושים כאשר מדובר בהורדת שיער בלייזר ברגליים? בידיים? או בפנים? . במידה ותלכי למכון להורדת שיער המכבד את עצמו, תקבלי הדרכה לאחר הטיפול מה מותר לך לעשות וממה רצוי להימנע. אבל צריך לקחת בחשבון כי במידה ואת הולכת על הורדת שיער בלייזר במקום אותו אנו נוהגות לחשוף בחודשי הקיץ, כנראה תצטרכי להתאים את לוח הזמנים שלך ולעבור את הטיפולים הללו בחורף. מה שעלול להאריך את משך סדרת הטיפולים. על כך גם כן חשוב לשים דגש כאשר נכנסים לתהליך. מכיוון שהמשמעות עלולה להתבטא גם במסגרת התקציב.
  4. האם בחרת במכון לו סניפים רבים בכל רחבי הארץ? אנחנו מדגישים את הנקודה הזו בשלב הזה מכיוון שכאמור, לא פעם טיפולים להסרת שיער בלייזר עלולים להתפרס על תקופה ארוכה. לא בכדי, חברות רבות מציעות חבילות טיפול המאפשרות קבלת טיפולים חוזרים לכל החיים. במידה ואת מתחילה את התהליך בשנים בהן את יודעת כי את עומדת לעבור דירות רבות, אולי לעבור בין מקומות שונים בארץ, שימי לב כי המכון אליו את הולכת מאפשר מעבר בין סניפים. כדי שלא תתקלי בבעיה.
  5. אי אפשר לעבור טיפולי לייזר לנוטלות תרופות מסוימות באופן קבוע: כאן כבר לא מדובר על פרמטרים אותם צריך לשקול גם בעין כלכלית. אבל כן נאמר, שאם את יודעת כי את נוטלת תרופה מסוימת לאורך זמן מוגבל, שימי לב שחבילת השירות שלך תתאים גם בשלב בו תוכלי לחזור ולהמשיך בטיפולים.


איך בנוי מחירון הסרת שיער בלייזר

 לאחר שסקרנו בהרחבה את המגבלות והגורמים המשפיעים על מחירון הסרת שיער בלייזר, שימו לב כי בכל חבילת שירות יש מקום לכל הפרמטרים שצוינו לעיל. כך שבמידה ואת יודעת שאחד, או יותר מהפרמטרים הללו רלוונטיים לגבייך, שימי לב כי יש ביטוי לעצם קיומם בחוזה עליו את חותמת.

אם את יודעת שכנראה תצטרכי לעבור סידרת טיפולים ארוכה יותר , שימי לב כי את מקבלת חבילת שירות הכוללת בתוכה טיפולים רבים. אם עולה חשש כי תצטרכי לפרוס את סדרת הטיפולים על משך זמן ארוך יותר, תוך הבנה כי יש להמתין בין טיפול לטיפול תקופת זמן של חודש לערך, שימי לב כי החבילה עליה שילמת מחסה גם תקופות זמן ארוכות משחשבת.

מחירון הסרת שיער בלייזר גם מושפע מהמקומות בהם יש להוריד שיער. משמע, אם את מעוניינת להוריד שיער גם במפשעות לדוגמא וגם ברגליים, סביר להניח שתקבלי מחיר משתלם יותר עם תשלמי על שני הדברים ביחד.


כמה מילים על המכון בו את בוחרת לעבור הסרת שיער בלייזר

אין ספק כי הורדת שיער בלייזר זה תהליך לא זול ויש לשקול בקפידה את המשמעויות הכלכליות שלו. אבל, שימו לב כי לא פעם מחירון הסרת שיער בלייזר מושפע גם מהמכון בו אתן עוברות את הטיפול. האם מדובר במקום נעים, צוות מקצועי, מכשור יעיל וחדיש יותר, כל אלו עלולים להשפיע על המחיר.

אנחנו לא נכנסים לכן לכיס. אבל כן נאמר כי להורדת שיער בלייזר אין רק משמעות אסתטית. מדובר על טיפול לו משמעות נפשית, פיזית עליה אין מחיר ברור. מדובר בטיפול שעלול להיות כואב, במקומות אינטימיים, מה שדורש מהקוסמטיקאית עדינות ותשומת לב רבה.

בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר בטיפול שעלול להביא נזק במידה והוא נעשה בידיים הלא נכונות. כך שלעיתים עדיף להשקיע כמה שקלים נוספים על מנת שתקבלו טיפול איכותי, נעים, מקצועי שיביא לכן תוצאה מעולה לאורך זמן.

 

מחירים הסרת שיער בלייזרבואו נדבר על היתרונות של הסרת שיער בלייזר. ראשית מדובר בשיטה הכי יעילה ומוכחת להסרת שיער לצמיתות. אפשרות פופולרית להסרת שיער בארץ ובעולם. בישראל הטכניקה הזו משגשגת בזכות עצמה ובזכות התןצאןת המדהימות ודרכי הטיפול שכבר לא חייבות להיות כל כך כואבות.

רוצה להרגיש הכי יפה והכי בנוח עם עצמך בכל עונות השנה?

הסרת שיער בלייזר יכול לספק לך את התחושה הזו. במחיר שמשתלם לך, כיום ישנם מגון חבילות ודרכי תשלום להסרת שיער בלייזר, תמיד תוכלי להתאים בעבורך את החבילה במחיר המתאים ואת התשלום בצורה שנוחה לך. השיער במפשעות כבר לא יציק לך בכל פעם שאת הולכת לנפוש בבריכה או להשתזף בים.

מחירי הסרת שיער בלייזר מהזרועות, מהגב ומהבטן

טווח המחירים רחב מאוד והטיפולים עצמם עולים מאות שקלים אך רוב חברות הלייזר בישראל מוכרות טיפולים יחדיו כך שתקבל במחיר של מספר אלפי שקלים בודדים חבילה כוללנית להסרת שיער מרחבי הגוף.  הסרת שיער בלייזר בידיים לדוגמה נעה בין 2,700-3,000 ₪

אפשר לעשות את הטיפולים בכל מקום בגוף, בכל איזור וכמעט על כל סוג שיער. חוץ משיער פלומתי כמובן. הסרת שיער בלייזר בבית השחי אורכת פחות מדקה, אך יש לחזור עליה מספר פעמים, עד שמתקבלת התוצאה הרצויה. יש המון איזורים שהם רחבים יותר מבחינת היקף השיעור וכן גודל האיזור כמו לדוגמה, הסרת שיער בלייזר חזה ובטן אצל גברים, לוקחת כעשרים דקות. ומכאן נגזרת גם העלות של טיפולי הליזר. מחירי הסרת שיער בלייזר תלויים באורך הטיפול בצורה חד משמעית.

אם אתה רוצה הסרת שיער יסודית יותר, לאורך זמן ארוך יותר ואפקטיבית יותר, טיפולי הלייזר מכוונים במיוחד בעבורך.

אמנם המחירים יקרים יותר מטיפולי שעווה מקצועיים או ממחירי סכיני הגילוח, אבל, והאבל גדול, הם לא משאירים עור פצוע ואין סכנה מסכינים שיבצעו בעור חתכים קשים וחמורים או דימומים שיכולים להביא לצלקות קשות וכואבות. זכרו מי שקונה בזול משלם ביוקר, משמע, קנייה של מוצר זול כמו סכין גילוח פשוט עלולה להתגלות כיקרה (בגלל איכות גרועה של הסרת שיער, התחזקות סיב השיערה, פציעות מיותרות ועוד.)

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף עולה בסביבות 14,000 ₪

 


יש תמורה מספקת ואף מצוינת למחירי הסרת שיער בלייזר

אור הלייזר נמשך לזקיק שיער הפיגמנט הכהה של שיערך על ידי חימום השיער, וגורם לו לא לצמוח בחזרה לאחר טיפולים חוזרים ונשנים. התמורה למחירי ברורה וידועה. התהליך יכול להפיק תוצאות מדהימות, וזה באמת משתלם. כבר לא צריך לקחת מקלחות באורך שעה כדי להתגלח, יש כאן גם חיסכון במים, גם חיסכון באי קניית סכיני הגילוח וכמובן קצף הגילוח או קרמי הגילוח בהם אתם משתמשים.

מה מרגישים במהלך הטיפול בלייזר ומה קורה לאחר הטיפול?

לאחר הטיפול שלך בלייזר העור שלך יהיה קצת אדום עד אדמדם. בהתאם לסוג העור שלך, האדמומיות תדעך תוך דקות אחדות עד לכל היותר שעות אחדות. כמובן שלאחר שהאדמומיות תרד תרגישו בתוצאה ותבינו שזו הייתה השקעה כלכלית משתלמת. השקעה ביופי ובנוחות שלך, בהרגשה שלך בעצמך. חשוב לדעת שהלקוח הממוצע יצטרך 6-12 טיפולים של לייזר עד לקבלת התוצאה האידיאלית. קחו זאת בחשבון. התייעצו עם מומחה.  ראשית, בדקו עם עצמכם את האיזורים שאותם תרצו להחליק משיער, האם מדובר לדוגמה על ידיים מלאות, או לחילופין רק אמות, רק בתי השחי, האם הזרוע העליונה גם זקוקה לטיפול לייזרי מתקדם? קחו בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים ורק לאחר מכן גשו לשיחת ייעוץ במכון לייזר מורשה. ההרגשה האישית שלכם היא החשובה ביותר.

הסרת שיער בלייזר מבצעיםאם את או אתה מחפשים לעשות הסרת שיער בלייזר, חשוב שתדעו שלפעמים יש מבצעים שאסור לפספס. המחירים להסרת שיער משתנים בין מכון למכון, בין קוסמטיקאית לקוסמטיקאית ותלויים בכל כך הרבה קריטריונים שנקבעים מראש. במדריך הבא נציג בפניכם איך אפשר לאתר מבצעים להסרת שיער ומה המחירים הנהוגים בשוק, אבל לפני כן חשוב לדבר קצת על הסרת שיער באופן כללי, על יתרונות השיטה, למי זה מתאים ועוד.

הסרת שיער בלייזר למי זה מתאים?

לכולם. אם בעבר הסרת שיער הייתה מתאימה רק עבור נשים עם גוון עור בהיר ושיער כהה, היום המכשור, הקדמה והטכנולוגיה הוציאו עוד מגוון של מכשירים שמתאימים לכולם. רק כן חשוב לפני שאת או אתה בוחרים קליניקה, מכון או קוסמטיקאית להסרת שיער לבדוק שהמכשיר שיש ברשותם אכן מתאימים לכם.

הסרת שיער בלייזר יתרונות

יש המון יתרונות להסרת שיער בלייזר. ראשית כל מדובר בתהליך שמאפשר לנו להיפטר מהשיער לצמיתות. תוך כמה טיפולים ופשוט אין שיער. נסו לדמין את זה זה פשוט איכות חיים. בלי סכינים, בלי קרמים, בלי שעוות, בלי תלישות של שיערות, בלי ששורף שנכנסים לים. חלק. נקי. יפה. אסתטי. מושלם.

כמו כן, מדובר בתהליך 100% בטיחותי המאושר על ידי ה-FDA ועל ידי משרד הבריאות בישראל. רק מי שמורשה לבצע את הטיפול יכול לבצע אותו.

הסרת שיער בלייזר מבצעים  ממה המחיר מורכב

המחיר של הסרות שיער נקבע לפי כל מיני קריטריונים. הראשון הוא בהיבט של המיקום. כשמדובר במכון מוביל או חברה מוכרת, המחירים תמיד יהיו גבוהים יותר בשל הציוד המתקדם, בשל כמות העובדים, השיווק, הפרסום ועוד. לעומת זאת, שמדובר בפרילנסרית שעובדת מהבית ואין לה את כל ההוצאות שתיארנו לעיל, היא יכולה להיות יותר גמישה עם המחיר ולכל אחת מהבחירות הללו כמובן יש את היתרונות אל מול החסרונות בהיבט של גמישות, מקצועיות, המכשיר שבו תתבצע הסרת השיער ועוד. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא האזור שבו אתם עושים הסרת שיער. מן הסתם, הסרת שיער באזור קטן כמו בית השחי תהיה זולה משמעותית פר טיפול לעומת מי שעושה הסרת שיער מכל חלקי הגוף.

המחירים להסרת שיער כאמור משתנים ונעים בין 500-1,500 ש“ח פר טיפול לאזור. ככל שהאזור יותר גדול ורחב, המחיר עולה. לעומת זאת, ככל שתשלמו מראש על יותר טיפולים ואף תרכשו כרטיסיה, כנראה שתקבלו הנחה משמעותית פר טיפול ואפילו אולי טיפולים במתנה.

אז איך אפשר לאתר מבצעים להסרת שיער

דרך אחת שאתם יכולים להתעדכן לגבי מבצעים של הסרת שיער היא ברשתות חברתיות. תוכלו לעקוב אחרי 3-4 דפים של מכונים או קוסמטיקאיות מובילות וכך לחכות למבצעים שתמיד מגיעים בתקופות יותר חלשות, בחגים, לקראת הקיץ אז פחות נהוג לעשות הסרת שיער בשל העובדה שאין להיחשף לשמש בזמן הטיפול. דרך נוספת היא להיכנס לכמה אתרי אינטרנט של הסרות שיער ולחפש מבצעים. ניתן גם להקיש בגוגל מבצעים להסרת שיער ולאתר מבצעים דרך פרסומים בגוגל.

למרות המבצעים כדאי לשים לב

  1. אל תתפתו למחיר נמוך מדי שיכול להיקבע בשל חוסר מקצועיות או מכשיר שאינו מתקדם
  2. תמיד תבדקו את האותיות הקטנות כמו כמה טיפולים מדובר, מה ההתחייבות לתוצאה, איזה סוג של מכשיר זה, מי מעביר את הטיפול ועוד
  3. שווה לשאול גם איך מתבצע הטיפול שלב אחר שלב
  4. בדקו לכמה זמן המבצע שעליו אתם משלמים בתוקף

 

מחירי הסרת שיער בלייזראחוז גבוה מהאנשים עדיין בוחרים להסיר שיער באמצעות סכין גילוח, שעווה, קרמים ופתרונות אחרים. כשמסתכלים לטווח הרחוק, אין ספק כי אותם אנשים מבזבזים סכומי עתק חודש בחודשו על אותם פתרונות. בכל פעם שהסכין נשחקת עלינו להחליפה בחדשה, בכל פעם שהקרם נגמר עלינו לרכוש אחד חדש ובכל פעם שרצועות השעווה והשעווה עצמה נגמרת, עלינו להצטייד בערכה חדשה.

 

יחד עם זאת, לכלל הפתרונות הללו יש עוד המון חסרונות כמו עידוד של צמיחת שיערות חדשות (פרט לשעווה שמדללת את השיער משום שהוא נתלש ממש מהשורש), חסרונות בטיחותיים של חתכים או כוויות וכדומה. אין ספק כי למרות המחיר הגבוה יחסית להסרת שיער בלייזר, בטווח הרחוק מדובר בפתרון היעיל, החסכוני והטוב ביותר מכל הבחינות. אחת השאלות שאותם אנשים שעדיין בוחרים לעשות שימוש באותם פתרונות שציינו קודם לכן שואלים היא מהם מחירי הסרת שיער בלייזר. אז לפני שנציג בפניכם מחירון מפורט על סוגי הטיפולים השונים חשוב להבין ממה מורכבים מחירי הסרת שיער בלייזר.

 

מחירי הסרת שיער בלייזר מה משפיע על המחיר?

יש כמה דברים שמשפיעים על המחיר של הסרת שיער בלייזר:

  1. מקום פרטי או קליניקה – זה ממש כמו להשוות פרילנסר שעובד מהבית בתחום השיווק לחברת פרסום מקצועית עם עשרות או מאות עובדים. לקוסמטיקאית שעובדת בקליניקה יש את הגמישות לגבות איזה מחיר שהיא רוצה. אין לה כמעט הוצאות שיווק ופרסום, אין לה עובדים כי היא עובדת בעצמה, לרוב היא גם עובדת מהבית ולכן אין לה את כל הנושא של שכירות בשל מקום העבודה. לעומת זאת, לקליניקה פרטית יש כל כך הרבה הוצאות ולכן המחיר שתשלמו במכון יהיה גבוה בהרבה בהשוואה לקומסטיקאית שמקבלת בביתה.
  2. סוג המכשיר- יש מאות סוגים של מכשירי לייזר להסרת שיער. חלקם טובים, חלקם מאוד טובים וחלקם פשוט מצוינים. ככל שהמכשיר יותר מתקדם, פחות כואב, יותר יעיל ככה המחיר לטיפול עולה.
  3. כרטיסיה או טיפול בודד – יש לא מעט מקומות שבוחרים להעניק ללקוחות שלהם הטבה כשהם רוכשים טיפולים להסרת שיער בלייזר דרך כרטיסיה. יש מקומות שימכרו 9 טיפולים ויתנו טיפול אחד במתנה, יש כאלה שימכרו 10 טיפולים ויעשו סוג של הנחה על כל הכרטיסיה, כל אחד וההנחות שלו.
  4. אזור- ככל שבחרנו להסיר יותר אזורים ואזורים גדולים יותר, ככה המחיר לטיפול עולה.

 

אזור להסרת שיער טיפול בודד 5 טיפולים 10 טיפולים
בית שחי 300-500 ש“ח 1250-2250 ש“ח 2500-4500 ש“ח
מפשעות 300-500 ש“ח 1250-2250 ש“ח 2500-4500 ש“ח
ידיים מלאות 500-1000 ש“ח 2250-4750 ש“ח 4500-9500 ש“ח
חצי רגל

 

600-1200 ש“ח 2750-5500 ש“ח 5500-10-000 ש“ח
רגל שלמה 800-1500 ש“ח 3750-12,000 ש“ח 7500-14000 ש“ח
חזה 800-1500 ש“ח 3750-12,000 ש“ח 7500-14000 ש“ח
גב 1000-2000 ש“ח 4500-9000 ש“ח 9000-15,000 ש“ח
פנים 300-500 ש“ח 1250-2250 ש“ח 2500-4500 ש“ח
כל הגוף 2000-5000 ש“ח 7500-22,000 ש“ח 9000-30000 ש“ח

 

כפי שתוכלו לראות בטבלה פערי המחירים הם מאוד גדולים וכל מקום בוחר את הקריטריונים שמתאימים לו ולכן חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק את המקום היטב בהיבט המקצועי והאסטתי וגם בהיבט של המחיר כמובן.


השאירו פרטים ונציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכן עם מידע נוסף שיעזור לכן לבחור את הבחירה הטובה ביותר עבורכן.

מחירי לייזר

מחירי לייזראם גם אתן מעוניינות לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, כנראה גם אתן תוהות מה טווח המחירים. מחירי לייזר מושפעים מפרמטרים שונים אותם נסקור בהרחבה בהמשך המאמר. זכרו, כי לא פעם מדובר על טיפולים ארוכים שעלולים לחזור על עצמם לאורך זמן. כך שבמידה ואתן מעוניינות אכן לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, עליכן לשקול לעומק את הבחירה אותה אתן עושות ולהבין כי מדובר בין היתר בהחלטה שיש לה משמעות כלכלית.

אתן בוודאי יודעות שמכוני לייזר רבים רוצים לגרום לכן לבחור בהם. בניגוד לטיפול קוסמטי רגיל אותו ניתן לעשות פעם במכון אחד ופעם במכון אחר, כאשר אנו מדברים על הסרת שיער בלייזר במרבית המקרים הלקוחות יבחרו להישאר באותו מכון לאורך כל החיים.

זו הסיבה בגללה חברות רבות יוצאות עם מבצעים שונים השכם וערב. אבל עליכן לזכור כי לא כל הנוצץ זהב. את השיקולים שלכן עליכן לעשות בצורה מפוקחת ולא ללכת אחר גחמות או מודעות שקופצות ברשתות החברתיות. שכן לא פעם מדובר על התחייבות כלכלית שלא בהכרח הייתן בוחרות בה לכתחילה.


איפה נעוץ ההבדל בין מכונים שונים להסרת שיער בלייזר

 האמת היא שאין באמת הבדל גדול בין מכונים שונים להסרת שיער בלייזר. כך שאם יש מכון קרוב יותר למקום מגורכן, שאתן סומכות בו על הקוסמטיקאית שתעשה עבודה טובה ותיתן לכן להרגיש בנוח לאורך כל הטיפול, יכול להיות ששווה לכן להשקיע כמה שקלים נוספים בשביל טיפול באותו מקום.

לא פעם בחורות רבות מתפתות למבצעים וחותמות על מסמכים בלי לחשוב. אלא שהן לא לוקחות בחשבון כי טיפולים להסרת שיער בלייזר בדרך כלל לא נגמרים בתוך שנה או שנתיים. טיפולים להסרת שיער בלייזר במקרים מסוימים יכולים להיות לאורך כל החיים ממש. כך שגם אם יש מבצע, אולי מבצע שווה אפילו, אל תחתמו עליו בלי שאתן יודעות בוודאות במה מדובר.

הרי אם מדובר על מבצע חד פעמי על אזור מסוים לתקופה מוגבלת, אבל את היית רוצה לחזור ולעשות עוד טיפולים בהמשך החיים, יכול מאוד להיות שהמבצע הזה רק יעלה את המחירים שתשלמי בסך הכל לטיפולי הסרת שיער בלייזר.


מחירי לייזר מושפעים מפרמטרים ייחודיים לכל בחורה ובחורה

כאן אנחנו כבר נכנסים לתוך עובי הקורה בכל מה שקשור למחירי לייזר. מחירי לייזר מושפעים לא רק ממבצעים ברי חלוף כי אם גם מהאזורים בהם אתן מעוניינות לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, כמו גם מסוג השיער שלכן ועוד.

איך מחשבים מחירי לייזר? על פי הפרמטרים הבאים:

סוג השיער: האם מדובר על שיער בהיר, כהה, עבה או דק? כל אלו עלולים להשפיע על יעילות הטיפול ומכאן גם על המחיר שתשלמו עבורו.

משך הטיפול: אם אתן שייכות לקבוצה של הבנות להן אין הרבה שיער יכול להיות שאתן יכולות לסיים את הטיפול במהירות ולהמשיך בחייכן. אבל במידה וניחנתן בשיער עבה, יכול להיות שהטיפול ייקח לכן קצת זמן.

כמות הטיפולים אותן תצטרכו לקחת לאורך השנים: חשוב לזכור כי לא פעם טיפולים של הסרת שיער בלייזר לא מסתיימים בפעם אחת. מדובר על סידרה של טיפולים העתידה לחזור שוב ושוב. לכן, כאשר אתן מחשבות טיפולים של הסרת שיער בלייזר קחו בחשבון שהכסף אותו אתן שמות בהתחלה לא יהיה אותו סכום כסף שתשלמו בסוף.

אורי הטיפול: כמובן שהורדת שיער ברגליים לא דומה להורדת שיער במפשעה. שכן לכל אזור התנאים הייחודיים שלו ושטח הפנים שלו.


במידה ואתן מעוניינות לשמוע פרטים נוספים על מחירי לייזר, השאירו פרטים ונחזור אליכן במהירות.

הסרת שיער בלייזר מחירוןהסרת שיער בלייזר מחירון

הסרת שיער בלייזר הפכה לאחד הדברים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. בעקבות כך, מקומות רבים מציעים דילים ומבצעים רבים על הסרת שיער בלייזר באזורים שונים בגוף. כך ניתן להפטר משיער הגוף ולהנות ממחירים אטרקטיביים ונוחים. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

על מנת להסיר שיער בלייזר יש קודם כל להגיע לטיפול הכרות. בטיפול ההכרות יסתכלו על השערות שלכם ויתאימו לכם טיפול בהתאם למאפיינים ולרצונות שלכם. הטיפולים יתבצעו על ידי המכשירים המתאימים ביותר ויחליטו על כמות הטיפולים המתאימה ביותר עבורכם. ישנם מכוני הסרת שיער בלייזר שמציעים טיפולים ללא הגבלה. 

כיצד זה עובד?

ישנם מכשירי טיפול שונים. מכשירי הטיפול, למעשה מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מכן, המכשירים שולחים אנרגיית אור מיוחדת שנקלטת על ידי הפיגמנט בשיערה. אנרגיית האור מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיק השערה ומשמידה את הזקיק. מסיבה זו, הרבה פעמים טיפול בלייזר לא תופס על שערות ללא פיגמנט חזק. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- האם הטיפול מתאים לכולם?

התשובה היא לא. כפי שהבנו קודם, הסרת השיער בלייזר למעשה מבוססת על הניגוד בין צבע השערה לצבע העור. כלומר, בין אם אתם אנשים עם שערות בהירות מאוד, או עם עור כהה מאוד, יש סיכוי גדול מאוד שהטיפול לא יתפוס על השערות שלכם. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה נמצאו שיטות שונות שבזכותן ניתן להתאים טיפולים למגוון רחב יותר של אנשים. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שישנם מקרים מסוימים בהם לא ניתן לבצע טיפול בלייזר. לדוגמא, בזמן הריון, בזמן מחלה מסוימת, אם לקחתם אנטיביוטיקה או אם העור שזוף, ועוד. 

חשוב לציין כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לנשים ולגברים כאחד. בדרך כלל מתחילים את הטיפולים מעל גיל 18, אך ישנם מקרים בהם ניתן להתחיל לפני עם אישור הורים בלבד. 

הסרת שיער בלייזר מחירון – האם יש תופעות לוואי?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי. כל אדם מגיב באופן שונה לטיפולים. בדרך כלל אין תופעות לוואי משמעותיות. מיד אחרי הטיפול העור יהיה מעט חם ואדמומי אך הדבר אמור לחלוף תוך זמן קצר. תופעות לוואי נוספות יכולות לבוא לידי ביטוי בנפיחות קלה.

במקרים חמורים יכולות להופיע כוויות או תופעות פיגמנטציה שונות. שתי תופעות אלה הן לא רצויות אך במקרים רבים חולפות מהר. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- האם זה כואב?

בעבר הסרת שיער בלייזר הייתה כרוכה בכאב. בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה יש מכשירים רבים שמאפשרים הסרת שיער בלייזר ללא כאב. מכשירים אלה עובדים עם קור ובזכות קירור האזור, הטיפול הופך לפחות כואב. חשוב לציין שעדיין קיים כאב קל בטיפולים, אך הוא פחות משמעותי. לרוב הכאב בא לידי ביטוי בתחושת עקצוץ או צריבה קלה.

על מנת להפחית את הכאב, קיימות משחות שונות שעוזרות לאלחש את המקום בו מתבצע הטיפול. המשחות עובדות כמו הרדמה מקומית ובזכות כך הטיפול מורגש משמעותית פחות. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- באילו אזורים מסירים את השיער?

למעשה, כיום, ניתן להסיר שיער בלייזר בכל אזור בגוף, כולל הפנים. קיימים אזורים פופולריים יותר ופופולריים פחות. אצל נשים, האזורים הפופולריים ביותר הם בית השחי, קו מפשעות ורגליים. אצל גברים לעומת זאת, האזורים הפופולריים ביותר הם אזור החזה, הגב, הבטן והמפשעות. 

הסרת שיער בלייזר מחירון- מה המחירים?

לא ניתן לתת לשאלה זו תשובה חד משמעית. הסיבה לכך, היא שהמחירים של הסרת שיער בלייזר מותאמים לכל אחד ואחת ומשתנים בין האזורים השונים. אם תחליטו להסיר שיער מאזור בית השחי, המחיר יהיה זול משמעותית מאזור הרגליים, שכן, אזור בית השחי הוא קטן יותר ומצריך זמן עבודה קצר יותר. מסיבה זו, המחירים ישתנו בהתאם לאזורים בהם תבצעו הסרת שיער בלייזר. 

חשוב לציין, כי בעקבות הפופולריות של הסרת שיער בלייזר, קיימים היום מבצעים רבים בשוק וניתן לבצע הסרת שיער בלייזר במחירים נוחים מאוד. כמו כן, ישנן חברות המציעות חבילת טיפולים ללא הגבלה. לכן, לפני שאתם מבצעים את הסרת השיער בלייזר, בדקו מה המחירים השונים ומה החבילה הכלולה ולפי כך תוכלו להחליט היכן הכי כדאי לכם לבצע את הסרת השיער.  

כמו כן, ישנן קופות חולים המשתפות פעולה עם חברות שונות ומגיעות להסדרים לגבי המחיר ללקוחותיהן. 

כמה עולה לייזר?
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!