מכונים להסרת שיער בלייזר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

מכונים להסרת שיער בלייזרשוק הורדת השיער הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים הרווחיים ביותר בכל הקשור לקוסמטיקה נשית. נשים רבות כבר לא מוכנות להשתעבד להורדה החוזרת ונשנית של שיער מאזורים שונים בגוף והן רוצות לאפשר לעצמן לחיות את חייהן ללא שיער. כתוצאה מכך נולדו אין ספור מכונים להורדת שיער בלייזר. במידה ואת לא יודעת לאן לפנות, הכנו עבורך את המאמר הבא שייתן לך קצת רקע וכלים כדי לבחור בחכמה היכן לעשות הורדת שיער בלייזר מבין כל האפשרויות.

מכונים להסרת שיער בלייזר יש רבים, אבל מה המכון המתאים עבורך? על כל זה נדבר בהרחבה בהמשך המאמר.

אמנם אנחנו מדברות על בחירה לא קלה לביצוע אבל זכרי כי בחירה בין מכונים להסרת שיער בלייזר היא בחירה שמטרתה להביא להורדת השיער העודף מהגוף שלך, מה שיגרום לך להרגיש יפה מבחוץ וכך גם מבפנים. מדובר בסופו של יום על תהליך נעים ומשמח. כך שאין סיבה להילחץ משום דבר. אם את רוצה הכיני לעצמך משהו לשתות, שימי מוזיקה וצללי אתנו למאמר שיעשה לך סדר ויתן לך את המידע הרלוונטי והחשוב ביותר בנושא. על מנת שתוכלי לבחור במכון המתאים והטוב ביותר עבורך.


קודם כל, כמה מילים על הורדת שיער בלייזר ועל האפשרויות הקיימות היום בשוק

במרבית המקרים, בחורות המעוניינות בהורדת שיער בלייזר לא בקיאות בפרוצדורה עצמה ולא מבינות על מה מדובר. הורדת שיער בלייזר היא למעשה פגיעה בשורש השערה באופן כזה שמונע מהשערה לצמוח שוב ושוב. הפגיעה הזו נעשית בעזרת מכונת הלייזר, שהיא מבחינה בעזרת הפיגמנט, משמע הצבע הכהה יחסית לעור של שורש השערה, בין העור ובין שורש השערה. כך, בעזרת אותה אנרגיית לייזר, אנרגיית האור אם תרצו, המכונה משחררת ברגע אחד, בעוצמה חזקה, קרן לייזר שמשמידה את שורש השערה ומונעת ממנה להצמיח שיער נוסף.

היתרון של הורדת שיער בלייזר הוא קודם כל שמדובר בטיפול יעיל מאוד באופן יחסי. מי שעוברת את כל סידרת הטיפולים אכן זוכה, בסופו של יום, להשתחרר מהנטל הכרוך בהורדת שיער לא רצוי שוב ושוב.

אבל, בהורדת שיער בלייזר קיימים כמה סיכונים שגם אותם צריך לקחת בחשבון.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר קר


המגבלות הקיימות בהורדת שיער בלייזר

  1. הורדת שיער בלייזר לא מתאימה לכולן : כאמור, המכונה המדוברת מזהה את שורש השערה בזכות העובדה שבדרך כלל שורש השערה כהה מגוון העור של הבחורה המעוניינת בהורדת שיער בלייזר. אבל מה עושות בחורות להן יש שיער בהיר? או אם לבחורה גוון עור כהה המקשה על המכונה להבחין בין הצבע הכהה של שורש השערה לצבע העור של זו הרוצה להוריד את השערה? כאן אנחנו נכנסות לבעיה. כך שההמלצה שלנו היא לא לוותר על בדיקה מדוקדקת עם נציגי השירות בכל מכון אליו אתן הולכות על מנת להבין האם באמת הטיפול המדובר אכן מתאים לכן.

לא פעם בחורות רבות משתלמות כסף רב על טיפולים המתבררים כלא יעילים עבורן מכיוון שלא ביררו את הנושא כמו שצריך לפני שנכנסו לתהליך.

  1. הורדת שיער בלייזר יכולה להיות בעייתית עבור בחורות עם שיער עבה: במידה וניחנת בשיער עבה יכול להיות שתהליך של הורדת שיער בלייזר יערוך במקרה שלך זמן רב יותר ממה שלוקח לבחורה אחרת. זה לא אומר שאת לא יכולה לעבור הסרת שיער בלייזר, זה כן אומר שתצטרכי לוודא כי בחבילת השירות אותה רכשת יש מספיק טיפולים שיאפשרו לך להגיע בסופו של יום לתוצאה הטובה ביותר מבחינתך.
  2. הטיפולים עלולים להתפרש על פני זמן ארוך משחשבת: פריט מידע חשוב להולכות על תהליך של הורדת שיער בלייזר, לעבור על כך סידרת הטיפולים זה דבר שלוקח זמן. מדובר על תהליך שכן כל טיפול צריך להיעשות במרווח של חודש לפחות מהטיפול שקדם לו. בנוסף, יש חודשים בהם אי אפשר לעבור טיפולים באזורים מסוימים בגוף. שכן, אסור לחשוף את העור הרגיש לשמש זמן אחרי ביצוע הטיפול. כך שאת צריכה להיות זהירה בבחירת החבילה בה את בוחרת ולראות שהיא תקפה לאורך כל הזמן הנדרש כדי להגיע לתוצאה הרצויה.


מכונים להסרת שיער בלייזר, מה האפשרויות העומדות בפנייך

היום בארץ קיימים מגוון מכונים להסרת שיער בלייזר. חלק מהמכונים הם מכונים מוכרים להם יש סניפים בכל רחבי הארץ. חלק מהמכונים הם מרפאות פרטיות העוסקות בין היתר בהורדה של שיער באמצעות לייזר. איך תדעי ללכת למכון המתאים ביותר עבורך? זו שאלה שקשה לענות עליה על רגל אחת, אבל אין ספק כי יש כמה פרמטרים אליהם חשוב לשים לב.

  1. באילו מכשירים משתמשים במכון הקוסמטי אליו הלכת: אנחנו לא רוצות להוציא כסף מיותר על טיפול אותו היינו יכולות לקבל במחיר נמוך יותר. זה מובן לחלוטין. אבל אנחנו שוכחות כי בסופו של יום אנחנו רוצות להגיע לתוצאה שתהיה טובה בעיננו. במידה ובחרנו ללכת למכון בו המכשירים לא טובים מספיק אנו עלולות לגלות כי לא רק ששילמנו כסף על טיפול, שגם אם הוא לא היה יקר ביחס למקומות אחרים, עדיין מדובר על טיפול יקר, אלא שהטיפול לא הביא את התוצאה הרצויה. אנחנו נגלה שהשיער לא יורד לצמיתות, השערות צומחות בחזרה ולמעשה, סתם זרקנו כסף יקר לפח.

לכן, ההמלצה שלנו היא לוודא קודם כל, לפני שאתן ניגשות לטיפול כי במכון אליו אתן הולכות יש את מכשירים מתקדמים שיתנו תוצאה טובה עבורכן. היום, אנחנו יכולות לגשת לכל המידע שאנחנו רוצות על ידי הקשה על מקלדת או על צג הטלפון שבידינו. כך שאין שום סיבה שלא תדעי באלו מכשירים משתמשים היום, מה יעיל יותר עבור מי, מה שיאפשר לך להגיע מעמדת כוח, שכן כבר חקרת את הנושא כמו שצריך לפני שנגשת לקבל טיפול במכון.

  1. האם צוות הקוסמטיקאיות הוא צוות מקצועי ומיומן: הורדת שיער בלייזר לא דומה להורדה בחוט או שעווה. אנחנו מדברות כאן על מכשיר חשמלי היכול להביא ממש לנזק במידה והשימוש בו נעשה שלא כשורה. משרד הבריאות מפקח על כל המכונים הקוסמטיים בארץ ומוודא כי כולם אכן עומדים בתקנות המחמירות של משרד הבריאות. במידה ועולה בך הספק הקל ביותר, אנחנו היינו ממליצות לך להימנע מהטיפול במקום כזה.

מלבד זאת  חשוב לזכור כי הרגע בו אנו עומדות מול הקוסמטיקאית, בלי בגדים, עלול להיות רגע בו אנו חשות פגיעות יותר מתמיד. אנחנו לא רוצות למצוא את עצמנו עומדות כך בפני משהי לא מקצועית או לא נעימה. היום, רוב המכונים הגדולים שמים דגש על בחירה של קוסמטיקאיות מצוינות שיתנו לך להרגיש בנוח לאורך כל הדרך. ההמלצה שלנו היא ללכת למכון בו את עתידה לעבור את הטיפול לפגישת ייעוץ, או סתם כדי להסתובב. אנחנו, הנשים, ניחנו באינטואיציה חזקה. אם תרגישי בנוח סימן שזה המקום בשבילך. אם תרגישי לחץ ומועקה, יכול להיות שכדאי לך לחשוב על מקום אחר.

  1. איפה ממוקם המכון אליו את הולכת: נשים רבות בוחרות לעבור את סדרת הטיפולים של הורדת שיער בלייזר בשלב בחיים בו הן עדיין לא התבססו והתיישבו בבית הקבע שלהן לאורך שנים. הבעיה היא שמכיוון שמדובר על סידרת טיפולים העורכת זמן רב, יכול להיות שתצטרכי לעבור בין סניפים שונים באותה הרשת. אל תשכחי לבדוק אפה ממוקמים הסניפים של המכון בו בחרת לעבור את הטיפולים. וודאי כמובן שאת רשאית לעבור מסניף לסניף במידה ויעלה צורך כזה. האמיני לנו את לא רוצה לשלם על טיפולים שלא תוכלי לבצע אותם בגלל מגבלת מרחק כזו או אחרת.
  2. מכונים להסרת שיער בלייזר המכבדים את עצמם, הם מכונים עם ביטוח: לא פעם אנחנו שומעות על עוד ועוד מרפאות פרטיות שפותחות את שעריהן עבור הורדת שיער בלייזר. אלא שלא פעם הפרמטר הטוב ביותר לדעת האם מדובר במקום רציני או לא, זה לברר האם יש ביטוח על הטיפולים שאת עוברת. במידה ואת לא רואה שום חוזה רלוונטי בו יש התייחסות למקרים בהם הטיפול לא נעשה כמו שצריך, יכול להיות שמדובר במקום בעייתי בו עדיף היה אם לא היית עוברת טיפול.


ממה מושפע המחירים השונים שנותנים מכונים להסרת שיער בלייזר

 המחירים משתנים בין מקום אחד לאחר. אבל חשוב לזכור כי בדרך כלל ממוצע המחירים נשאר זהה בין מכון אחד למשנהו. איך תדעי באיזה מכון תקבלי את המחיר הטוב ביותר? עשי השוואת מחירים. אל תתעצלי, בררי באינטרנט מה בדיוק תקבלי בכל מקום למקום. אם היית שואלת אותנו היינו ממליצים לך לקחת דף ועט וממש לרשום את היתרונות והחסרונות של כל מכון ומכון להורדת שיער בלייזר.

בנוף, חשוב לזכור כי ללקוחות של קופות חולים מסוימות יש הטבות במכונים כאלו ואחרים. כך שבמידה ואת חברה בקופת חולים שווה להיכנס לאתר האינטרנט של הקופה ולראות למה את זכאית.

עוד נקודה שחשוב לעבור עליה היא הבחירה בחבילת השירות. בגדול, רוב בתי העסק נותנים את האפשרויות הבאות:

1 .הורדת שיער באזור אחד: אז את מקבלת בדרך כלל מחיר עבור טיפול אחד או סדרת טיפולים באזור ספציפי. פה יש פחות מקום למשחק עם המחיר. באינטרנט תוכלי למצוא טבלאות שיעזרו לך להבין כמה בערך יעלה טיפול מהסוג הזה.

  1. הורדת שיער מכמה אזורים שונים: במידה ואת מעוניינת להוריד שיער מכמה אזורים שונים כנראה תוכלי לקבל מחיר משתלם שיחסה את כל האזורים בהם היית רוצה לעבור את הטיפול. ההמלצה היא לשים לב לתנאים של החוזה עליו את חותמת כדי להיות בטוחה כי אכן את זכאית לכל הטיפולים עליהם דיברת עם נציגת השירות בעל פה. זכרי, מה שלא כתוב בכתב לא נחשב.
  2. הורדת שיער לצמיתות לכל החיים: כאן אנחנו כמובן מדברות על החבילות היקרות יותר. אלא שלא פעם מדובר על החבילה המשתלמת ביותר עבור לקוחות שונות. אם את יודעת שהשיער שלך עלול להוות בעיה בתהליך., שאת מעוניינת או תהיי מעוניינת להוריד שיער במקומות נוספים בגוף, ההמלצה שלנו היא לבדוק את האופציה לטיפול מקיף לכל החיים. יכול להיות שבטווח הארוך האופציה הזו תשתלם יותר מאחרות.

אל תשכחי כי במידה ואת חיילת משוחררת יכול להיות שתוכלי לזכות בהטבות שונות להורדת שיער בלייזר. כאמור, מדובר על שוק רווחי מאוד ומכונים רבים מוכנים לעשות הרבה כדי שתסכימי ללכת אליהם לטיפול. ההמלצה היא לברר היטב מה האפשרויות העומדות בפניך. זכרי, מדובר על טיפול יקר וחבל להוציא כסף מיותר. בחירה מושכלת לכתחילה יכולה למנוע עוגמת נפש רבה בהמשך.

ראו גם: הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים, הסרת שיער בלייזר לגברים – מחירים.


כמה סעיפים נוספים שחשוב להתייחס אליהם

  • אם את נוטלת תרופות מסוימות באופן קבוע אולי את לא יכולה לעבור טיפולים להורדת שיער בלייזר: ההמלצה היא להתייעץ עם רופא או קוסמטיקאית שיעזרו לך להבין האם מותר לך לעבור את הטיפול.
  • יש ימים בחודש בהם אי אפשר לעשות את הטיפול ותצטרכי לקבוע זמן אחר: במידה וקיבלת מחזור, אם מדובר על הורדת שיער במפשעה, תצטרכי לקבוע זמן אחר לטיפול. ההמלצה היא להשתדל לקבוע את הטיפול בשבוע בו את בטוחה כי את לא עתידה לקבל מחזור.
  • אל תהססי לבקש פגישת ייעוץ: פגישת ייעוץ מקדימה היא דבר נפוץ אצל רוב המכונים המוכרים בתחום. אבל, במידה ולא הציעו לך להגיע לפגישת ייעוץ אל תהססי לבקש אחת כזו. זכרי, בסופו של יום מדובר על הגוף שלך. את צריכה להרגיש בנוח לאורך כל התהליך. אין שום סיבה שלא תעשי הכל כדי להרגיש טוב. אם פגישת ייעוץ זה מה שיעזור, מגיע לך לקבל כזו. יתרה מכך, פגישת ייעוץ לעיתים יכולה לחדד לך נקודות שלא היו ברורות לך לפני כן. מה שגם כן מעלה את הסיבה לבצע פגישת ייעוץ מקדימה.
  • הורדת שיער בלייזר במהלך היריון: בעיקרון, הורדת שיער בלייזר תוך כדי ההיריון עלולה להיות מסוכנת ולכן יש להימנע מכך. במידה ולא סיימת את כל סידרת הטיפולים לפני ההיריון, וודאי שוב כי חבילת השירות בה בחרת תקפה לאורך זמן מספיק כדי לחזור ולהמשיך בסדרת הטיפולים לאחר ההיריון.

מכונים להסרת שיער בלייזר הם האופציה הטובה ביותר למי שרוצה להוריד שיער לצמיתות אבל זו לא האפשרות היחידה

היום, קיימת אפשרות להוריד שיער בלייזר גם במכשירים ביתיים. יש לכך יתרונות שכן לא צריך לקבוע תור במרפאה ולעמוד בסיטואציה לא נוחה עם אישה זרה. אבל, חשוב לדעת כי יש לשימוש במכשיר ביתי להורדת שיער בלייזר, גם חסרונות.

 

  1. עלייך להיות עקבית: כאשר אנו קובעות להוריד שיער במכון אנו בדרך כלל מקפידות להגיע לתור שקבענו מראש. אם מחוסר נעימות ואם מכיוון שהמזכירה במכון הזכירה לנו שיש לנו תור. כאשר את משתמשת בבית אין מי שיזכיר לך לחזור על הפעולה את כמות הפעמים הנדרשת כדי להגיע לתוצאה הרצויה. לכן, חשוב, במידה ואת בוחרת להשתמש במכשיר ביתי, להקפיד על זמני הטיפולים שאת עושה לעצמך. אם את צריכה רשמי לעצמך ביומן מתי את עתידה לעשות את הטיפולים כדי לא לפספס אף אחד מהם.

 

  1. במרבית המקרים, מכשירים ביתיים להורדת שיער בלייזר מתבררים כפחות יעילים: כאמור, הורדת שיער בלייזר בו פעולה שיכולה להיות מסוכנת לעיתים. לכן, מכשירים ביתיים בדרך בנויים באופן כזה שלא ישחררו אנרגיה חזקה מדי. מה שיכול במקרים מסוימים להביא לאסון ממש. לכן, אם את בחורה שרוצה להוריד שיער בנקודות ספציפיות ואין לה שיער שמורכב מדי להסיר, יכול להיות שמכשיר ביתי הוא באמת הפתרון הטוב עבורה. חשוב להדגיש כי קיים חשש להגעה לתוצאות פחות טובות מאלו שתגיעי אליהן במכון. אבל כאן כבר אנחנו מדברות על השיקולים שלך. בכל אופן ההמלצה שלנו היא שבמידה ואת יודעת שיכולה להיות לך בעיה, אל תעשי דבר בלי להתייעץ על כך מראש עם גורם מקצועי המבין בתחום.

מכונים להסרת שיער בלייזר


מכונים להסרת שיער בלייזר, סיכום

כאמור, אנחנו לא יכולים להגיד לך היכון בדיוק נמצא המכון המתאים עבורך ביותר. שכן מדובר על בחירה סובייקטיבית לה משתנים שונים שלא את כולם אנו יכולים לאבחן מרחוק. אבל אנחנו מקווים שקיבלת כאן כמה טיפים שיעזרו לך לבחור נכון.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר בהריון, לייזר במפשעה.


רוצה לשמוע עוד? אין בעיה. השאירי את הפרטים שלך ונציגי השירות שלנו יעמדו לשירותך בקרוב.

 

מכונים להסרת שיער בלייזר
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!