פילינג לפנים מומלץ

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

פילינג לפנים מומלץעור מטושטש הוא סימן להזדקנות העור וכדי להאט אותה אפשר להשתמש פילינג לפנים מומלץ.

עור צעיר ובריא, נראה איך שהוא נראה מכיוון שהעור מסוגל להתחדש במהירות כך שתאים חדשים יעלו לפני האפידרמיס ותאים ישנים יותר מתים ועוזבים את העור ללא הרף.

רוצה לחדש את העור ולהרגיש שוב צעירה?

עם זאת, ככל שאנו מתבגרים, יכולת ההתחדשות של העור פוחתת וגורמת לתאי עור מתים להצטבר על גבי העור ובכך לגרום לעור להיראות יבש וחסר חיות.

יתר על כן, גורמים סביבתיים אחרים כמו נזקי השמש הישראלית החזקה שלנו, ואורח חיים יכולים לגרום לעור להיראות, חסר חיים ולא אחיד. אלה הם גם הסימנים הראשונים להזדקנות ויש להתמודד איתם כדי שתמשיכו להיראות צעירים ויפים.


מגוון טיפולי
פילינג לפנים, מהו הטיפול המתאים בדיוק לך?

ישנם מגוון טיפולי פילינג לפנים ואף לגוף על מנת לחדש את העור ולתת לך תחושה של רעננות צעירה. פילינג לפנים מומלץ לכל מי שרוצה לדאוג לעורה ולהרגיש שוב צעירה במבט חטוף במראה.


מה מרכיב פילינג מומלץ לפנים ?

רכיבים כמו חומצות אלפא הידרוקסית (כמו חומצה גליקולית, לקטית וחומצה מאלית), חומצות בטא הידרוקסי (כמו חומצה סליצילית הלוחמת באקנה), ופילינג עדין כמו אנזימי פרי ממיסים את מה שמכונה "דבק" המחזיק את תאי העור המתים שלך. יחד, וחושף עור צעיר למראה בתוך דקות.

ישנם טיפולים בבית למי שחסר לו זמן ואנרגיה, או שונא את תחושת המסכות העבות על עורם אצל הקוסמטיקאיות. תוכלו למצוא פילינג לפנים המומלץ לטיפול עצמאי בבית בנוזל דו פאזי הדומה במרקמו לטונר או תמצית. אופן השימוש פשוט והוא כולל לטבול אותו בצמר גפן, לספור עד 60 ואז לשטוף אותו. אין תירוצים חוסר בזמן וניתן לעשות את הטיפול בבית ובזהירות על פי הוראות היצרן.

 

 

פילינג לפנים מומלץ להשאיר לקוסמטיקאיות ולנשות המקצוע המומחיות בתחומן

עדיף להשאיר את הפילינג לפנים בעוצמה לאנשי המקצוע, שהרי הם בעלי ידע והכשרות וכן יש במוצרים שלהם רכיבים פעילים יותר חזקים מאלה שתוכלו למצוא בכל פארם.

פילינג לפנים משפרים את מראה עור ההזדקנות על ידי שימוש בתמיסה כימית להסרת השכבה החיצונית של העור הישן. העור החדש שמחליף אותו בדרך כלל חלק יותר ומקומט פחות במראהו.

הטיפול בפילינג כימי מסייע בשיפור מראה עורכם. במהלך הטיפול שמים תמיסה כימית על העור. תמיסה כימית זו גורמת לעור היבש או המת  להתקלף בסופו של דבר. העור החדש לאחר הטיפול בדרך כלל חלק ופחות מקומט. הטיפול בפילינג כימי יכול להיעשות על הפנים, הצוואר, או הידיים. ישנם חומריים ייעודיים לפנים שיכולים ליצור חווית טיפול מצויינת ותוצאות נפלאות של פילינג לפנים איכותי ותרגישו בשינוי בצורה ברורה ובטוחה. לפני שתקבע אם אתה זקוק לטיפול בפילינג כימי, התייעץ עם רופא העור שלך או הקוסמטיקאית המנוסה שלך. שימוש בפילינג כימי מסייע לשיפור אזורי נזקי השמש. ניתן לשפר את הופעתם של מצבי היפרפיגמנטציה כגון כתמי גיל, שינוי צבע הנגרם עקב הצטלקות באקנה וכו 'באמצעות פילינג כימי.

רמת האפקטיביות ואת היתרונות של הטיפול של פילינג לפנים

רמת האגרסיביות של הטיפול קובעת את רמת האפקטיביות ואת היתרונות של הטיפול. ההליך משתמש במגוון חומצות שמקלפות את שכבות העור העליונות, מה שמסייע להעניק לעור תחושה רעננה ומראה מחודש וצעיר יותר. העור יראה בריא יותר, יפה יותר וזוהר יותר. . טיפול זה מספק שילוב של פילינגים לפנים אשר מומלצים על ידי נשות מקצוע מורשות.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!