שני כללי הברזל שכדאי לדעת לפני שמתחילים הסרת שיער בלייזר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

הסרת שיער בלייזרעם כניסתם של מכוני הסרת שיער בלייזר התחילו מקומות רבים להציע את שירותם עם הבטחה למטופלים "להיות חלקים לכל החיים". הבעיה – טיפולים לא אפקטיביים על ידי אנשי מקצוע שאינם מומחים גרמו לעשרות ואלפי מקרים של חזרה של השיער במקרה הטוב ונזקים משמעותיים לטווח הרחוק במקרה הרע. בעזרת שני הטיפים שתקבלו כאן, תוכלו למצוא את המכון הטוב והמקצועי ביותר עבורכם.

 

הכלל הראשון : אל תתפתו להצעות שנשמעות טוב מידי

הגיע הזמן לנפץ מיתוס מוכר – אין דבר כזה 100 אחוז חלק. תוצאות הטיפול אצל רוב המטופלים תהיה הפחתה של בין 60% ל80% בשיער באזור המטופל. השיער שנותר יהיה לרוב פלומתי, דקיק וכמעט לא נראה לעין. אולם, מצבים בריאותיים שונים ושינויים הורמונליים עשויים לגרום לחזרתו של השיער. נשמע כמו נתון מבאס? המידע הזה הוא מה שיציל אתכם מהבטחות שווא של מטפלים!. מכונים להסרת שיער מנסים לפעמים למשוך לקוחות באמצעות הבטחה לגוף חלק לכל החיים. לא רק שזה לא נכון, אלא מאז 2013 גם אסור על פי החלטה של משרד הבריאות.

חשוב לדעת גם שמדובר בהליך קוסמטי-רפואי שלא מתאים לכל אחד. אמנם היא מיועדת גם לגברים וגם לנשים אבל חשוב לזכור שפרוצדורה שמשפיעה על זקיקי השיערה באמצעות קרני אור. נשים המקבלות טיפול הורמונלי, חולי סרטן וכאלו שסובלים מבעיה רפואית שעשויה להחמיר בעקבות השימוש בלייזר מחויבים להתייעץ עם רופא לפני תחילת הטיפול.

לא רק מצבים רפואיים, גם צבע העור והשיערה הם נתון מכריע להצלחתו של הטיפול. קרן הלייזר פועלת כך שקולטת את זקיק השיערה לפי העובי והצבע שלה. ככל שהשיער תהיה כהה וצפופה יותר כך הסבירות שתוסר לצמיתות עולה באופן ניכר. מכוני לייזר מוכרים כמו רשת נאטורופיל עובדים בשיטה שבה עוד לפני הצעת המחיר מתקיים ייעוץ עם מומחה המציע את אופן הטיפול האופטימלי. במידה וישנם מטופלים בעלי שיערות דקות ובהירות מיידעים אותם עוד לפני שייתכן ויעילותה של הסרת השיער בלייזר תפחת במקרה שלהם.

 

 

כלל שני: היזהרו מחיקויים!

כל אדם שנלחם בשערות מיותרות מחכה לרגע שבו סכין הגילוח או השעווה יצאו לפגרה ולא יהיה עוד צורך בטיפול מקיף לפני כל דייט או נסיעה לים. עד שהיום הזה יגיע, מבחר האפשרויות העומדות כיום בפני אנשים כה רבות שלפעמים לוקחים חודשים רבים ואף שנים עד שבכלל רואים תוצאות. השימוש בטכנולוגיית לייזר מצריך ידע וניסיון שיאפשר למטפל להתאים את אופן הטיפול לזקיק השיערה של המטופל וגוון עורו. עוצמת הטיפול חייבת להיות מדויקת שכן שימוש בקרן חזקה מידי עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך לעור ועוצמת טיפול חלשה מידי לא רק שאינה אפקטיבית, אלא יכולה לגרום גם לצמיחה מוגברת של השיער באזור המטופל.

גולת הכותרת של כלל זה היא – אל תתפשרו על אנשי מקצוע!  לפני הפנייה לקבלת הצעת מחיר קראו ביקורות והמלצות על המכון ואופן הטיפול בו. ברשת מכוני הסרת השיער בלייזר של נאטורופיל לדוגמה, כל אחד מהמטפלים עובר הדרכה מקצועית ומפורטת על ידי היצרן ומחזיק בהכשרה רפואית קודמת. כך שמי שמטפל בכם הם בעיקר רופאים, אחיות וקוסמטיקאים רפואיים שצברו ניסיון מקצועי רחב עוד לפני שהתחילו לקבל מטופלים להסרת שיער בצמיתות.

 

אז למה להתלבט אם אפשר להיעזר באיש מקצוע?  אחרי שקיבלתם את שני הכללים החשובים ביותר לפני שנפרדים משיעור מיותר ומציק. אתם יכולים לצאת לדרך ולחפש את המכון האחד שממנו תצאו מרוצים לצמיתות.

 

 

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!