אין לכן שיערות בגבות ? הטיפול שאתן חייבות להכיר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

איפור קבוע נועד לתת מענה לנשים אשר מבקשות מראה אסתטי ומטופח דרך קבע, ללא ביטול הזמן הקבוע הנדרש מהן לשגרת הטיפוח והאיפור היומית. ניתן לבחור ולקבוע אזורים לאיפור קבוע.

 

מה זה איפור קבוע?

איפור קבוע מתבצע באמצעות טכנולוגיות חדשניות שמוחדרים עד שכבת הדרמיס העליונה של העור ומעניק מראה טבעי  מטופח ומרשים ,האיפור נותר על העור ואינו נמרח או ניתן להסרה במים, לתקופת זמן ארוכה. עם השנים, ולאור היחלשות הפיגמנט, ניתן יהיה לראות ירידה בצבעי האיפור, ויעלה הצורך בחידוש הפיגמנט.

איפור קבוע מותאם למילוי הגבות ובשפתיים. ניתן לשלב איפור קבוע גם בחלקים אחרים של הפנים, כחלופה לסומק והצללות.

איפור קבוע איכותי ומותאם יעניק לא רק את המראה המאופר והמטופח, כי אם יתבסס על הדגשת היתרונות הטבעיים של הפנים ומתן מענה לליקויים.

 

איפור קבוע בגבות

איפור קבוע בגבות נקרא גם איפור בשיטת השערה או מיקרובליידינג (מכשור שונה). איפור קבוע בגבות מיועד ומתאים לנשים בעלות שיער דליל בגבות, התקרחות, גבות לא סימטריות וצמיחה מועטה. במטרה לייצר מראה גבות עשיר ומלא, שיהווה מסגרת לעיניים ולפנים, מתבצע המילוי באמצעות שיטת החדרה ייחודית של פיגמנט לאיזור הגבות למראה טבעי, כאשר ההחדרה מתבצעת על גבי שכבת העור העליונה . ההחדרה מתבצעת באמצעות מכשיר ייחודי, מתבצעת במספר רב של נקודות, מה שיוצר מראה טבעי של זקיקי שערה והמשכיות לשיער הגבה הקיים.

לעיתים הטיפול מתבצע באלחוש מקומי בלבד, לאורך כשני מפגשים טיפוליים, איפור קבוע בגבות יחזיק מעמד תקופה שמונה חודשים ועד שנה פלוס תלוי סוג עור, התקופה בה תאי העור יחלו להתחלף ומראה הגבה הטבעית ידהה וידהה. לאחר תקופה זו מומלץ לבצע חידוש של הפיגמנט.

רוצים ללמוד עוד על תחום איפור קבוע , לחצו כאן

 

איפור קבוע בשפתיים

איפור  קבוע בשפתיים מספק לא רק את הצבע והמרקם הייחודי, כי אם מסייע בתיקון מבנה השפתיים, בעיצוב של שפתיים דקיקות, במתן מענה לשפתיים לא סימטריות וליקויים אסתטיים אחרים. איפור קבוע שפתיים מתבצע באמצעות החדרת פיגמנט, כאשר מומלץ לבחור בפיגמנטים איכותיים על בסיס מינרליים , לקבלת מראה טבעי ולעמידות ארוכת טווח. נשים רבות מתלבטות לגבי צבע מילוי השפתיים, 

ההמלצה היא לבחור בצבע מודגש ולא דומיננטי יתר על המידה, שיתן מראה טבעי ויאפשר במקרה הצורך להתאים את הלוק באמצעות שכבת איפור נוספת. 

 



אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!