הסרת שיער מהאוזניים: שיטות מומלצות ושאינן מומלצות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער מהאוזנייםאם מסתכלים שניה על עולם האסתטיקה והטיפולים הקוסמטיים ומנסים להבין איזה טיפול נחשב להכי נפוץ, הכי מבוקש, הכי פופולארי מגלים שזה הסרת שיער. למעשה, הסרת שיער בלייזר היא הטיפול הכי נפוץ בישראל גם אם משווים את הנתונים לטיפולים כמו בוטוקס, חומצה היאלרונית, טיפולי פנים ועוד.

הסיבה לכך היא משום ששיערות שצומחות מפריעות לכולם, או לפחות לרובם. לגברים, לנשים, לנערים ונערות גם יחד. האזור הנפוץ ביותר לביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר הוא הרגליים והמפשעות אצל נשים לעומת הגב אצל גברים. אבל הפעם בחרנו לדבר ולספר דווקא על אזור פחות נפוץ. הסרת שיער מהאוזניים. כן כן. יש אנשים שהשיער שגדל להם באוזניים פשוט מפריע להם. הסוג הנפוץ ביותר של שיער אוזניים צומח מקצה תעלת האוזן, וכשקיימת צמיחה מרובה של שיער אוזניים עודף, עלול להיווצר זיהום מכאיב בזקיק השערה, לכן מומלץ להבין את השיטות להיפטרות משיער האוזניים העודף בגישה מתקדמת וחכמה. 

מאמר זה דן ביתרונות של הסרת שיער מהאוזניים בלייזר או בגוזם שיער, ומסביר למה השיטות האחרות עלולות להיות מסוכנות.

הסרת שיער מהאוזניים בלייזר

מכשיר לייזר שמבצע הליך הסרת שיער מהאוזניים הורס את זקיק השיער מבלי לפגוע בעור. לפני ההליך, השיער מגולח באמצעות סכין גילוח ובשלב הבא נמרח ג'ל קר. מכשיר הלייזר הידני ממוקם ישירות מעל האוזן ופליטת קרן לייזר שהיא בדרך כלל אינה כואבת, מסירה בבטחה את השיער המיותר. 

תהליך זה צריך להתבצע אחת לחודש ובדרך כלל דורש שישה עד שמונה מפגשי טיפול על מנת שכל השיער ייעלם. עובדה שמעניינת לציון היא שתהליך הסרת שיער בלייזר מהאוזניים מתאים רק לשיער בפיגמנט שחור, כך שאם יש לכם שיער אפור או לבן, הטיפול בלייזר לא יתאים. זהו שירות מהיר שדורש רק רבע שער לביצוע ההליך.

גוזם שיער

הסרת שיער מהאוזניים אפשרית גם באמצעות שימוש בגוזם קל משקל שמופעל על סוללה עם מגן עור, וניתן לבצע את השיטה בבטחה לפחות אחת לשבוע. 

כמו כן, יש להימנע משימוש במספריים חדים, שכן כל חתך עלול להוביל לצלקות קבועות, לכן חשוב לפנות למומחית בתחום.

אין להשתמש בקרמים להסרת שיער

למרות ששימוש בקרמים להסרת שיער נראה כאפשרות קלה ביותר, שיטה זו עלולה להוביל לגירוד שעלול להפוך את האזורים המטופלים לרגישים ביותר. כמו כן, קיים סיכון שהקרם יחדור עמוק לתוך תעלות האוזן, ויפגע בעור הרגיש.

חושבים להסיר שיער מהאוזניים עם שעווה? תחשבו שוב!

שעווה היא אחת השיטות הנפוצות ביותר של הסרת שיער מהאוזניים, אבל היא נחשבת גם לאחת השיטות המזיקות ביותר. 

שיטה זו אולי נראית כפתרון המהיר והקל ביותר, אבל יש להימנע משימוש בשעווה ובקרמים להסרת שיער מאזורים רגישים בגוף, כמו האוזניים. האמת היא שהכימיקלים בשעווה עלולים לגרום לנזק ולגירוי.

גם שימוש בפינצטה אינו מומלץ

שיטה זו של הסרת שיער אורכת זמן ועשויה להיות כואבת מאוד. קיים גם סיכון לפגיעה בזקיק השערה, שעלולה להוביל לזיהום.

מספריים מסוכנות לאוזניים

יש להימנע גם משימוש במספריים למטרת הסרת שיער כדי לא לגרום לדלקת, פציעה או לעורר זיהום. כמו כן, יש לקחת בחשבון ששיטה זו עשויה להימשך זמן רב מאוד ולכן אינה מהווה שיטת טיפוח יומי מומלצת.

עלות הסרת שיער מהאוזניים בלייזר

מכון הסרת שיער שמבצע טיפולי הסרת שיער בשיטות מתקדמות, מציע, בין היתר, גם טיפולים של הסרת שיער מהאוזניים בתעריפים משתלמים עם מכשיר לייזר חדשני, בעלות של 50 ₪ למפגש טיפול. כמובן שאם תבחרו להסיר את השיער בשיטות אחרות, המחירים משתנים אבל אין ספק שהשיטה המומלצת ביותר היא הסרת שיער באוזניים באמצעות לייזר. 

האם להסיר שיער מהאוזניים לבד או בעזרת אשת מקצוע?

מכיוון ומדובר באזור מאוד רגיש וגם אין לנו כל כך גישה אליו, שווה מאוד להיעזר בקוסמטיקאית או אשת מקצוע לביצוע התהליך. ככה לא רק שהאוזניים שלכם יהיו חלקות, גם תימנעו ממצב שאתם פוצעים או מזיקים לעצמכם. תוכלו לפנות למכון מיוחד המתמחים בהסרת שיער בלייזר או לבחור בכלל באחת השיטות האחרות שציינו כאן למעלה. איך שלא יהיה, אחרי הטיפול, תוכלו ליהנות מאוזניים חלקות ואולי אפילו לשמוע טוב יותר🙂

הסרת שיער מהאוזניים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!