הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימייםאחת הדרישות הנפוצות ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר היא הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים. מדובר באזור הפרטיים לנו ביותר, וכאשר ישנו שיער מיותר בהם התחושה הנוצרת היא תחושה של חוסר נוחות ואי נעימות, מול עצמנו ומול הגוף שלנו וכמובן בסיטואציות אינטימיות. אמנם האמונה הרווחת היא שבעיקר נשים מעוניינות לבצע טיפולים, אך זוהי אינן נחלתן בלבד כלל, אלא גם של גברים בדיוק כמו של נשים. המודעות עם השנים הולכת וגוברת, והתחושה האסתטית נעשית יותר ויותר חשובה ומשפיעה עבור כולנו.

מהם האזורים בגוף בהם ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים?

תחילה נציין כי ישנו הבדל בין הגדרות הטיפול השונות בין גברים לנשים, לא רק בהתחשב במגדר, אלא גם באופי הטיפול. הטיפול צריך להיות מותאם אישית, הן בגזרת המגדר אבל בעיקר מבחינת גוון העור לעומת גוון השיערה, רמת הניגודות ביניהם, עובי השיער וכן צפיפותו, ועוד. כל זאת ועוד ייבדק כראוי בפגישת ההתאמה עליה יפורט בהמשך.

שנית, האזורים המותאמים לטיפולי הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים לגברים הם אזור מפשעות ופי הטבעת ופס הישבן. מדובר באזורים רגישים במיוחד, ולכן טיפול הסרת שיער בלייזר באזורים אלו עלול לכאוב. אי לכך, יש לזכור לבצע את הטיפול אצל גורם מקצועי, מיומן ובעל ניסיון. חשוב לציין שטיפולי הלייזר אצל הגבר אינם מגיעים לאזור האשכים או באזור איבר המין, שכן הם עלולים חלילה לסכן את פוריות הגבר.

מבחינת האזורים האינטימיים של נשים, האזורים האפשריים לטיפולי הסרת שיער בלייזר הם אזור איבר מין, המפשעת, פס ישבן ופי הטבעת. אצל נשים, גבולות וסגנון ההסרה משתנה, שכן כל אחת אוהבת את מראה איבריה במידה מסוימת של שיעור, אם בכלל, ובצורה מסוימת המרגישה לה הנוחה והאסתטית ביותר.

מדוע לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים?

עוד מגיל ההתבגרות אנו מתחילים לפתח את הזהות המינית שלנו. זהות זו מתפתחת ביחס לאיך שאנו רואים את עצמנו, הדימוי העצמי שלנו והביטחון העצמי שלנו. מחקרים רבים הוכיחו שחלק ניכר מכך מתפתח, בין היתר, מהצורה בה אנו שלמים ומסופקים מהמראה שלנו. כמו כן, ששיעור יתר שאיננו מוסר מהווה רועץ בראיית האסתטיקה שלנו כלפי עצמנו. לכן, ישנם גברים ונשים רבים שהשיעור המיותר אצלם יוצר חוסר ביטחון ביחס למראה שלהם, וכך נוצר דימוי עצמי נמוך. לזה האחרון השפעה מכרעת בכל הקשור לתפיסת מערכת יחסים ולעיתים אף לאפשרות לבנות מערכת יחסים יציבה ובריאה.

מעבר לכך, טיפולי הסרת שיער במקומות אינטימיים מעניקים יתרונות מהותיים נוספים. ברמת הבריאות למשל, שיעור יתר עלול לגרום לדלקות, גירודים, גירויים ופצעים על העור. כאשר אנו מבצעים טיפולים אלו אנו מבצעים פעולת מנע וממגרים כל הופעת דלקת או פצע אפשריים. כמו כן, אסתטית, אין מדובר אך ורק על מראה חלק ונעים למשעי כי אם גם מראה אסתטי. שכן השיער המיותר עלול ליצור זיעה באותם אזורים וריחות לא נעימים. אלו האחרונים משמעותיים ביותר בכל הקשור למגע למיני, למשל. 

מה צריך לדעת טרם תחילת טיפולי הסרת השיער?

טרם תחילת הטיפולים יש להגיע למכון מיומן ובעל ניסיון, המתמחה בהסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים. בייחוד מאחר שמדובר באזורים כה רגישים. לאחר מכן, נגיע לפגישת התאמה והתייעצות. יש להבין כי על מנת להבין מהו הצפי לתוצאות, מהן התוצאות הטובות ביותר האפשריות ביחס לנתונים הטבעיים שלנו, וכמה זמן יידרש לטיפול. על מנת להבין זאת, יש לבצע תכנית סדורה ומותאמת אישית ולבצע תיאום ציפיות נאות מול המטופל. בכל מקרה, החשוב ביותר הוא להיות מוכנים לשינוי משמעותי באיכות החיים.

טיפולי הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים מאפשר את הרחקת השיער המיותר מאזורים אלו לצמיתות. כך, אנו שומרים על ראש שקט לטווח ארוך בדבר אסתטיקת הגוף, המראה שלנו והביטחון העצמי. אנו מאפשרים לעצמנו תמיד להיות ספונטניים בכל הקשור לחיי המין שלנו, ואנו בעיקר מאפשרים לעצמנו ליהנות מאורח חיים בריא, נעים ונוח. כיום, טיפולי הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים איננו יקר כלל ומותאם בקלות וביעילות לכל כיס. היוועצו עוד היום עם מכון הסרת השיער הקרוב לביתכם וקבלו הצעה שתהיה מדויקת עבורכם.

הסרת שיער בלייזר במקומות אינטימיים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!