הסרת שיער ערווה בלייזר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער ערווה בלייזר

לנשים שאינן מרוצות מהליכי הסרת שיער ערווה שאינו רצוי בגילוח או בשעווה, הסרת שיער בלייזר היא אופציה שכדאי לקחת בחשבון. למעשה, מדובר באחד האזורים הכי נפוצים שנשים מחליטות לבצע הסרת שיער ויש כמובן לכל אישה את הסיבות שלה. להסרת שיער ערווה בלייזר מגוון רחב של יתרונות, כאשר היתרון הבולט ביותר בתהליך כולו הוא שהאזור יהיה חלק כולו או חלק באזורים ספיציפיים לפי הדרישה שלך. הסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי נפוץ ביותר בישראל, שמתבצעת באמצעות שידור אור מרוכז מאוד לזקיקי שיער. פיגמנט בזקיקים סופג את האור והורס את השיער. לאחר מספר טיפולים (תלוי איך הגוף יגיב לטיפול), תוכלו להנות מאזור חלק לגמרי משיערות ולהרגיש בנוח. כמובן שתוכלי לשלב עם הטיפול אזורים נוספים להסרת שיער. הדבר הכי חשוב שמדברים על הסרת שיער ערווה בלייזר באופן ספציפי הוא לבחור מכון מקצועי לביצוע התהליך. 

יתרונות הסרת שיער ערווה בלייזר

לייזרים שימושיים להסרת שיער שאינו רצוי מהפנים, הרגליים, הסנטר, הזרועות, בתי השחי, קו הביקיני ואזורים אחרים. היתרונות של הסרת שיער ערווה בלייזר כוללים:

דיוק. אשת מקצוע שמתמחה בהפעלת מכשיר לייזר, מיומנת במיקוד המכשיר באופן סלקטיבי לשערות כהות וגסות תוך השארת העור מסביב ללא פגע. לא כל אחת יכולה להפעיל את המכשיר או לבצע את תהליך הטיפול, דרושה מישהי מקצועית שעברה הכשרה מתאימה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר באזור מאוד רגיש, זאת בשונה מאזורים אחרים ולכן הדבר דורש גם המון סבלנות והתייחסות אישית. 

מהירות. כל פעימת לייזר נמשכת שבריר שניה ומטפלת בשערות רבות בו זמנית. הלייזר מטפל באזור גדול בסביבות רבע שנייה, וניתן לטפל באזורים קטנים תוך פחות מדקה. היום יש מגוון של מכשירים סופר מתקדמים ושווה לבחור מכשיר שהוא לא פחות ממעולה. כך בעצם תוכלו לבצע פחות טיפולים ועדיין להנות מתוצאות טובות לאורך זמן. 

תוצאות מעולות. רוב המטופלות חוות תוצאות קבועות של הפחתת שיער לאחר ממוצע של שלושה עד שבעה מפגשי טיפול.

למה ניתן לצפות במהלך הסרת שיער בלייזר?

רגע לפני טיפול הסרת שיער ערווה בלייזר, השיער שעובר טיפול ייחתך לכמה מילימטרים מעל פני העור. בדרך כלל, מיושם חומר מקהה מקומי כעשרים דקות עד חצי שעה לפני הליך הלייזר, על מנת לסייע בריכוך תחושת פעימת הלייזר. ציוד הלייזר מותאם בהתאם לצבע, לעובי ולמיקום השיער של המטופלת, כמו גם לגוון העור שלה.

בהתאם למכשיר הלייזר או למקור האור המשמש לטיפול, טכנאית הלייזר חובשת הגנה מתאימה לעיניים. כמו כן, יש צורך להגן על השכבות החיצוניות של העור שלך באמצעות ג'ל קר או מכשיר קירור מיוחד, שיסייע לאור הלייזר לחדור לעור.

בשלב הבא, הטכנאית תפעיל פעימת אור לאזור הטיפול ותבחן לאורך כל הטיפול את האזור המטופל על מנת לוודא שמתבצע השימוש בהגדרות הטובות ביותר, ותבדוק אם מתרחשות תגובות שליליות.

סיום טיפול הסרת שיער ערווה

עם השלמת הליך הסרת שיער ערווה, המטופלת תקבל חבילות קרח, קרמים אנטי דלקתיים, או קומפרסים קרים על מנת להקל על אי הנוחות. ניתן לקבוע את מפגש הטיפול הבא לפרק זמן של חודש וחצי, והטיפולים ימשכו עד שהשיער יפסיק לצמוח.

במשך יום או יומיים לאחר הטיפול, האזור המטופל בעור ייראה וירגיש כאילו הוא נצרב. קומפרסים גרים וקרמי לחות עשויים לסייע. מומלץ להימנע משיזוף במהלך הימים הראשונים לאחר טיפול של הסרת שיער ערווה.

עלויות הסרת שיער ערווה בלייזר

העלות הממוצעת של הסרת שיער ערווה בלייזר עומדת על 250-350 ₪ למפגש טיפול, נכון לשנת 2020. העלות משתנה באופן משמעותי, בהתאם לשיקולים הבאים:

  • גודל האזור המטופל והזמן הנדרש לטיפול.
  • מספר הטיפולים הנדרש.
  • ביצוע ההליך אצל קוסמטיקאית רפואית או אשת מקצוע אחרת.

חשוב לקיים מפגש ייעוץ לפני ההליך כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי העלויות של הסרת שיער בערווה במקרה הספציפי שלך. יש מקומות שתוכלו לקבל בהם מבצעים או הטבות על סדרה של טיפולים. למשל, יש מקומות שאם תבחרו לבצע הסרת שיער בשני אזורים גדולים כמו הרגליים והידיים, תוכלו להנות מאזור קטן כמו שיער ערווה או בית השחי במתנה. 

הסרת שיער ערווה בלייזר
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!