אפשרויות הסרת שיער לגבר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

אפשרויות הסרת שיער לגבראפשרויות הסרת שיער לגבר

כמעט לכל אדם יש שיער גוף עודף, אל בהתאם לתקופה בשנה או להעדפות האישיות, אנשים רבים מעוניינים להסיר לפחות חלק מהשיער העודף. אם עד לפני מספר שנים, היו אלה הנשים שהיו מסירות שיער באזורים שונים בגוף כמו בתי השחי, מפשעות, ידיים, רגליים ואפילו פנים, היום גם גברים מעוניינים לבצע הסרת שיער לגבר כדי להנות מגוף חלק, נטול שיער. להסרת שיער לגבר מגוון של יתרונות כמו שמירה על גוף אסתטיקה, הימנעות מריח של זיעה, נוחות והפחתת בעיות בעור כתוצאה מגילוח.

אז כמו שכבר אמרנו, בניגוד לטענות שיווקיות רבות, הסרת שיער אינה מיועדת לנשים בלבד, וגברים רבים בוחרים אפשרויות שמניבות תוצאות לטווח הארוך של הסרת שיער לגבר. קיימות מגוון שיטות להיפטר משיער עודף למשך מספר שבועות, חודשים או פרקי זמן ארוכים יותר. מאמר זה מציג את השיטות הנפוצות ביותר של הסרת שיער לגבר, יחד עם היתרונות והיעילות של כל שיטה.

כמה מהר שיער צומח?

בממוצע, שיער הגוף צומח לכל אורכו בתוך כחודש. שיער גברי נוטה לצמוח מהר יותר משיער נשי, וגורמים מסוימים עשויים להשפיע על האופן בו השיער צומח, כמו למשל נטילת תרופות, אכילה נכונה, וכמובן תורשה גנטית. עם ההתבגרות גדילי השיער צומחים לאט יותר.

חשוב להבין את המורכבות של התהליך, שמתחיל עמוק בזקיק השיער. שיער תלוי בדם לצרכי תזונה כשהזקיקים מתפתחים על פני העור. גם בלוטות החלב חיוניות לצמיחת שיער בריא.

מהן אפשרויות הסרת שיער לגבר

תער מאפשר להיפטר מהשיער העודף, אבל רק על פני השטח, מה שמגביר את קצב הצמיחה. עם מריטה אפשר להסיר שיער עם השורשים, מה שמסייע להאט את הצמיחה מחדש. אבל גם בשיטה זו קצב הצמיחה של השיער מהיר יחסית.

כדי להשיג תוצאות של הסרת שיער לגבר לטווח ארוך יותר, אולי הגיע הזמן לשקול שיטות אחרות של הסרת שיער. השיטות האחרות מדורגות לפי יתרונות הסרת השיער לפרק הזמן הארוך ביותר.

אפשרויות הסרת שיער לגבר- הסרת שיער לגבר בלייזר

הסרת שיער לגבר בלייזר היא אפשרות הסרת שיער לטווח ארוך יותר. הלייזר מתמקד בזקיקי השיער ופועל באמצעות פגיעה בהם עם הפעלת חום גבוה על מנת לעצור צמיחת שיער חדש.

הסרת שיער לגבר בלייזר מתבצע בכל מקום בגוף, למעט אזור העיניים, הטיפול מניב את התוצאות הטובות ביותר אצל גברים עם גווני עור בהירים ושיער כהה. יש צורך במספר מפגשים להשגת התוצאות הטובות ביותר. 

בהתאם לאזור הסרת השיער, יתכן שיהיה צורך בארבעה עד שישה מפגשי טיפול במרווחים של חודש עד חודשיים זה מזה, והטיפול עשוי לעלות עד 1,000 ₪ למפגש. היתרונות של הסרת שיער לגבי באמצעות לייזר הם רבים וכוללים בין השאר טיפולים ללא תופעות לוואי או תסמינים, תוצאות מבטיחות לטווח הארוך, טיפולים קצרים שאינם גורמים לכאב או נזק. המגבלה היחידה שצריך להיות מודעים אליה היא שבעצם לא ניתן להיחשף לשמש במהלך הטיפולים וגם צריך להקפיד על ביצוע הטיפולים בזמן לפי מה שקבעו לכם במכון. 

אפשרויות הסרת שיער לגבר-  מחט חשמלית

מחט חשמלית כרוכה בשימוש בתדרי רדיו קצרים שמופצים באמצעות מחטים עדינות שמונחות ישירות על זקיקי השיער. הכוונה היא להרוס את זקיק השיער כך שלא תתעורר צמיחת שיער חדשה. הליך זה צריך להתבצע על ידי רופא עור או קוסמטיקאית מוסמכת.

בניגוד לאפשרויות אחרות של הסרת שיער לגבר, מנהל המזון והתרופות מגדיר טיפול במחט חשמלית כפתרון קבוע. יחד עם זאת, לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש צורך במספר מפגשי מעקב.

רוב האנשים זקוקים למפגשי מעקב אחת לשבוע או שבועיים, ובהתאם למשך הטיפול, העלות היא בדרך כלל סביב 160 ₪ עד 400 ₪ לכל מפגש טיפול.

איך בוחרים מקום לביצוע הסרת שיער בלייזר?

מומלץ לבחור מקום מקצועי, בו המכשור ברמה גבוהה ומתקדמת, כדי שתוכלו להנות מפתרון יעיל לאורך זמן. בנוסף, כדאי לבדוק את המחירים של הטיפולים ולראות אולי יש מבצעים ואתם יכולים להנות מהנחה משמעותית על כרטיסייה של טיפולים. חשוב שלמקום תהיה הכשרה לבצע הסרת שיער ושיתאימו עבורכם את הטיפולים המתאימים בהתאם לסוג העור, השיער והאזור המטופל. אם ניתן, שווה לבחור מקום שקרוב לכם או הביתה או למקום העבודה, וכך בעצם תוכלו להנות מגמישות בשעות. 

אפשרויות הסרת שיער לגבר
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!