הורדת שפם לבנים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הורדת שפם לבניםהורדת שפם לבנים

בימים אלו, בייחוד לאור השפעת הרשתות החברתיות על כל גווני האוכ' ובפרט על בני נוער וילדים, המודעות למראה חיצוני ואסתטיקה עלתה פלאים ואף משפיעה על כל תחומי חיינו. אם אצל  מבוגרים גם כן, אצל ילדים, שבונים את עצמם ואת זהותם עדיין, עוד ביתר שאת. המודעות לגבי בעיות אסתטיקה כמו שיער מיותר, חצ'קונים, וכן מודעות לגבי שימור וטיפוח אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. מחקרים הוכיחו כי כבר בגילי העשרה המוקדמים, דימוים העצמי וביטחונם של ילדים ובני נוער מושפע רבות בשל נסיבות אלו ואף קובע אותו לטווח הארוך. אי לכך, טיפולי הסרת שיער ככלל וכן טיפולי הורדת שפם לבנים עלו הפכו לעניין משמעותי וחשוב ואף לעניין שבשגרה. 

בשנים האחרונות, חלה התפתחות מסיבית בטיפולי הסרת שיער לילדים. ישנה חשיבות רבה לרגישות שיש לנקוט בטיפולים אלה, הן מההיבטים הפיזיים והרגשיים כלפי הילדים עצמם. והן מבחינת אופי הטיפול, רמות הכאב וכמובן הצורך בטיפולים שאינם פוגעים חלילה בבריאות העור. לכן, טיפולים אלו מתבצעים כיום בהשגחת גורם רפואי בלבד, על ידי אנשי מקצועי מוסמכים, מקצועיים ובעל ניסיון. 

כיצד מתבצע טיפול הסרת השיער בדגש על הורדת שפם לבנים?

תחילה יש לציין כי מאחר שמדובר בבנים, יכול וילדיכם לא יהיו חפצים בהורדת שיער השפם. ישנם בנים שירגישו בנוח עם המראה החדש, ואף יאהבו אותו. אם ילדיכם נקלעו למצב בו הם מרגישים חוסר אסתטיקה או טרדה בשל כך, אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם. ישנה אופציה להסרה מלאה וישנה אופציה להסרה חלקית של השפם באמצעות לייזר.

טכנולוגיות טיפולי הסרת שיער לילדים מתפתחים מאד בשנים האחרונות, יעילותם עולה וגוברת עם השנים ואופי הטיפול משתפר. כך, התקצרה משמעותית גם תכנית הטיפול והזמן הדרוש לביצוע, ובאותה נשימה התוצאות טובות יותר. טכנולוגיית הלייזר המתקדמת להורדת שפם לבנים פועלת בצורה פשוטה ומהירה, באמצעות מכשור מתקדם ובעדינות ללא כאבים. מדובר במכשיר לייזר מיוחד ועדין המכוון את קרן הלייזר ישירות לזקיק השיער וגורם להרס הזקיק. קרן הלייזר המתמקדת בזקיק השיער מחממת אותו, וכך משמידה אותו. זאת נעשה ללא כל נזק לרקמת העור הסובבת אותו. כך שלא נגרם כל נזק לעורם הרך של ילדינו.

איש המקצוע שיבצע עבורכם את הטיפול הוא חלק מאנשי הצוות הרפואי שלנו, אשר הוסמך והוכשר לשלם כך. הצוות הרפואי שלנו מיומן ומקצועי, ויהיה לעזר ולליווי, פיזית ומנטלי, בכל אשר תזדקקו ויזדקקו ילדיכם. 

האם טיפולי הורדת שפם לבנים כואבים?

אנו דואגים למכשור הטוב והמפותח ביותר בשוק ולאנשי צוות מיומנים ומקצועיים שיודעים לעשות את העבודה. עקב כך מתאפשרת תוצאה לא פחות ממדהימה של טיפולים שאינם כואבים וללא תופעות לוואי חמורות. לכל היותר, יכול ותיווצר אדמומיות קלה או רגישות בעור לזמן קצר. 

על מנת למקסם את תוצאות טיפול הורדת שפם לבנים יש להיות קשובים להוראות הצוות הרפואי, כמו למשל בדבר אי חשיפה לשמש. חשוב להבין שחשיפה לשמש לאחר טיפולי לייזר יכולה לגרום לשלפוחיות וצריבות. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם הצוות הרפואי ונשמח לעזור. 

בחרתי לבצע את הטיפול עבור בני, מה כעת עליי לעשות?

תחילה נסביר ונאמר כי אנו כאן לכל שאלה ובקשה טרם הטיפול או במהלכו. אם החלטתם לעשות את הצעד ולשפר את איכות החיים של ילדכם, אנו נזמין אתכם אלינו לפגישת ייעוץ והתאמה. בפגישת ההתאמה ייקח הצוות המקצועי שלנו בחשבון את כלל הנתונים הטבעיים של ילדכם לצד ציפיותיכם, ויבנה עבורכם תכנית טיפול מותאמת אישית. התכנית תהווה צפי לתוצאות הטיפול לאור נתונים כמו גוון העור, גוון השיער, עובי השערה וצפיפותה ועוד.

הצוות המטפל יקבע בעבורכם בתכנית כמה טיפולים ככל הנראה תצטרכו וישקף זאת עבורכם. צמיחת השיער פוחתת מטיפול לטיפול, והצוות הרפואי יבדוק בכל מפגש מחדש את התקדמות הטיפול לפי התכנית. ככלל, טווח ההמתנה בין טיפול לטיפול יהיה בתחילה חודש, וככל שאלו יתקדמו יעלה אט אט להפסקה בת חודש וחצי בין טיפול לטיפול. 

אם החלטתם לעשות את הצעד אל עבר שגרת חיים נעימה ונוחה יותר עבור בנכם, הגעתם למקום הנכון. אנו מאמינים שהקשבה לילדינו היא המפתח לאושר שלהם, ואנו כאן בשבילם, בדיוק כמוכם.

הורדת שפם לבנים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!