הנה מה שצריך לדעת על הסרת שיער באינפרא אדום

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער באינפרא אדוםרבים הם האנשים שהשיער שצומח להם בגוף פשוט מפריע להם. הם רוצים להנות מגוף חלק, נקי משיערות ולהרגיש עם כך ביטחון מלא. אחרי שעושים הסרת שיער באינפרא אדום במשך כמה טיפולים, אפשר להנות מאזורי גוף חלקים, נעימים, ללכת לחדר הכושר, לים ולבריכה בכייף מבלי לחשוש שיש שיערות אשר מבצבצות לנו מכל מקום. למעשה, בשנים האחרונות חלה עלייה אדירה, בכמות האנשים שרוצים לבצע הסרת שיער ויש היום כל מיני שיטות לעשות את זה. 

שיער פנים וגוף שאינם רצויים עשויים להשפיע על הדימוי העצמי, על הקשרים החברתיים ועל מה שאנשים שסובלים מהתופעה לובשים ועל מה שהם עושים. האפשרויות להסוואה או להסרת שיער שאינו רצוי כוללות מריטה, גילוח, הלבנה, שימוש בקרמים ואפילציה, מכשיר ששולף מספר שערות בבת אחת.

אפשרות לטווח ארוך יותר כוללת הסרת שיער באינפרא אדום, באמצעות שימוש בזרם חשמלי להשמדת זקיקי שיער בודדים. מאמר זה מסביר על הטיפול. מדובר בשיטה סופר יעילה, נוחה, מהירה המסייעת להיפטר מהשיער אחת ולתמיד ובאזורים נרחבים כמו למשל אזור הגב, הבטן, הרגליים, הידיים, אזור המפשעות ועוד. 

איך עובד טיפול הסרת שיער באינפרא אדום?

מכשיר אינפרא אדום פולט קרן אור עם צבע יחיד פרטני. כשקרן האור ממוקדת לאור, האנרגיה מועברת לעור ולפיגמנט השיער מלנין, תוך חימום האזור ופגיעה ברקמה שמסביב. אבל כדי להסיר שיער לצמיתות ולהפחית נזקים לרקמה שמסביב, יש למקד את המכשיר לתאים ספציפיים. אלו הם תאי הגזע של זקיקי השיער, שממוקמים בחלק מהשיער שנקרא בליטת השיער.

טיפול הסרת שיער באינפרא אדום מפחית לצמיתות את צפיפות השיער או מסיר לצמיתות שיער שאינו רצוי. הפחתה קבועה בצפיפות השיער פירושה שחלק מהשערות יצמחו מחדש לאחר מפגש טיפול יחיד והמטופלים יזדקקו לטיפול מתמשך.

האם התהליך מסיר שיער לצמיתות?

הסרת שיער לצמיתות פירושה שאף אחת מהשערות באזור המטופל לא תצמח מחדש לאחר מפגש טיפול אחד ואין צורך בטיפול מתמשך. תוצאות הסרת שיער באינפרא אדום לצמיתות או הפחתת הצפיפות, תלויות בהיבטים הבאים:

  • הצבע והעובי של השערות המטופלות.
  • צבע עור המטופל
  • סוג ואיכות המכשיר
  • וכן הכשירות והמיומנות של איש המקצוע שמפעיל את המכשיר.

יחד עם זאת, לאנשים עם שיער אפור, ללא פיגמנטציה של מלנין, הסרת שיער באינפרא אדום לא תתאים.

הסרת שיער באינפרא אדום יתרונות

  1. תוך מספר טיפולים תוכלו להנות מגוף חלק ללא שיערות
  2. הטיפול יעיל ומתאים לכל סוגי העור וכל סוגי השיערות בכל האזורים, רק צריך לוודא כי המכשיר שאתם בוחרים באמת מתאים לטיפול שלכם
  3. המחיר של הסרת שיער באינפרא זול יותר בהשוואה לליזר 
  4. הטיפול אינו כואב או גורם לתופעות לוואי אך כן יש להיות קשובים להנחיות

התוצאות נקבעות בהתאם לגוון העור והשיער

עור בהיר נצרב בקלות, ואנשים עם שיער כהה יכולים ברוב המקרים להשיג תוצאות משביעות רצון של הסרת שיער לצמיתות עם ארבעה עד שישה מפגשי טיפול, אחת לחודש עד חודש וחצי. אנשים עם שיער בהיר בדרך כלל ישיגו תוצאות של הפחתת שיער לצמיתות ולאחר מפגש טיפול ראשוני עשויים להזדקק לשישה עד 12 טפולים בהפרש של חודש בין הטיפולים.

ברוב המקרים, אנשים עם שיער כהה יכולים להשיג תוצאות של הסרת שיער באינפרא אדום לצמיתות עם שישה עד עשרה מפגשי טיפול, אחת לחודש עד חודש וחצי. אנשים עם שיער בהיר בדרך כלל ישיגו הפחתת שיער לצמיתות ולאחר טיפול ראשוני עשויים להזדקק לשלושה עד שישה מפגשי טיפול חוזרים בהפרש של חודש בין הטיפולים.

מחירון הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער בבטן ובחזה – 3,000-3,800 ₪.

הסרת שיער בכל הגוף – 12,000-14,000 ₪.

הסרת שיער בבתי השחי – 700-900 ₪ למפגש טיפול.

הסרת שיער בעורף – 500-800 ₪ למפגש טיפול.

הסרת שיער ברגליים – 3,300-4,200 ₪ למפגש טיפול.

הסרת שיער במפשעות – 700-1,200 ₪ למפגש טיפול.

איך בוחרים מקום בו מומלץ לבצע הסרת שיער באינפרא אדום?

ראשית כל, חשוב לזכור שמדובר בסדרה של טיפולים ולכן, מאוד מומלץ ואף כדאי לבחור מקום שיהיה לכם נוח להגיע אליו. זה יכול להיות מקום שסמוך לעבודה שלכם ואז תוכלו לבצע את הטיפולים לפני או אחרי העבודה, זה גם יכול להיות מקום שקרוב אליכם הביתה ואז תהיו הרבה יותר גמישים. בנוסף, כדאי לברר לגבי רמת הזמינות של המקום, למשל לבדוק שיש לכם תורים פנויים קדימה ושאתם לא נתקעים ולא יכולים לבצע את כל הטיפולים שלכם בזמן. עוד דבר ששווה לבדוק אותו הוא נושא המקצועיות, הידע והאחריות. אתם רוצים לבצע הסרת שיער שתעלה לכם בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים לכל טיפול, כלומר לא מעט בכלל במקום עם ידע, ניסיון ומכשור מתקדם. ניתן לבחור מקום דרך המלצות מאנשים שאתם מכירים שכבר ביצעו את התהליך לפני כן והיו מרוצים, או לחילופין לבצע את הסרת השיער במקום שאתם מבררים עליו דרך רשת האינטרנט למשל

הסרת שיער באינפרא אדום
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!