הסרת שיער בלייזר בקריות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר בקריותהסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר להסרת שיער לפרק זמן ארוך. ישנם מכונים רבים המבצעים הסרת שיער בלייזר בקריות. ישנם מכשירים שונים ויש להתאים את הטיפול המתאים ביותר על פי סוג העור וסוג השערה. מהי הסרת שיער בלייזר? כמה טיפולים נדרשים? היכן ניתן להסיר שיער בלייזר? על כך במאמר הבא.

 

הסרת שיער בלייזר בקריות- מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא למעשה שיטה להסיר שיער מאזורי הגוף לפרק זמן ארוך מאוד. קיימים מכשירים שונים המאפשרים הסרת שיער בלייזר. כיצד זה עובד? למעשה, המכשירים השונים מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מכן, המכשירים שולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיה זו נקלטת על ידי הפיגמנט בשערה. לאחר קליטת אנרגיית האור בפיגמנט, היא מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיק השערה ועל ידי כך משמידה את הזקיק.

כלומר, הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע השיער לצבע העור. לכן, אנשים בעלי שערות בהירות או אנשים בעלי צבע עור כהה מידי, לא יוכלו להסיר את השיער בלייזר ויצטרכו לעשות זאת על ידי שיטות אחרות.

הסרת שיער בלייזר בקריות- מה היתרונות?

  • ביטחון עצמי- אנשים רבים מרגישים חוסר בטחון רב בכל הנוגע לשערות גופם. הסרת השיער בלייזר מעניקה לאנשים ביטחון רב.
  • מגע נעים- כאשר מסירים שיער עם גילוח לדוגמא, העור נשאר מחוספס ובעל מראה קוצני. כאשר מסירים שיער בלייזר, המגע נשאר חלק ונעים, ללא מראה קוצני ותחושה לא נעימה. לא תחששו ממגע של אדם אחר בידכם או רגלכם.
  • תוצאות לאורך זמן- כאשר מסירים שיער בלייזר נהנים מתוצאות הנשמרות לאורך זמן רב. לעומת גילוח שיש לגלח את האזור כל כמה ימים או שעווה שיש להסיר את השיער כל מספר שבועות.
  • חסכון בזמן- כאשר מסירים שיער בלייזר, אין צורך לתחזק את הסרת השיער באופן קבוע. על ידי כך, ניתן לחסוך זמן רב של התעסקות בהסרת השיער. כל מי שחווה הסרת שיער בשעווה או גילוח, יודע שהדבר לוקח זמן רב ובנוסף לכך, יכולות להגרם פציעות. כאשר מסירים שיער בלייזר, מספיק טיפול של חצי שעה או שעה אחת לכמה זמן ותוכלו להיות עם ראש שקט.

 

כמה טיפולים נדרשים להסרת שיער בלייזרהסרת שיער בלייזר בקריות- כמה טיפולים נדרשים?

אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית, כיוון שלכל גוף יש מאפיינים שונים. בדרך כלל נחוצים עשרה טיפולים מינימום על מנת לנטרל את זקיקי השערות באזורים המטופלים. לכל שערה יש מחזוריות צמיחה. בעקבות כך, לא כל השיער צומח באותו הזמן. כאשר מסירים שיער בלייזר, החלק בשיער המושפע מהטיפול הוא השערות שנמצאות בשלב הצמיחה. מסיבה זו, על מנת להצליח להגיע לכל זקיקי השערות הצומחות יש לבצע מספר טיפולים על האזור המטופל. ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על כמות הטיפולים הנדרשת, ביניהם- האזור בו מתבצע הטיפול- האם הוא אזור הורמונלי או לא. גם אנשים שאין להם איזון הורמונלי או שינויים הורמונלים שנגרמים מסיבות שונות, כמו הריון לדוגמא, יצטרכו כמות גדולה יותר של טיפולים על מנת להגיע לתוצאה הנדרשת. פרמטר נוסף ואחד הפרמטרים החשובים שיקבעו את כמות הטיפולים הנדרשת, הוא צבע העור וצבע השערה. כפי שהזכרנו קודם, הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע העור לצבע השערה. ככל השערה כהה יותר והעור בהיר יותר כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר.

הסרת שיער בלייזר בקריות- האם זה לצמיתות?

הסרת שיער בלייזר מסירה את מרבית זקיקי השערה באזורים המטופלים. אין תשובה חד משמעית בנוגע לשאלה האם הסרת השיער בלייזר היא לצמיתות. יש זקיקי שיער מורדמים שבזמן הטיפול אינם מושפעים, ובעקבות שינויים גופניים, הורמונליים ועוד יכולים לצמוח לאחר זמן מה.

על כל אדם זה משפיע באופן שונה. ישנם אנשים שהסרת השיער נשמרת להם לאורך זמן רב יותר וישנם אנשים שפחות. בין היתר הדבר מושפע גם מסוג העור של המטופל ומהאיזון ההורמונלי שלו. לכן, אין אפשרות להבטיח שהסרת השיער בלייזר תהיה לצמיתות. אך בהחלט אפשר להבטיח שהיא תשמר לאורך זמן רב. כמובן שבמקרים של הריונות, לקיחת תרופות או כל דבר שעלול לשנות את האיזון ההורמונלי בגוף, יש סיכוי גדול יותר לצמיחת השערות במהירות.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!