הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'גברים, עצרו, העמוד הזה מתרכז אך ורק בכם. הידעתם שקיימתם שיטת הסרת שיער מיוחדת עבור המין החזק? כזו שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים, החשיבות והחיוניות שבהסרת שיער בלייזר לגברים. תהליך הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ' הוא הפתרון המדויק ביותר להסרת שיער לצמיתות לגברים, הוא בעל מספר שיטות טיפול המשתנות ביחס ללקוח, ומאפשרת צמצום השיער המיותר וכן הסרתו, לפי רצון המטופל. 

עבור מי מתאים טיפול הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'?

טיפול הסרת שיער בלייזר טאץ' נועד עבור מי מכם הגברים שמבקשים להפחית משמעותית את כמות השיער באזור שונים בגופם. הסרת שיער בלייזר איננה מסירה את השיער לחלוטין, אך היא יוצרת מראה גוף חלק, נעים ורך, ומצמצמת משמעותית את השיער המיותר. 

הייחודיות שבטיפול הסרת שיער בלייזר טאץ' היא בתוצאה המאפשרת מצד אחד מראה מדהים, נעים וחלק לגוף הגבר, ומצד שני, מאחר שאיננה מסירה את השיער לחלוטין, מאפשרת מראה גברי, טבעי ואסתטי.

טרם תחילת טיפולי הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ' יש לבצע בדיקת התאמה באחד המכונים השונים המבצעים את הטיפול. בדיקת ההתאמה היא חלק חשוב מאד בתהליך, תפקידה לייצר צפי ביחס למטופל שלפנינו, ולהבין מהן התוצאות המקסימליות. הבדיקה לוקחת בחשבון מגוון פרמטרים כמו לדוגמה גוון העור של המטופל, צבעה של השערה, עובי וצפיפות השיערה ועוד. כך לדוגמה, ככל השיער יהיה כהה יותר וגוון העור בהיר יותר- כך שיטת הטיפול תהיה קלה יותר, שכן הניגודיות תהיה מורגשת ותקל על התהליך. 

כמובן חשוב להבין שטיפולי הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ' מותאמים באופן אישי לכל גבר וגבר. יש גברים שלהן רמות שיער מוגברות, ויש גברים בעלי רמות שיער זעירות עד בינוניות. טיפול הסרת שיער בלייזר  יכול להתאים למי מהם, אך באופן שונה ובאמצעות תכנית אישית שונה. בהתאמה כמובן, לתוצאות הרצויות על ידו.

כיצד פועלת שיטת הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'?

את טיפול הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ' ניתן לבצע במגוון אזורים בגוף הגבר, כמו למשל אזורי בית השחי, החזה והבטן, גב, כתפיים ועורף. מי שמעוניין בהסרת שיער מלאה יכול לבצע זאת באמצעות שיטת הלייזר טאץ', וכן מי שמעוניין בהסרת שיער חלקית. אין כלל בעיה לשלב בין רמת הסרת השיער בין אזור לאזור, וניתן לבחור כי באזור אחד תתבצע הסרה מלאה ובאזור אחר הסרה חלקית. 

הטיפולים בשיטת לייזר טאץ' מתבצעים באמצעות תכנית בת 6 טיפולים, כאמור בהתאם לתוצאות הרצויות ובאופן אישי ללקוח. יש צורך בהפרש זמן בין 12 שבועות בין טיפול לטיפול, על מנת לבדוק את מחזוריות הצמיחה ואת ההשפעות על הטיפול. סדרת טיפולים מקיפה שתאפשר קבלת תוצאות מקסימליות היא שיטה שנעשית בצורה מקצועית, בין היתר לוקחת בחשבון את מרווחי הזמן בין טיפול לטיפול ובודקת שלבי צמיחה שונים. כאשר אנו מחכים 12 שבועות בין הטיפולים, אנו מגיעים לתוצאות המושלמות ביותר שכן כך ניתן לצפות בזקיקי השיער השונים בין טיפול לטיפול, ולטפל בהם בהתאם. 

הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'? איזו תחושה מדהימה!

לאחר שהחלטת לבצע את טיפולי הסרת שיער, אנו סמוכים ובטוחים כי כעת תהנה מיתרונות רבים. מעבר לתחושות הנוחות, האסתטיקה והבטחון העצמי שעולה, ישנם יתרונות רבים נוספים ומשמעותיים. 

איכות החיים עולה פלאים, שכן אין צורך לדאוג יותר לשיער המיותר. הראש השקט חוסך זמן יקר, שאין בנמצע במחוזותינו כיום. מעבר לכך, אין עוד צורך להתעסק שוב ושוב בשיטות הסרת שיער חוזרות, נשנות וכואבות במיוחד כמו שעווה או גילוח, שמעבר לכאב אף משאירות מאחוריהן סימנים וכוויות.

שיטת הסרת שיער בלייזר בטוחה לשימוש, מאושרת על ידי ארגונים רפואיים, ומתוכנתת על מנת להעניק לך איכות חיים שתמיד חלמת עליה. שיטה זו מאפשרת הסרת השיער לצמיתות בטווח של 70% מהשיער המיותר, כך שהמראה המתקבל יראה טבעי, אסתטי ואטרקטיבי. הסרת שיער לצמיתות תאפשר לך ליהנות מגוף חלק, נעים ותחושת גבריות אמיתית. ומכאן, גם השמיים הם לא הגבול. 

 

הסרת שיער בלייזר בשיטת לייזר טאץ'
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!