הסרת שיער בלייזר המלצות שחשוב לקחת בחשבון

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר המלצותנשים שנפצעו מהסרת שיער בגילוח או שחוו כוויות לאחר שימוש בשעווה במפגש טיפול כואב, תוהות לגבי אפשרויות הסרת שיער בלייזר. כדי להבין היטב את מאפייני הטיפול, מומלץ לערוך מחקר בנושא הסרת שיער בלייזר המלצות על המכון הטוב ביותר לקבל בו את הטיפולים. 

הצוות במכון הסרת שיער בלייזר שמע מיתוסים רבים ותפיסות מוטעות נרחבות שנוגעות להסרת שיער בלייזר, ובמפגש ייעוץ לפני הטיפול הם מפיגים את רוב החששות והמיתוסים של המטופלים. 

באופן שאינו מפתיע, אנשים רבים שמעו את אותו המידע ויש להם את אותן שאלות או ספקות בנוגע להעדפת הסרת שיער בלייזר על פני שיטות אחרות. אז הנה האמת על חמשת המיתוסים הנפוצים ביותר והחלפתם באמיתות על הסרת שיער בלייזר המלצות מבוססות.

התוצאות הן זמניות בלבד

כל טיפול הסרת שיער בלייזר מספק תוצאות קבועות כאשר בוחרים הסרת שיער בלייזר המלצות על אשת מקצוע שמבצעת את הטיפול כראוי. הסיבה לכך היא שבמהלך הטיפול, פעימת לייזר מועברת ישירות לזקיק השיער, מה שהורס אותו כך שלעולם לא יוכל לצמוח שוב. 

יחד עם זאת, זקיקי שיער חדשים עשויים להיות פעילים ממגוון סיבות כגון הריון, גיל המעבר או גנטיקה, ושיער חדש עשוי לצמוח. מכון שמציע שירותי הסרת שיער בלייזר מוכר חבילות של שישה או תשעה מפגשי טיפול. האפשרות הטובה ביותר שלכם היא למצוא מקום שמציע טיפולי הסרת שיער בלייזר המלצות, עם חבילות טיפול משתלמות.

בטוח לטפל בגווני עור מסוימים בלבד

המיתוס הנפוץ שקובע שהסרת שיער בלייזר מתאימה רק לאנשים עם גווני עור מסוימים או צבעי שיער מסוימים, חייב לעוף דחוף. יש גם שמועות שקובעות שההליך מתאים לנשים בלבד. אז זהו, שלא. 

הסרת שיער בלייזר המלצות לגברים גדלו מאוד בשנים האחרונות כאשר חלק מאזורי הגוף הפופולריים ביותר הם החזה, הגב, הבטן והצוואר. יחד עם זאת, כשזה מגיע למיתוסים כאלה, כל כך הרבה גברים ונשים עדיין משתמשים בשיטות מיושנות להסרת שיער, כמו גילוח ושעווה.

הסתיו והחורף הם הזמנים הטובים ביותר להתחיל הסרת שיער בלייזר

כשהטיפול מבוצע על ידי מומחה בתחום הסרת שיער בלייזר המלצות מבוססות, התוצאות של כל טיפול הן קבועות, אבל יש צורך במספר טיפולים על מנת לקבל את התוצאות של עור נטול שיער. השיער צומח במחזורים, וכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מכל טיפול להסרת שיער בלייזר, יש לבחור מכון שמבצע את הטיפולים שלכם בהפרש של חמישה שבועות. 

מכיוון שיש צורך להרחיק את מפגשי הטיפול זה מזה ומכיוון שהעור צריך להחלים, כלומר, לא ניתן להשתזף, התחלת מסע הסרת בלייזר המלצות הן לסתיו או לחורף, שהן התקוות המושלמות, מכיוון שבמזג האוויר הקריר יהיה לכם מספיק זמן לעבור מספר טיפולים לפני שמזג האוויר יתחמם.

מחירון הסרת שיער בלייזר

המחיר של הסרת שיער בלייזר משתנה ותלוי בהמון משתנים כמו למשל המכון שבו את בוחרת לבצע את טיפולי הסרת שיער. למשל, אם מדובר במכון פרטי, בבית של קומסטיקאית המתמחה בביצוע הסרות שיער בלייזר, לרוב תשלמי הרבה פחות בהשוואה למכון שבו יש את כל סוגי הטיפולים, מעסיקים עשרות או מאות קוסמטיקאיות ונחשב למותג שיווקי של ממש. דבים נוספים המשפיעים על המחיר של הסרת שיער בלייזר הם כמות הטיפולים, האזורים בהם תבחרי לבצע את הסרת השיער, עד כמה המכשיר שבו המכון עושה מתקדם מבחינה טכנולוגית ומשתנים נוספים. להלן מחירון הסרת שיער בלייזר לפי מחירים ממוצעים בשוק.  

  • טיפול בודד עבור הסרת שיער בלייזר מהרגליים (רגליים מלאות)המחיר נע בין 400-800 שח לטיפול אחד, בין 380-700 שח עבור סדרת טיפולים להסרת שיער. כלומר יש הנחה על כל טיפול שלוקחים סידרה.
  • טיפול בודד להסרה של שיער בלייזר מאזור הגב 600-1,400 שח עבור טיפול בודד, בין 640-1,100 שח עבור כרטיסיה של טיפולים. טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מאזור המפשעות המחיר נע בין בין 280-500  שח עבורטיפול בודד, בין 270-340 שח עבור סדרה כרטיסיה של טיפולים
  • טיפול בודד להסרת שיער בידיים מחיר עבור טיפול בודד 300-700 שח, בין 280-600 שח עבור כרטיסיה של טיפולים.
הסרת שיער בלייזר המלצות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!