הסרת שיער בלייזר

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזרנשים וגברים כאחד מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר. הסיבה שכל כך הרבה אנשים פונים לשיטה זו של הסרת שיער היא משום שהיא נחשבת לשיטה היעילה ביותר בהשוואה לשיטות אחרות. הרי שיער בגוף נחשב מבחינה אסתטית לאחד הדברים שהכי מציקים ומטרידים אותנו. אצל גברים האזורים הכי נפוצים להסרת שיער הם הגב והחזה, לעתים גם הפנים בעוד אצל נשים מדובר כמעט בכל האזורים כמו למשל הידיים, הרגליים, המפשעות, בתי השחי, הפנים ועוד. הרי חשבתם פעם כמה זמן בשבוע אתם משקיעים בתהליך של הסרת שיער באזורים שונים בגופכם? כמה כבר קרמים מיוחדים כבר רכשתם גם לפני ההסרה וגם לאחרי כדי להרגיע את העור, כמה מכונות או סכינים כבר רכשתם?  כמה זמן וכסף השקעתם והכל כדי להפוך את התהליך לידידותי כמה שניתן. אז למזלנו הרב לפני מספר שנים תחום הסרת השיער עבר סוג של מהפכה עם המצאת מכשירי לייזר להסרת שיער. בעבר, המכשירים הללו לא יעילים כלל וכלל, הטיפולים היו כואבים עד מאוד ואפילו מסורבלים. לעומת זאת היום, מדובר במכשור מתקדם מאוד שמאפשר לנו להיפטר מכל השערות שמפריעות לנו אחת ולתמיד.

 

הסרת שיער בלייזר נחשבת לבין הטיפולים האסתטיים היעילים והפופולאריים ביותר הן בעולם כולו והן כאן אצלנו בישראל. מרפאות, קליניקות וקוסמטיקאיות בחרו בשיטה הזו במטרה לספק שירות מקצועי להסרת שיער ומדובר בתעשייה שמגלגלת מליארדים בשנה. הרי מי מאיתנו לא חולם ללכת למכון הכושר, לבריכת השחייה או לחוף הים עם גוף חלק ונקי משערות שפוגעות במראה היפה של גופנו וגם גורמות לנו להזיע. פעולת הלייזר מה שנקרא טכניקת לייזר בתנועה,  פועלת בצורה דינמית על פני העור גורמת בעצם לחימום של זקיקי השיער מה שמונע צמיחה של השערות לטווח הארוך.

 

יש עוד שיטות להסרת שיער כמו למשל קרמים אותם ניתן לרכוש ברשתות הפארם, סכיני גילוח במגוון סוגים כולל מכשירי גילוח על סוללות או חשמל, הסרת שיער באמצעות אפליציה ועוד, אך כאמור השיטה הפופולארית בשל יעילותה היא הסרת שיער בלייזר. היום, בעידן שלנו אפילו ניתן לרכוש מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר וכך לחסוך זמן יקר ואולי אף להוזיל עלויות.

 

אז מהם היתרונות של הסרת שיער בלייזר?

  • בטיחות ויעילות – הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה הכי בטוחה להרחיק את השיער לטווח הארוך. כלומר, מדובר בהסרת שיער לצמיתות ולא רק בהסרת שיער זמנית. כמובן שכדי שהשיער אכן יוסר לצמיתות, גוון השיער והעור חייב להתאים לסוג המכשיר ויש לבצע את הטיפול בהתמדה ולא לדלג על טיפולים. בשונה משיטות אחרות המכשיר לא גורם לכוויות והוא מפוקח על ידי משרד הבריאות בישראל, כך שרק קוסמטיקאיות ומי שעבר הכשרה מיוחדת יכול להשתמש במכשיר.
  • שיער דליל- גם אם השיער חוזר לגדול מכל מיני סיבות כמו למשל תהליכים הורמונליים הוא יגדול בצורה דלילה יותר בהשוואה ללפני הטיפול.
  • מתאים לאזורים גדולים ורחבים – בשונה מהסרת שיער בסכין או בשעווה, הסרת שיער בלייזר מתאימה גם לאזורים גדולים כמו הגב, החזה והרגליים.
  • עלות מול תועלת – אם מתייחסים למחירים של הסרת שיער, אין ספק כי בטוח הרחוק אנו חוסכים גם כסף וגם זמן הכולל התעסקות עם כל נושא השיער.
  • טיפול יעיל ואפקטיבי בזמן קצר יחסית – תוך 3-4 חודשים ניתן להגיע לתוצאות ממש טובות של הסרת שיער.
  • דיוק – באמצעות טכנולוגיה זו ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד

 

ומה החסרונות של הסרת שיער בלייזר?

כמו כל דבר בעולם, גם להסרת שיער בלייזר למרות היתרונות יש גם לא מעט חסרונות. החיסרון הראשון הוא בכל שעלינו לבדוק היטב איפה אנחנו עושים את הטיפולים וזאת משום ששימוש לא מקצועי במכשיר עלול לגרום לכוויות. בנוסף, רוב המכשירים לא מתאימים לבעלי שיער בהיר, לבן, בלונדיני או ג‘ינג'י. לעתים הסרת שיער בלייזר מובילה לאדמומיות ויש כאב באזורים יותר רגישים כמו בית השחי והמפשעות. יחד עם זאת, חל איסור להיחשף לשמש לפני ואחרי הטיפול במשך שבועיים.

 

 

הסרת שיער בלייזר איך זה עובד?

הסרת שיער בלייזר עובדת באמצעות אור לייזר או אור IPL. האור חודר לעומק שכבת הדרמיס ונקלט בתאי הצבע המכונים מלנין. המלנין מצוי בזקיק השיער ובשורש שלה. מה שקורה בזמן הטיפול הוא שקרני האור מחממים את זקיק השיער למשך זמן קצר והוא משמיד את השערה על ידי חימום וייבוש של נימי הדם שתפקידם להזין את זקיקי השיערה. מה שקורה הוא שהיכולת של שורש השערה להתחדש נפגעת וכך לא נוצרות שיערות חדשות. הפעולה עצמה מבוססת אל אנרגיית האור במהירות גבוהה על אזור נרחב כך שמספר רק של שערות מתחסלות בכל הבזק אור. כדי שניתן יהיה לבצע את הטיפול יש להגיע שהאזור המטופל מגולח לגמרי בכדי שאנרגיית האור תוכל לבצע את פעולת המיקוד מתחת לעור. האור פוגע בנימי הדם ואז לשערה אין שום מקור מחיה והיא נפלטת במשך שבועיים עד חודש שאחרי הטיפול. בשבועות שלאחר הטיפול, נימי הדם מתאוששים ומתחילים להצמיח שערה חדשה אך דקה יותר ובהירה יותר. כשמגיע השלב ונימי הדם לא מתאוששים, לא צומחות שערות חדשות.

 

כמה טיפולים צריך לעבור?

הרי כולנו חולמים להכינס לאיזה חדר או מכשיר ולסיים עם הסרת השיער בתוך טיפול אחד. אבל זה לא ככה. השיער שלנו מתחדש במחזורים ולכן זה מאוד משתנה בהתאם לסוג השיער של כל מטופל ומטופלת ובהתאם לאזור המטופל.  המטופלים הקלאסים אצלם הטיפול מאוד יעיל ומהיר הוא בעלי עור בהיר עם שיער כהה. כשמדובר במטופלים עם עור כהה, יש צורך בטיפול מותאם אישי. הממוצע הוא בין 8-12 טיפולים עד שהשיער נעלם לגמרי. יש מקרים בהם יש צורך בטיפולי תחזוקה. השיער מוסר ביעילות בשלב הצמיחה שלו כשיש רצף של מלנין עד לשורש. שורשים שאין בהם חיבור לזקיק השיער לא יתחממו. יש שיערות שכל הזמן נמצאות בצמיחה. כל המחזור נמשך כמה חודשים ולכן יש חובה של שני מחזורי שיער כדי שניתן יהיה להפחית את השיער לרמה שאנו רוצים.

 

כמה זמן כדאי להמתין בין טיפול לטיפול?

ההמלצה היא לעשות טיפול כל חודש עד שמגיעים לתוצאה הרצויה שהיא בעצם היעלמות של השיער כולו באזור או באזורים שבהם בחרנו לטפל.

 

למה לא כדאי להסיר שיער בהריון?

חל איסור לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן הריון ואם את מתכננת להכינס להריון בקרוב, מומלץ שלא תתחילי ויש לכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה והחשובה ביותר היא בהיבט הרפואי. הטיפול אינו מומלץ משום שמכשיר הלייזר פולט קרינה חזקה של גלי אינפרא אדום. בזמן ההריון מומלץ להימנע מחשיפה לקרינה מכל סוג שהוא ככל הניתן. סיבה נוספת שבגינה ממש לא מומלץ לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן ההיריון קשורה למערכת ההורמונלית. מערכת זו חווה המון שינויים במהלך תקופה זו ועד שנה אחרי הלידה.

 

יחד עם זאת, מכיון וקיים קשר ישיר בין צמיחת השיער לבין המערכת ההורמונלית ורמת האיזון שלה, הטיפול פחות יעיל ולכן חבל על הכסף והזמן שלכן. אם בחרת מקום הוגן והתחלת כבר טיפולים ופתאום נכנסת להריון, פשוט ישמרו לך על הכרטיסיה עד לאחר הלידה.

 

כמה עולה לייזר?

הסרת שיער בלייזרגברים ונשים כאחד שואלים את עצמם את השאלה פעם אחר פעם והיא כמה עולים טיפולי לייזר להסרת שיער. יש כמה דברים שלמעשה משפיעים על העלות של טיפולי הלייזר. יש קליניקות או מרפאות שמאפשרות לרכוש חבילת טיפולים או כרטיסיה של טיפולים. לפני שאת מחליטה או אתה מחליט לגבי מקום מסוים חשוב לעשות סקר שוק קצר, להשוות מחירים, לשים דגש על איכות והרמה של המכשיר, על הניסיון והמקצועיות של הקוסמטיקאית ולא פחות חשוב עלות אל מול תועלת. הנה כמה מהקריטריונים שמשפיעים על עלות טיפולי הלייזר להסרת שיער.

 

  • אזור הטיפול- למעשה ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר כמעט בכל אזור בגוף בין אם זה הרגליים, הגב, הבטן, המפשעות או בית השחי ואפילו הפנים. יש כאלה שמתמחרים את הטיפול לפי גודל האזור כלומר ככל שהאזור קטן יותר, המחיר נמוך יותר, ככל שהאזור גדול יותר המחיר גבוה יותר. לדוגמא, אם מדובר בבית השחי או במפשעות המחיר יהיה נמוך יחסית בממוצע של 200-500 ש“ח לטיפול, אך אם מדובר באזורים גדולים כמו הרגליים, הגב והחזה המחירים עולים ונעים בין 500-1,000 ש“ח.
  • אורך הטיפול – ככל שהטיפול נמשך יותר זמן, המחיר עולה בהתאמה. יש טיפולים קצרים ויש טיפולים ארוכים. למשל, אישה שבחרה לבצע הסרת שיער בכל הגוף אולי תקבל הנחה פר אזור, אך הטיפול יתומחר לפי הזמן שהמכשיר פועל. למשל, הסרת שיער רק בידיים תימשך כמה דקות בודדות ותתמוחר בעלות של בין 150-200 ש“ח לטיפול אך אם מדובר בהסרת שיער ברגלים, בידים, בבית השחי ובמפשעות מה שיימשך חצי שעה לפחות יעלה בין 500-1,500 ש“ח לטיפול.
  • גוון עור- ככל שגוון העור כהה יותר, יותר קשה להסיר את השיער מה שבדרך כלל יצריך יותר טיפולים או יאריך את זמן הטיפול, תלוי בשיטה שהקוסמטיקאית נוקטת בה. .
  • רמת צפיפות של השיער- ככל שיש יותר שיער והוא עבה יותר, כך המחיר לעתים עולה.

חשוב להבין כי כל מרפאה או מכון מתמחרים טיפולי הסרת שיער בצורה שונה. לעתים יש מקומות שעושים הנחות על הסרת שיער בתנאי שהמטופלת גם עושה טיפולים אחרים כמו למשל פדיקור, מניקור וטיפולי פנים. למרפאות שונות פרמטרים סוביקטיבים שונים המשפיעים על עלות הטיפול להסרת שיער בלייזר. גם המיקום הגיאוגרפי משפיע הרבה פעמים על המחיר, גודל המכון, כמות העובדים ועוד.

מחירון הסרת שיער בלייזר

  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר משתי רגלים מלאות – בין 500-700 ש“ח לטיפול בודד, בין 450-650 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהגב – 700-900 ש“ח לטיפול בודד, בין 670-850ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מבית שחי – בין 300-400 ש“ח לטיפול בודד, בין 250-350 ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד להסרת שיער בלייזר מהפשעה בין 150-300 ש“ח לטיפול בודד, בין 120-250ש“ח עבור סדרה של 10 טיפולים (מחיר לטיפול).
  • טיפול בודד גוף מלא נשים – רגלים, ידים, מפשעות, בתי שחי, פנים – 800-1,500 שח לטיפול.
  • טיפול בודד גוף מלא גברים – רגלים, ידים, מפשעות, בתי שחי, פנים, חזה וגב – 1,000-2000 שח לטיפול.

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא, הסרת שיער ערווה לגבר.

 

בעבר יכולתם להסיר שיער בבית בעלות של פחות מ100 ₪ אבל מאז שנכנסו טיפולי הסרת שיער בלייזר לשוק, המחיר הפך למאות ואלפי שקלים. כדי לדעת איך ניתן להסיר שיער בלייזר בלי לקחת הלוואה, קיבצנו במיוחד בשבילכם את כל המידע על עלויות הטיפול ואופן התמחור. עם תכנון נכון של תוכנית הטיפול הרצויה והתוצאות אליהם אתם שואפים, תוכלו להגיע להצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם.

 

הסרת שיער בלייזר – איך נקבעת העלות? בקלות!

כדי להבין על מה בעצם אנחנו משלמים חשוב לדעת כיצד נקבעים המחירים.  כשאנו מסתכלים על הסרת שיער בלייזר, טווח המחירים עשוי לנוע בין עשרות בודדות לאלפי שקלים המשתנים בהתאם למאפייני הטיפול והתוצאות אליהם שואף להגיע המטופל. לא רק זה, גם מיקום הקליניקה, המכשור ואפילו דמי השכירות שמשלם המכון עשויים גם הם חלק מהמחיר שתשלמו.

האזור המטופל: רגליים? ידיים? שחי? אולי בכלל גב? לכל חלק בגוף מחיר משלו. השוני בין העלויות יכול לנבוע ממספר סיבות שהעיקריות הן:  המקום המטופל, סוג הטיפול שדורש וכמה שטח הוא מכסה. ככה לדוגמה, הסרת שיער באזורים קטנים כמו האוזניים תהיה לרוב גם זולה יותר כאשר הסרת שיער בכל הגב תהיה יקרה יותר.

סדרת טיפולים או טיפול בודד: העלות של טיפולי הלייזר, עשויה להשתנות בהתאם לטיפול שמבקש הלקוח. בעוד שהעלות של סדרת טיפולים תגלם לרוב מחיר כולל, עלותו של טיפול בודד עשויה להיות יקרה יותר. המלצה שלנו – בקשו הצעת מחיר עבור כל אחת מהאפשרויות ובצעו השוואה ביניהן.

התחרות בין מכוני הלייזר השונים: ההיצע הקיים בשוק למכוני לייזר הוא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לכם. בין אם זה מבצעי חגים או הטבות מיוחדות, הדבר יכול להשפיע על עלות הטיפול ואתם עשויים לקבל הנחה בגובה של עד מחצית מהסכום ואפילו יותר. עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק טיפולי הסרת השיער לצמיתות, רשתות מכונים ומקומות פרטיים מציעים מבצעים והנחות שימשכו אליהם את הלקוחות.

 

 

הסרת שיער בלייזר – ונעבור למספרים

עכשיו כדי לדעת כמה עולה באמת הסרת שיער בלייזר, נחלק את סוגי הטיפול, החבילות והמכונים למספר קבוצות כדי שבפעם הבאה שאתם מבקשים הצעת מחיר לא תצאו עם קנס.

לאלו שמחפשים טיפול בודד וחד פעמי, ישנן מרפאות פרטיות שישמחו לטפל בכם בעלות של 50 ₪ – 100 ₪ לטיפול בודד. במידה ובאתם מוכנים לרכוש סדרה של בין 10-12 טיפולים לכמות אזורים מוגבלת, העלות תהיה 5000 ₪ – 10,000 ₪ . במידה ואתם לא מעוניינים להיות מוגבלים למספר טיפולים, תוכלו למצוא במכונים הגדולים חבילות טיפולים ללא הגבלה במחירים שנעים בין  10,000 ₪ – 20,000 ₪ .

חשוב לציין שלמרות העלות הגבוהה של סדרות טיפולים ללא הגבלה יש בהן יתרון משמעותי. משום שאינם מוגבלים לתקופת חיים או פרק זמן, תוכלו להנות מטיפולים חוזרים ללא עלות לאחר שינויים הורמונליים ובריאותיים שעשויים לגרום לצמיחה חוזרת. לפני שפותחים את הארנק חשוב לאפיין את הטיפול הרצוי – האזורים ומספר הטיפולים המבוקשים. לאחר שעשינו זאת והבנו מה הן העלויות הגיע הזמן לעלות על בגד ים או ללבוש שמלה מבלי לחשוש משיערות סוררות.

הסרת שיער בלייזר כל הגוףהסרת שיער בלייזר כל הגוף

יותר ויותר אנשים מסירים שיער בלייזר. בעבר, הסרת שיער הגוף בכלל והסרת שיער הגוף בלייזר בפרט הייתה נחלתן של נשים בלבד. בשנים האחרונות, גברים רבים מסירים את שיער הגוף שלהם בלייזר. עם התפתחות הטכנולוגיה, השתדרגו מכשירי הסרת השיער בלייזר וניתן להסיר שיער בכל הגוף תוך צמצום הכאב באופן משמעותי. 

ראו גם: הסרת שיער לצמיתות בבית.

מהי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות היעילות ביותר להסרת שיער הגוף. בשיטה זו ניתן להסיר את שיער הגוף לפרק זמן ארוך מאוד. חשוב לציין, שלמרות רווחת הציבור שהסרת שיער בלייזר היא לצמיתות, לא ניתן להתחייב על כך, כיוון שעם השנים יש שינויים פיזיים והורמונליים בגוף שעלולים לגרום לחידוש צמיחתן של השערות בגוף. כיצד זה קורה? הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד בין צבע השערה לצבע העור. ככל שצבע העור בהיר יותר וצבע השערה כהה יותר כך הטיפולים יהיו אפקטיביים יותר. מכשירי הסרת השיער בלייזר מודדים פרמטרים שונים בגוף ושולחים אנרגיית אור מיוחדת. אנרגיית האור נקלטת בפיגמנט שבשערה ומומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה ומשמידה אותם. 

באילו אזורים ניתן להסיר שיער בלייזר?

ניתן להסיר שיער בלייזר בכל הגוף. כפי שציינו קודם, הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד שבין צבע העור לצבע השיער, ולכן אם יש אזורים בגופכם שהשיער בו בהיר מדי לא תוכלו לבצע בו הסרת שיער בלייזר. האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר בקרב נשים הם- רגליים, ידיים, מפשעות מלא ובית שחי. האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בלייזר בקרב גברים הם- גב, כתפיים, חזה ובטן. מלבד זאת ניתן להסיר שיער בכל אזורי הגוף ביניהם- פנים (שפם, לחיים, פאות, אוזניים, לסת, גבות), צוואר, עורף, כפות רגליים, כפות ידיים ועוד. 

 

האם יש תופעות לוואי?

הסרת השיער בלייזר משפיעה על כל אדם באופן שונה. לכל הופעת תופעות לוואי היא דבר אינדיבידואלי ויכול להשתנות מטיפול לטיפול. בדרך כלל תופעות הלוואי יהיו גרד ואדמומיות ויחלפו כמספר שעות לאחר הטיפול האחרון. 

עשוי לעניין אתכם: הסרת שיער בלייזר בהריון.

האם זה כואב?

עם התפתחות הטכנולוגיה, הצליחו לייצר מכשירים שפועלים תוך צמצום משמעותי של הכאב. חשוב לזכור שכאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר בכל הגוף ישנם אזורים שכואבים יותר וישנם אזורים שכואבים פחות. בהתאם לאזורים הורמונליים שונים ולאזורים בהם יש יותר נקודות עצבים. המכשירים החדשים מאפשרים את צמצום הכאב כיוון שהם עובדים על קור. בעבר, על מנת לצמצם את הכאב היו מורחים משחות מאלחשות על האזורים המטופלים. המשחות היו מקררות את האזור ומרגיעות אותו וכך הכאב היה נסבל. כיום, קיימים מכשירים שמקררים את האזור באופן אוטומטי. קירור האזור הוא חשוב כיוון שהסרת השיער בלייזר פועלת על ידי אנרגיית חום שפוגעת בכלי הדם של זקיקי השערה. בעקבות כך האזור המטופל מתחמם והכאב מוגבר. בזכות קירור האזור באופן אוטומטי על ידי המכשיר הכאב מצטמצם. חשוב לזכור שיכול להיות כאב קל ושכל אדם מושפע מכך באופן שונה- יש אנשים שמרגישים כאב יותר מאחרים. 

מה המחירים?

אין תשובה חד משמעית למחירים של הסרת שיער בלייזר כל הגוף. יש מספר קריטריונים שמשפיעים על המחיר הסופי.

  • אזורים שונים בגוף- כל אזור בגוף מתומחר באופן שונה. הסיבה לכך היא שכל האזורים שונים אחד מהשני. בית השחי קטן הרבה יותר מאזור הרגליים. לכן, אזור הרגליים יצריך השקעה רבה יותר וזמן עבודה ארוך יותר מאזור בית השחי. מסיבה זו, אזור הרגליים יהיה יקר יותר לטיפול מאזור בית השחי. 
  • מספר טיפולים נדרש- כאשר מגיעים לפגישת הכרות טרם התחלת הטיפולים, מתאמים לכל אחד טיפול אישי בהתאם למאפייני הגוף ולרצונות. גברים רבים מעוניינים לבצע דילול של השיער בגופם ולא להסירו לגמרי. דילול של שיער הגוף, מצריך כמות טיפולים מעטה יותר מהסרת שיער הגוף לגמרי. לכן, המחיר הסופי אותו יקבלו יהיה נמוך יותר מהמחיר של הסרת השיער לגמרי. 
  • מבצעים- כל מכוני הלייזר מציעים מבצעים שונים על אזורים שונים בגוף ועל מספר טיפולים. התעדכנו כל הזמן במבצעים החדשים ולפי כך החליטו היכן הכי נוח לכם לבצע הסרת שיער בלייזר. 

 לסיום, אחרי שהבנו כמה עולה הסרת שיער בלייזר  הטיפ הטוב ביותר שאנו יכולים לתת לכם כצידה לדרך,  הוא לבצע השוואה בין מספר מכונים מקצועיים כדי לבחון את טווח המחירים המוצע. במהלך הבדיקה חשוב לבדוק את שיטת הטיפול שמציע כל מכון בהתאם לציפיות מן הטיפול והמלצות של לקוחות קודמים.

הסרת שיער בלייזר
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!