הסרת שיער גב וכתפיים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער גב וכתפייםהסרת שיער גב וכתפיים

אין תחושה טובה יותר מאשר התחושה הזו כשאנו מביטים במראה, ואנו שלמים ובטוחים בעצמנו. מאחר שבאזורים רבים בגופנו השיער הוא מיותר, אנו משקיעים זמן רב ואנרגיה בלהסיר אותם. כך לדוגמה אזור הגב והכתפיים, בהם מראה שיער מיותר איננו נעים ואינו נוח עבור מי מאיתנו. שיטות הסרת שיער כמו שעווה, סכין גילוח, תכשירי הסרת שיער כאלו ואחרות מצריכות מאיתנו לפנות זמן, שכמעט ואין לנו, כאב ואי נוחות. והתוצאה? לא מושלמת ולא מדויקת כפי שרצינו, לעיתים סימנים אדומים ולעיתים אזורים שהשיער בהם לא הוסר כראוי. במקום להילחם כל חודש מחדש בשיער המיותר, ולהשיג תוצאות בינוניות, אפשר פשוט להתקדם לשיטה המנצחת מכל הבחינות והיא הסרת גב וכתפיים באמצעות מכשירי לייזר. והתוצאה מדויקת, העור חלק ונעים והשיער נעלם כלא היה.

תחושת אי נוחות תמידית שיכולה להיגמר ברגע

גברים ונשים סובלים רבות משיער מיותר בגב ובכתפיים. מאחר שמדובר באזורים בולטים חיצונית שמושכים מאד את העין, קשה שלא לשים לב לשיער המיותר בהם. כך עולה הקושי של אלו להתלבש כרצוננו, ללבוש גופיות או לחשוף את גופם בים או בבריכה, מתוך תחושה פנימית של חוסר נוחות. 

לרוב ניתן לחשוב כי השיער המיותר באזור הכתפיים והגב שמור לגברים בלבד, אך האמת שלא כך הדבר. גם נשים רבות סובלות ומוטרדות מכך. כמובן שיש לציין, שעבור נשים וגברים ישנן תכניות טיפול שונות, בהתאם למין, עובי השערה, מידת השיעור ועוד. כך לדוגמה, אצל נשים לא ניתן להסיר שיער מאזור הכתפיים לבל צמיחת השיער תהיה מוגברת.

חשוב להבין שמבחינה אבולוציונית לרבים מאיתנו, בייחוד לגברים, רמת השיעור המיותר באזור גב והכתפיים היא גבוהה במיוחד. זאת מאחר שאבולוציונית השיער המיותר באזורים אלו נועד לשמש אותנו ולהגן עלינו. לשמור על גופנו חם בימים קרים, שכן בעבר לא היו בנמצא בגדים חמים, ולהגן עלינו מפני פגיעה באזורים אלו שכן הם חשופים יותר. כמובן שעם התפתחות האדם, השיעור המיותר ירד במקצת, אך הוא עדיין בנמצא. מה שנשתנה היא האפשרות לשמור על גופנו ולהגן על עצמנו באמצעים אחרים כמו בגדים חמים וארוכים, ושרמת הסכנה לפגיעות גוף פחתה. 

החדשות המצוינות הן שכיום יש באפשרותנו לטפל בשיער המיותר בקלות. כך, תחושת חוסר הנוחות התמידית יכולה להתחלף בקלות ובמהירות בביטחון עצמי, תחושת נעימות ושלמות. כאשר אנו מטפחים את עצמנו, אנו חשים אסתטיים יותר וכך גם יפים יותר ובטוחים יותר מעצמנו, שכן, הביטחון האמיתי מגיע מבפנים. וכך ברגע, תחושת חוסר הנוחות נעלמת ובמקומה נשתלות אינספור תחושות חיוביות, אשר משפיעות עלינו בכל התנהלות ובכל סיטואציה, חברתית ואישית כאחת. המבוכה איננה קיימת עוד, הבילוי בים ובבריכה הופך לתענוג והקפיצה לשופינג בקניון הופכת לחוויה והנאה.

מהו אופי טיפול הלייזר שעליי לבצע על מנת למגר את תופעת השיער המיותר בגב ובכתפיים?

טיפול הסרת השיער גב וכתפיים בלייזר מתבצע בהתאם למספר פרמטרים, לפיהם ניתן לתכנן מראש תכנית אישית עבור כל אחד, גבר או אישה, ולדעת כמה זמן נצטרך עד לקבלת התוצאה המושלמת. תכנית אישית זו מותאמת לפי פרמטרים כגון מין המטופל, צרכי הסרת השיער שלו, צבע עורו של המטופל, מידת השיעור על גוף המטופל, עובי השיער המיותר וצפיפותו, ועוד. לרוב יהיה ניתן לדעת כמעט במדויק בכמה טיפולים יהיה צורך, אך לעיתים על מנת למקסם את התוצאה יהיה צורך לחזק בכמה טיפולים נוספים. חשוב לציין שגם אם יהיה צורך בכך, תוכלו להמשיך את הטיפול עד לשביעות רצונכם.

תוצאות מופלאות במינימום מאמץ

זהו הזמן שלכם ליהנות מעצמכם, מאסתטיקה ומתחושת נעימות אמיתית. טיפולי הסרת שיער גב וכתפיים בלייזר. באמצעות תכנית אישית, יחס אישי ושירות נהדר, תוכלו לסיים את הטיפולים בתחושה הטובה ביותר. דעו, כי אמנם תכניות הטיפולים מציעות מספר טיפולים משוער, אך תוכלו להמשיך בטיפול עד לשביעות רצון מלאה ממראה השיער המיותר. עד מהרה תחושות הנוחות והנעימות יהפכו לאנרגיה, ביטחון עצמי וערך עצמי גבוה. כך שאין ספק שטיפולי הסרת שיער גב וכתפיים בלייזר הם לא רק חיצוניים ואסתטיים, אלא לחלוטין גם נפשיים ומנטליים. תוכלו לראות תוצאות החל מהטיפול הראשון, והתוצאות הסופיות יישמרו לצמיתות.

הסרת שיער גב וכתפיים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!