הסרת שיער לילדות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער לילדותכיום, המודעות למראה חיצוני ואסתטיקה בקרב ילדים ובני נוער גבוהה מהרגיל, בייחוד אצל ילדות. בנות מפתחות מודעות רבה לאסתטיקת גופן, הסרת שיער, חצ'קונים, תזונה, פעילות גופנית ולבוש. כל דבר חשוב, כל דבר משפיע והרשתות החברתיות רק מגדילות את המודעות יותר ויותר ככל שהשנים מתקדמות. מחקרים הוכיחו כי כבר בגילי העשרה המוקדמים, ביטחונן העצמי והדימוי העצמי של הבנות נבנה לפי הדרך שבה הן רואות את עצמן, כמו לדוגמה האם יש על גופן שיער מיותר או לא. אי לכך, הסרת שיער לילדות בשנים האחרונות הפכה לתדירה ומשמעותית. 

מאחר שמדובר בנושא רגיש, פיזית ורגשית, מכוני הסרת שיער בלייזר מציעים תכניות טיפול מותאמות לבנות צעירות, הלוקחות בחשבון את גם ההיבטים הפיזיים והרגשיים, וכמובן נותנת להם מענה לצד שמירה איתנה גם על בריאות והליך שמתבצע בהשגחת גורם רפואי. 

מודעות האסתטיקה בגילים צעירים ומדוע חשוב ללכת עמה יד ביד 

חשוב להבין שבעיות אסתטיות אצל ילדות כמו שיעור פנים, שיעור גוף, שיער מיותר על הגפיים או הגב נפוצות למדי ופופולאריות ביותר. לכן, המודעות שגברה עם השנים האחרונות שינתה מהותית את עולם בני הנוער כפי שהוא כיום, ואת תחומי העניין שלהם. מאחר שבני הנוער והילדים שלנו מוקפים כל היום במגוון של מדיה ומידע ברשתות החברתיות, והעולם מתקדם דרכו לשם כל יום יותר ויותר, עלינו לדאוג לכך שההנגשה לתחומים אלו בפניהם תהיה הכי עדינה ונעימה שיש. שההתעסקות בתחומים אלו תהיה טובה, תעבור בצורה מקצועית ובוגרת, ושהשיח סביבו יהיה בריא ולא אובססיבי או דווקני. על כן, טיפולי הסרת שיער לילדות הן דבר נהדר והפתרון למודעות ההולכת וגוברת.

הסיבה העיקרית לכך שחשוב ללמוד כיצד ללכת יד ביד עם המודעות ולא להילחם בה היא שבסופו של יום מה שחשוב הוא שהילדים שלנו יהיו מאושרים, מלאי ביטחון ובעל ערך עצמי גבוה. מאחר שנראות ואסתטיקה הן חלק בלתי נפרד מהצורה בה האינדיבידואל, צעיר או בוגר, רואה את עצמו וכיצד הוא לצד זאת, כמובן, אנו מלמדים אותם ערכים, התנהגות נאותה וקבלה. טיפולי הסרת שיער לילדות הוא דוגמה מצוינת לכך, שכן הסרת השיער המיותר גורם לתחושה נעימה ואסתטית מול הגוף שלנו, ולשיח חיובי מולו ומול עצמנו.

פיתוח טכנולוגיות הסרת שיער לילדות

מאחר שמדובר בהליכים הדורשים השגחה רפואית, יש לבצע טיפולי הסרת שיער לילדות אך ורק במכוני הסרת שיער המתמחים בכך, מקצועיים ובעל ניסיון. כמובן שמאחר שמדובר בילדות רכות בשנים, יש לוודא כי הטכנולוגיה והמכשור באמצעותם מטפלים יהיו הבטוחים והעדינים ביותר שניתן, ובאותה נשימה בעל יכולות ותוצאות מושלמות ומשביעות רצון.

למרות מה שנהוג לחשוב, ניתן להתחיל עם טיפולי הסרת שיער לילדות מגיל צעיר, גיל 6. טכנולוגיית הסרת שיער לילדות בלייזר פועלת באמצעות הרס זקיק השיערה ללא נזק לרקמת העור שמסביבו. כמובן שהטיפול מתבצע לכל אורך הדרך ע"י גורם רפואי בקיא, מוכשר ובעל ניסיון רב בטיפולי הסרת שיער לילדות. עם תיאום פגישת הייעוץ, יסביר הצוות הרפואי במדויק את תכנית הטיפול, מה היא כוללת, כמה זמן נמשך כל טיפול וכמה זמן תימשך התכנית כולה עד לקבלת תוצאות מדהימות. כמובן, שהטיפול מאושר על ידי כל הגורמים הרפואיים הנחוצים וכן על ידי משרד הבריאות. 

טכנולוגיות טיפולי הסרת שיער לילדות מתפתחים מאד בייחוד בשנים האחרונות, ואף יעילותם ומהירותם השתפרו פלאים. כך התקצרה משמעותית בשנים האחרונות תכנית הטיפול, והתוצאות נהדרות ואף טובות יותר משהיו. 

האם זה כואב או מסוכן?

מאחר שמדובר בשיטת טיפול עדינה יחסית, חווית הטיפול איננה כואבת כלל. זאת מושג באמצעות מכשור מתקדם בעל מערכת קירור משוכללת ושימוש בחומרי אילחוש מותאמים. במידת הצורך ולכל היותר, יעשה הצוות הרפואי שימוש במשחות אילחוש נוספות, אך ברוב רובם של המקרים אין צורך בכך. 

יש לשים לב כי לאחר הטיפול אין להיחשף אל השמש לבל יתפתחו שלפוחיות קלות על עורן הרגיש של הילדות. מבחינת תופעות לוואי, יכול ותיווצר אדמומיות קלה או רגישות קלה בעור.

מבחינת סיכונים, הסיכון שבטיפולי הסרת שיער לילדות בלייזר נמוך מאד. כל עוד קשובים להנחיות הצוות הרפואי, לא יהיו אי אילו בעיות. כמובן שכל מקרה לגופו, בהתאם לנתונים הטבעיים של המטופל ועל כן יש להקשיב היטב להנחיות הצוות הרפואי. 

הסרת שיער לילדות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!