הסרת שיער לנערות: איך מתבצעות שיטות הסרת שיער לצמיתות?

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער לנערותחולמת על גוף חלק ונקי משיערות? נמאס לך למרות שיערות עם שעווה, קרמים ושאר מוצרים שפשוט לא נותנים לך את התוצאה הרצויה? היום יש שיטות הרבה יותר מתקדמות להסיר שיער לנערות כמו למשל הסרת שיער בלייזר שמביאות לתוצאות פשוט מעולות. תוך כמה טיפולים בלבד תוכלי להנות מגוף חלק, ללכת בגאווה לבריכה, לחדר הכושר או לחוף הים מבלי לדאוג ולשאול את עצמך האם יש לך שאריות של שיערות במקומות ואזורים לא רצויים. הסרת שיער לנערות בשיטות שמניבות תוצאות לטווח הארוך כוללות טיפולים שמתבצעים באזורים הבאים:

  • הרגליים
  • בתי השחי
  • המפשעות
  • הידיים
  • הפנים

מאמר זה בוחן טיפולי הסרת שיער לנערות בשיטות יעילות ומקצועיות שמתבצעות על ידי צוות במכון הסרת שיער, עם תוצאות ארוכות טווח.

הסרת שיער לנערות בלייזר

הסרת שיער בלייזר כרוכה בשימוש בלייזר בחום גבוה להשמדת זקיק השיער. טכנאי הסרת שיער משתמש בהסרת שיער בלייזר בכל מקום בגוף, למעט האזור סביב העיניים. ניתן לצפות להפחתת שיער בשיעור שבין 10-25% לאחר מפגש הטיפול הראשון.

כשהשערות צומחות מחדש, הן נוטות להיות בצבע בהיר יותר ופחות עבות. לאחר שהשיער מפסיק לצמוח הוא עשוי שלא לצמוח שוב במשך חודשים או שנים. הסרת שיער לנערות בלייזר מניבה את התוצאות הטובות ביותר על שיער כהה וגס. השיטה אינה יעילה לשיער בהיר או אדום.

ברוב המקרים, הסרת שיער בלייזר כרוכה בסדרת מפגשים להסרת כל השיער מאזור מסוים בגוף, ומפגשים אלה מתקיימים בהפרשים של בין חודש לחודש וחצי.

הסרת שיער לנערות לצמיתות

קיימות מספר אפשרויות הסרת שיער לנערות לטווח הארוך, שמאפשרות להיפטר משיער שאינו רצוי. אחד הטיפולים שמאושר על ידי מנהל המזון והתרופות, ה-FDA, הוא טיפול הסרת שיער במחט חשמלית.

שיטה נוספת של הסרת שיער לנערות שמספקת תוצאות לטווח הארוך היא הסרת שיער בלייזר. אבל חלק מהנערות זקוקות למספר מפגשי טיפולי תחזוקה על מנת לשמור על התוצאות. מפגשים אלה נחוצים, למשל, לנערות שעברו הסרת שיער בלייזר בפנים.

מחט חשמלית

טכנאי מבצע טיפול הסרת שיער לנערות באמצעות מחטים ליישום תדרי רדיו של גל קצר על זקיקי השיער על מנת להרוס אותם. בשלב הבא הוא מסיר את השיער באמצעות פינצטה. ניתן לבצע טיפול הסרת שיער במחט חשמלית כמעט בכל חלקי הגוף, וההליך פועל גם על כל סוג שיער, כולל שיער בהיר.

בשל מחזור הצמיחה של השיער, ברוב המקרים יש צורך במספר מפגשי טיפול הסרת שיער במחט חשמלית על מנת להשיג את ההשפעות הרצויות. מספר המפגשים עשוי להשתנות בהתאם לאזור הגוף, לרגישות הגוף ולכמות השיער העודף הקיימת. יחד עם זאת, לאחר שהטכנאי מסיר את כל השיער מהאזור המטופל, לא יידרשו מפגשי טיפול נוספים.

קרמים במרשם

קיימים קרמים במרשם יעילים להסרת שיער, שעשויים להיות אפשרות טובה לנערות שמעוניינות להימנע מהעלויות הגבוהות של הסרת שיער בלייזר או במחט חשמלית.

עלויות הסרת שיער לנערות

עלות הסרת שיער לנערות במחט חשמלית משתנה בהתאם למספר המפגשים, ובהתאם למספר שיקולים נוספים, כגון רמת המיומנות של הצוות במכון הסרת שיער, וכמות השיער שיש להסיר.

כל מפגש הסרת שיער בלייזר עולה 300 ₪ בממוצע. בדומה למחט חשמלית, המחיר ישתנה בהתאם לרמת המקצועיות של הצוות במכון הסרת שיער, גודל האזור המטופל ומספר המפגשים הדרושים.

המחיר להסרת שיער משתנה ותלוי במגוון של קריטריונים כמו למשל השיטה שתבחרי להסיר את השיער (לייזר יקר יותר בהשוואה לשיטות אחרות), כמות הטיפולים שתצטרכי בכל אזור, גודל האזור ועוד. יש מקומות ומכונים שמציעים לקהל הלקוחות שלהם, כל מיני סוגים של מבצעים כמו למשל טיפול עשירי בחינם, עשרה אחוזים ברכישת כרטיסיה, 35% הנחה עבור טיפולים להסרת שיער לכל הגוף ועוד. 

להלן מחירון הסרת שיער לנערות (שיטת לייזר)

  • הסרת שיער בבית השחי מחיר לטיפול אחד – 250-500 ש“ח
  • הסרת שיער במשפעות מחיר לטיפול אחד – 200-400 ש“ח
  • הסרת שיער לרגליים (רגל שלמה) לטיפול אחד – 300-550 ש“ח
  • הסרת שיער לידיים (יד שלמה) לטיפול אחד – 280-500 ש“ח
הסרת שיער לנערות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!