הסרת שיער לנשים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער לנשיםהסרת שיער מאזורים מסוימים בגוף האישה מהווה חלק ניכר מהביטחון העצמי היום יומי שלנו כנשים, כך אנו מרגישות נשיות יותר, נעים לנו יותר ואנו יכולות לשלוף מהארון את השמלה, החצאית או השורטס האהובים עלינו ופשוט לצאת מהבית בשיא האנרגיה. הבעיה מתעוררת בימי הקיץ, כאשר השערות צומחות מהר מאד והשיעבוד להסרת השיער הופכת לטקס של ממש, שצריך להיעשות כמעט בכל יום. באמצעות הסרת שיער בלייזר, ניתן למגר את השיעבוד, ולהפוך את איכות החיים לגבוהה הרבה יותר.

מגוון אופציות של הסרת שיער לנשים, רק אחת זוכה

ישנן אופציות רבות להסרת שיער לנשים. חלקן זולות מאד, חלקן פחות, חלקן מצריכות יותר מאמץ וחלקן כואבות. אך המשותף לרובן הוא חוסר נוחות. כך למשל הסרת שיער באמצעות סכין גילוח, היא האופציה הזולה, הזמינה והמהירה ביותר. מנגד, היא מצריכה שיעבוד להסרת השיער באופן יום יומי, וכן עלולה ביתר קלות לפצוע את המשתמשת בשנייה אחת של חוסר זהירות. אופציה נוספת היא האופציה הכואבת יותר, שעווה. השעווה אמנם מסירה את השיער מהשורש ומחזיקה לזמן למשך חודש- חודשיים, אך התהליך הוא כואב במיוחד, במיוחד עבור נשים עם עור רגיש ואף מהווה סכנת כוויה. אופציה שלישית היא הסרת שיער באמצעות תכשיר משחתי להסרת שיער. שיטה זו מלכלכת במיוחד, מדיפה ריח נוראי ואיננה נוחה כלל לשימוש. 

אופציית הזהב המנצחת היא כמובן הסרת שיער בלייזר. היא בנויה ממספר טיפולים, בתהליך חד פעמי שהתוצאה שלו היא הסרת שיער לצמיתות. מבלי הצורך להיצמד לתכשירים למיניהם או בסכנת נזק כלשהי. האופציה הזו היא אמנם אופציה הדורשת השקעה כספית ביחס לאחרות, אך לטווח הארוך, ההשקעה הכספית מתגמדת. הן משום שהיא מייתרת את הצורך בבזבוז כספים נוספים בעתיד על הסרת שיער לנשים, והן משום התוצאות הנהדרות שלה, שמעניקות לך איכות חיים גבוהה במיוחד בכל הקשור להסרת השיער המיותר.

הסרת שיער בלייזר לנשים

בתהליך אחד הכולל מגוון טיפולים, הסרת שיער בלייזר תשאיר את גופך חלק, נקי לחלוטין משיער מיותר ונעים מאד למגע כמשי. טיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים לכל אזורי הגוף, החל מהאזורים הסטנדרטים כמו ידיים ורגליים ועד הסרת שיער מהאזורים הרגישים יותר, כמו בית השחי והמפשעות. 

מאחר שגופן של נשים שונות שונה האחד מהשני, בהתאם לגנטיקה והורמונים בגוף, הן מבחינת רמת השיער והן מבחינת אזורים שעירים יותר או פחות, יש להתאים את טיפולי הסרת שיער לנשים בלייזר לכל אישה באופן מיוחד. כיום, הרופאים המומחים במכונים השונים, באמצעות מכשור וציוד מתקדם יודעים לעשות את העבודה היטב, ולהתאים את תכנית הטיפול כיאה למטופלת ולגופה. 

האזורים המבוקשים ביותר להסרת שיער לנשים באמצעות לייזר הם אזורי הרגליים, בית השחי והמפשעות, אשר אלו האזורים הנראים ביותר. אזורים נוספים שחשובים לחלק ניכר מהנשים הן אזורי הפנים, וכן אזורי הבטן, הגב התחתון והידיים. אלו אזורים שיותר משמעותיים עבור נשים שחשוב להן במיוחד המראה החיצוני, והן רגישות במיוחד לשיעור המיותר בגופן.

הביקוש להסרת שיער לנשים באמצעות לייזר הולך וגובר עם השנים, וכך גם מייצר פיתוח מסיבי בטכנולוגיה בתחום זה. הטכנולוגיה המתפתחת מאפשרת לטיפול להיות כואב הרבה פחות, וכן מאפשרת צורך בהרבה פחות טיפולים על מנת להשלים את תהליך הסרת השיער לצמיתות לחלוטין. 

יתרונות טיפולי הסרת שיער לנשים בלייזר

מעבר לתחושות הביטחון והדימוי העצמי שעולות פלאים, וכן לאיכות החיים הגבוהה שהטיפולים מעניקים כמו שצוין לעיל, טיפולי הסרת שיער לנשים בלייזר בעלי יתרונות רבים. הטיפולים מעניקים תחושה אסתטית, שמשתקפת מבפנים החוצה, גורמת לנו להרגיש נשיות יותר ויפות יותר, וכמובן לשדר זאת כלפי חוץ. 

מעבר לכך, מדובר גם באיכות רמת הבריאות שעולה. העור הופך בריא יותר שכן גירויי עור מטיפולי הסרת שיער אחרים נעלמים, אין חתכים מסכיני גילוח או כוויות משעווה והעור נראה מבריק ויפה. וכמובן, איך לא, זמן הוא כוח. חסכון עצום של זמן מתפנה לנשים לעסוק בכל יתר הדברים שקיימים ברשימה היום יומית. שהרי, אין עסוקות כמונו.

מחקרים מראים שכבר מגיל ההתבגרות נשים מתחילות להתעסק בנראות גופן, וכבר אז הביטחון העצמי שלהן מתחיל להיבנות ביחס לכך. טיפולי הסרת שיער בלייזר מאפשרים לך שקט נפשי, ביטחון עצמי מתמיד בכל הקשור לשיער המיותר בגופך ותחושה נהדרת.

הסרת שיער לנשים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!