הסרת שיער מהאף בשיטה בטוחה

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער מהאףשיער האף הוא חלק טבעי בגוף, שמשמש כמערכת הגנה, ואמצעי להרחקת פסולת מזיקה ממערכת הגוף, כמו גם שמירה על לחות באוויר שאדם נושם. כלי הדם באף ובפנים צפופים במיוחד ותומכים בצמיחת שיער באף. למעשה, השיער באף נחשב לקשיח יותר והוא באורך של כמה מילימטרים ומגיע עד לפתחים של הנחיריים. המטרה של השיער הזה היא סינון של האוויר מחלקיקים של אבק, לכלוך, חול וכדומה. לאחר האזור השעיר, יש את רירית האף והיא בעצם משמשת למערכת שלה הגנה נוספת. 

למרות ששיער האף שימושי, אנשים רבים בוחרים להסיר אותו מסיבות אישיות או תרבותיות, יש אנשים שפשוט לא אוהבים איך שזה נראה ואפילו מתביישים בזה.  למעשה, השיער שצומח מהאף ומבצבץ החוצה, מפריע לנשים וגברים גם יחד ויש כל מיני שיטות ודרכים שניתן להסיר את השיער הזה, למרות שמבחינה רפואית זה פחות מומלץ. הנה שיטות בטוחות של הסרת שיער מהאף.

גוזמי אף

חיתוך שיער אף הוא האפשרות הבטוחה והנגישה ביותר מבחינת רוב האנשים. מספריים זעירים שמיועדים בדיוק למטרת הסרת שיער באף כלולים לעתים קרובות בערכות טיפוח. למספריים אלו יש חלקים מעוגלים על מנת למנוע מכם לחטט בעור ולדמם.

הסרת שיער מהאף מאפשרת הסרה או קיצור שיער האף הגלוי ביותר מבלי להסיר כמות גדולה מדי או לפגוע בעור העדין בתוך האף. שיטה חלופית לקצץ את שיער האף היא באמצעות גוזמי אף חשמליים, שמיוצרים עם סכיני גילוח מעוגלים. 

איש מקצוע שמתמחה בהליכי הסרת שיער באף מיומן בביצוע ההליך בבטחה, עם תוצאות שנמשכות רק עד שהשיער מתארך שוב. זהו אינו פתרון קבוע, אבל זוהי הגישה הכי בטוחה.

שעווה או מריטה

ברוב המקרים, שעווה או מריטת שיער אף אינה מומלצת. הוצאת שערות בודדות עלולה להוביל למצב של שערות חודרות ולזיהום. שעווה במיוחד עלולה לפגוע בעור עמוק בתוך האף. אבל קיימים מוצרי שעווה שמיועדים להליכי הסרת שיער מהאף בקצה הנחיריים, עם תוצאות שעשויות להימשך עד חודש.

הליך זה מניב תוצאות שנמשכות זמן רב יותר מאשר גיזום השיער, מכיוון ששעווה מסירה את כל השיער מתחת לקו העור.

הסרת שיער מהאף בשעווה צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מומחה בתחום, שבקיא בביצוע ההליך בבטחה. טיפול מקצועי כולל הרגעת העור לאחר ההליך, עם קומפרסים חמים שמספקים הקלה בכאבים ומסייעים בריפוי.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא טיפול קבוע להסרת שיער שאינו רצוי מכל הגוף, אבל הסרת שיער באף בלייזר שנויה במחלוקת מכיוון שההליך עלול לפגוע בריריות בתוך חלל האף. טיפול לייזר לשיער אף מיועד לשיער הגלוי ביותר בקצה הפנימי של הנחיריים בלבד, כך ששיער האף פחות מורגש וההליך מונע ממנו להיות גלוי מחוץ לאף.

הסרת שיער מהאף בלייזר היא האפשרות היקרה ביותר בין כל השיטות להסרת שיער, למרות שחלק מהמכונים והמטפלים המתמחים בהסרת שיער מספקים חבילות טיפול שמכסות את העלות לאורך זמן.

מחירים מעודכנים של הסרת שיער באף

עלות טיפולי הסרת שיער באף עשויה לנוע בין 20 ₪ למפגש טיפול של קיצוץ שיער האף באמצעות גוזמים מיוחדים, ועד 100 ₪ ויותר לטיפול בשעווה עם תוצאות שנמשכות לטווח הארוך, של אף נקי משיער מיותר.

שיער אף הוא חלק טבעי וחשוב בגוף, אבל אם אינכם מעוניינים ששיער האף שלכם יהיה גלוי מאוד, קיימות שיטות בטוחות של הסרת שיער מהאף. 

בכל אופן, מומלץ שלא לבצע את תהליך הסרת השיער בעצמכם, גם אם זה ממש מפריע לכם, עדיף ללכת לקוסמטיקאית מקצועית. 

לסיכום, הסרת שיער הן מהאף והן מאזורים אחרים בגוף או בפנים היא בין התהליכים הכי נפוצים בתחום הקוסמטיקה ותופסת נתח שוק נרחב וגדול. בהיותכם מחליטים לבצע טיפולים להסרת שיער מכל סוג שהוא, חשוב לברר היטב איפה אתם מתכוונים לבצע את התהליך, באיזו שיטה מומלץ לבצע את הסרת השיער בהתאם לאזור שבו השיער מפריע לכם, האם יש הגבלות מסוימות, תופעות לוואי לתהליך, לבדוק מחירים, מכשור וצוות. רק לאחר שבדקתם היטב את המקום וקיבלתם מידע על התהליך, תוכלו לקבל החלטה נכונה. 

הסרת שיער מהאף
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!