הסרת שפם לילדות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שפם לילדותהסרת שפם לילדות

המודעות לאסתטיקה ומראה חיצוני אצל ילדים ובני נוער עלתה משמעותית בשנים האחרונות. שיעור יתר אצל ילדים ובני נוער מגביל אותם, גורם להם לאבד ביטחון עצמי ועם השנים גם יוצר דימוי עצמי נמוך. בייחוד הדבר מוכר כאשר מדובר על תופעת שיעור היתר באזור השפם אצל בנות. אזור זה שכיח מאד מבחינת צמיחת השיער המיותר, וגורם לתחושות של תסכול וטרדה אצל ילדות. הבנות הקטנות מרגישות לא אסתטיות ולא בנועם עם הופעת השיער המיותר באזור הפנים, בפרט באזור השפם והביטחון העצמי, בהתאם, יורד. כך נוצרה מגמה הולכת וגוברת, בייחוד בשנים האחרונות, של מגוון טיפולי הסרת שפם לילדות. טיפולים אלו מתבצעים במתכונת מותאמת אישית לכל מטופלת צעירה, ולוקחת בחשבון את כלל ההיבטים, הפיזיים, הרגשיים והרפואיים הנחוצים לכך. 

מתי נכון לבצע לילדות שלנו טיפולי הסרת שפם?

לצערנו הרב, רבות הפעמים בהן בנותינו הקטנות מגיעות הביתה מבית הספר ומוטרדות מסיפורים חוזרים ונשנים על אי אילו חוויות לא נעימות מול חבריהן לכיתה. לילדים, כידוע, אין פילטרים בכל הקשור לילדיהם לכתה ואלמנטיים חברתיים ככלל, והדבר משפיע משמעותית בטווח הארוך על דימויין העצמי של בנותינו הקטנות. פרט לכך, המודעות ההולכת וגוברת, בייחוד כתוצאה מהופעתן של הרשתות החברתיות והשפעתן הכבירה על הבנות הקטנות, מעלה עוד יותר את הצורך שלהן לשמור על אסתטיקה ועל טיפוח. גיל הטיפוח ירד בשל כך משמעותית, והוא היום עומד על גילי העשרה המוקדמים ביותר. 

סיטואציות לא נעימות אלו גורמים להורים רבים לחוסר אונים. הם רוצים מצד אחד שילדיהם יהיו מאושרים. אך מצד שני, חשוב להם לשמור על ערכים נאותים, נימוסין וקבלת האחר בחינוך ילדיהם. מחקרים רבים, ביניהם מחקרים פסיכולוגיים, הוכיחו כי עוד בגילי העשרה המוקדמים ילדים, בפרט בנות, מתחילות לפתח את הדימוי והביטחון העצמי שלהן ביחס לאסתטיקה וטיפוח גופן. הן חשות נעים הרבה יותר כאשר גופן מטופח, וכך הערך העצמי שלהן גדל ונשמר. כמובן, שיש חשיבות עליונה גם לרצון הילדה, ויש לשים לב שאכן הרצון לטיפוח והסרת שיער פנים מגיע ממנה.

טיפולי הסרת שפם לילדות, היום בקלות וביעילות

כיום, עם התגבשות הטכנולוגיה במרוצת השנים על שלל גווניהם של שיטות הסרת שיער בלייזר, ניתן לבצע טיפולים משמעותיים של הסרת שפם לילדות בהתאמה אישית ובבטיחות מלאה. טיפולים אלו מאושרים על ידי גורמים רפואיים וכן על ידי משרד הבריאות. הטיפולים מתבצעים על ידי גורם רפואי ובהשגחה רפואית, מתבצעים ביעילות ובמהירות יחסית ובמקסימום תוצאות. הסרת השיער יכול שתתבצע החל מבנות מגיל 6 ומעלה, כמובן בליווי ובהשגחת מבוגר.

חשוב להבין כמובן שטיפולי הסרת שיער לילדות מותאמים למטופלת הצעירה הספציפית, ולכן טרם תחילת הטיפולים יש להגיע לפגישת ייעוץ והתאמה. בפגישה ייבחנו שלל הפרמטרים הטבעיים השונים, כמו למשל גוון העור, גוון השיער, עובי השערה וצפיפותה ועוד. 

התפתחות הטכנולוגיה כיום מאפשרת את ביצוע טיפולי הסרת שפם לילדות והטיפולים בצורה שאינה כואבת כלל, ואיננה משאירה משום כוויות או צלקות. מדובר בשיטת טיפול עדינה יחסית, באמצעות מיכשור מתקדם בעל מערכת קירור משוכללת ושימוש בחומרי אילחוש מותאמים. במידת הצורך ולכל היותר, יעשה הצוות הרפואי שימוש במשחות אילחוש נוספות, אך ברוב רובם של המקרים אין צורך בכך. 

שיטות אלו מאפשרות את ביצוע טיפולי הסרת השיער ללא סיכונים או תופעות לוואי קשות. ישנו צורך כמובן להקשיב להנחיות הצוות הרפואי, משום שבכל זאת, מדובר בטיפולים פולשניים. אי לכך, בתום הטיפול אין להיחשף אל השמש פן יתפתחו שלפוחיות על העור. מבחינת תופעות לוואי, תופיע לכל היותר אדמומיות קלה או רגישות קלה בעור. 

טיפולי הסרת שפם לילדות יאפשר לבתך היקרה להגיע לבית הספר בחיוך, להרגיש נעים ובביטחון עם עצמה ועם גופה ולקבל את עצמה כראוי. לא בכדי הפכה תופעת הסרת שיער שפם לילדות לכה שכיחה, האסתטיקה הופכת יותר ויותר משמעותית עבור הדור הצעיר והדבר נותן את אותותיו. אנו כהורים, רוצים את הטוב ביותר בעבור בנותינו, ואין כלל ספק כי לצד הערכים החשובים שאנו מנחילים להן מדי יום, חשוב גם להקשיב להן ולרחשי ליבן. טיפולי הסרת שיער לילדים, כיום, נעימים ונגישים, ומבחינת מחיר, מותאמים לכל כיס וכל תקציב. 

הסרת שפם לילדות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!