הקשר בין גמילה לשיער

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

האם שימוש באלכוהול, סמים או תרופות (ובכלל התמכרות) מזיק לשיער? מחקרים שנעשו בשנים האחרונות קובעים שכן. גמילה, אם כן יכולה לשפר את מראה השיער ואת בריאותו, לצד השפעות בריאותיות נוספות וחשובות. נסביר כל מה שכדאי לדעת.

שיקום בגמילה – לשיער יפה, סמיך ובריא

היחס לשיער הוא מורכב ומעניין – על הראש ובקרקפת, הימצאות שיער יפה סמיך ועשיר הוא סממן ברור של בריאות ונעורים. מצד שני, גוף חלק משיער בזרועות, ברגליים וכן הלאה, נתפס כיפה, מרשים ומטופח. כבר כעת כדאי לדעת כי התמכרויות מזיקות, מחוללות השפעות גם על השיער. הפסקת השימוש בחומרים ממכרים בעזרת מוסד גמילה תסייע לשקם את השיער בכמה דרכים שונות.

נשירה מוגברת בשל התמכרות

גורמים רבים עשויים להביא לנשירת שיער, בין היתר הפרעות שינה, הפרעות אכילה, קבלת טיפולים רפואיים או תרופות מסוימות בעלות השפעה חזקה. הרבה התמכרויות המזיקות ליציבות הנפשית ולבריאות הפיזית משפיעות בצורה הדוקה על השיער. לעיתים ההתנהגות האובססיבית כוללת סירוק אגרסיבי של השיער או התעסקות יתר בשימוש בתכשירים לעיצוב השיער. שימוש יתר בחומרי חפיפה וג'לים ממש כמו שימוש יתר באלכוהול וסמים, אינם עושים חסד עם הבלורית. תופעה של נשירה מוגברת, קצוות מפוצלים, היחלשות השורשים – אלה דוגמאות של תוצאות שליליות.
חשוב להוסיף כי התמכרות ממשית איננה מסתיימת בשימוש בחומרים ממכרים כאלה או אחרים. בשלב מסוים, התמכרויות מביאות עימן אכילה לא מסודרת וחוסר שינה. נוצרות השפעות הורמונליות ואחרות, שמביאות לפגיעה נוספת בשיערות שעל הראש. הברק הולך לאיבוד, לעיתים הצבע דוהה והשיער נעשה אפור ולבן בגילאים צעירים מהמקובל. התמכרויות פוגעות בין היתר ביכולת הגוף לספוג חומרים מזינים מהמזון. כאשר הגוף מאבד מינרלים וברזל, ספיגת החלבונים יורדת וכדומה, ניתן לזהות עליה בקשקשים והתייבשות הקרקפת. בנוסף, את התוצאה אפשר לראות לא רק בשיער אלא גם בציפורניים, בממצאי בדיקות הדם ועוד.

עישון מזיק לשיער – עוד סיבה להיגמל

כולם מכירים היטב לפחות חלק מהנזקים של עישון. העישון מזיק לריאות, צובע את השיניים בכתמים של ניקוטין, מעלה סיכון למחלות לב וסרטן וכן הלאה. יחד עם זאת, סיגריות ומוצרי טבק מכילים הרבה מאוד חומרים כימיים ורעלים, חלק מזיקים באופן ישיר לשיער וחלם באופן עקיף. רק דוגמא קטנה – העשן מפריע לזרימת הדם בכלי הדם. כלי הדם הזעירים המזינים את שורשי השיער מתקשים לתפקד ביעילות. וכפי שהעישון הכבד גורם לעור להתקמט מהר יותר ומזיק לריאות, כך הוא גם מזיק לשיער באופן מתמשך ועקבי.
אם נרצה לסכם, המצב הוא כזה: התמכרות מביאה עימה נזקים רבים, למערכות שונות בגוף. גמילה, כלומר תהליך התנקות מחומרים מזיקים, תעשה רק טוב לגוף כולו ולשיער בפרט. גמילה יכולה להאט ואף לעצור נשירה מוגברת, להשפיע על הפחתת קשקשים ושיפור ניכר במראה השיער.

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!