אם שאלתם את עצמכם לגבי טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפול

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפולאם שאלתם את עצמכם לגבי טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפול, כאן תקבלו את התשובה

אם החלטנו לסגל לעצמנו אורח חיים נעים יותר, רמת חיים טובה יותר וטיפוח לטווח ארוך בדמות של הסרת השיער המיותר מגופנו, אנו לבטח נשאל את עצמנו אודות טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפול. הסרת השיער המיותר לצמיתות מאזורים מסוימים בגוף בהם השיער הוא מיותר אכן ידועה כאחד הגורמים לתחושה נעימה ואסתטית יותר בגוף, וכן משפרת את הביטחון ואת הדמוי העצמי. מאחר שטיפולים אלו מתבצעים באמצעות טכנולוגיות לייזר שונות ומפותחות, ניתן כיום להגיע לתוצאה מופתית של הסרת שיער כמעט לצמיתות. 

האמת שמאחורי החזקת טיפולי הסרת השיער

כיצד זה קורה? תהליכי הסרת השיער הולכים ומתפתחים עם השנים, הטכנולוגיה מתחדשת יותר ויותר וכל פעם מחדש נמצאים עוד ועוד פתרונות למיני בעיות או תקלות שצצו אי פעם בהליכי לייזר להסרת שיער. כך, מייתרים משמעותית הופעתם של תקלות בתום טיפולי הסרת השיער, ואלו האחרונים יכול שתוצאתם אכן תישאר לצמיתות. מאחר שזו אכן המטרה הרצויה, ותכליתה העיקרית של טיפולי הסרת השיער, היו בטוחים שמכוני הלייזר המומחים והמקצועיים באמת, עומדים מאחורי הבטחותיהם, ויספקו לכם את השירות ואת התוצאות הטובות ביותר שיחזיקו לזמן הארוך ביותר שניתן.

חשוב להדגיש שמאחורי טיפולי הסרת השיער אצלנו עומדים גורמים רפואיים, אשר מקצועיים מאד בעבודתם ובעלי ניסיון רב בביצועה. אנשי הצוות הרפואי שלנו יגבשו עבורכם בתכנית טיפול מותאמת אישית את כלל מכלול הדברים וישקפו אותם בשטח. הם יאפשרו לכם להבין מהו הצפי בעבורכם, מבחינת אופי הטיפול, הצלחת הטיפול, וזמן החזקת התוצאות. חשוב להבין שהתכנית לוקחת בחשבון פרמטרים של נתונים טבעיים כמו למשל גוון עורכם, צבע השיער, עובי השערה, צפיפות השיער ועוד. וכן, פרמטרים נוספים כמו טווח גיל, גילי הפוריות, טרם או לאחר היריון ועוד.

מגוון קריטריונים שמשפיעים על משך זמן תוצאות הטיפול

עוד קריטרייון חשוב במיוחד שיש לקחת בחשבון, וכמובן יילקח בחשבון בתכנית שיתאם עבורכם הצוות הרפואי הוא מגוון גירויים שונים שיכול וייצרו באשר לגופכם. גירויים אלו יכול וישתנו גם לפי מינכם, גברים או נשים. וכן לפי טווחי גילים כמו גיל ההתבגרות, גיל הבגרות, גיל הבלות ועוד. עוד יילקחו בחשבון גורמים כמו נטילת תרופות, נטילת תוספי תזונה או ויטמינים, הליכים רפואיים ועוד.

כך לדוגמה, פעילות הורמונית של אזורים מסוימים בגוף משפיעה גם היא על צמיחת השיער במהלך החיים. אם אישה נוטלת גלולות נגד הריון לדוגמה, היא עלולה לגרום לפעולה הפוכה מזו של קרן הלייזר של טיפולי הסרת השיער ולגרום לשיער המיותר לחזור במקצת. ודוגמה נוספת, כאשר גברים מתבגרים צומח לו לעיתים שיער חדש על האף, האוזניים ועוד. שיער חדש הוא כמובן שיער שלא הוסר בלייזר, מכאן יכול שתתהווה חזרתיות מסוימת קלה של הופעת שיער. כמובן, שלאחר הופעת תופעות מאין אלו, ניתן לטפל שנית בשיער החדש ולהסירו. 

בסופו של דבר, הצוות הרפואי יבהיר לכם את הצפי לאור קריטריונים אלו ואחרים, שקצרה יריעת דף זה מלהכיל. יהיו מי מכם שיזקקו למספר טיפולים נמוך יותר, ואלו שיזדקקו ליותר טיפולים. באשר לכל הקריטריונים הנ"ל, התכנית גם תבהיר לכם האם ציפיותכם יכולות להתממש במלואן, ואם כן האם יוכלו אלו להחזיק אכן, לצמיתות.

המשמעות היא, שברוב טיפולי הסרת שיער בלייזר התכלית היא אכן להגיע להחזקה לצמיתות. לצד זאת, לאור לקיחה בחשבון של מגוון קריטריונים כפי שפורט לעיל, יכול ולאחר מספר שנים תהיה חזרתיות כזו או אחרת, מוקטנת בהרבה כמובן, של השיער. אך כל זאת יגובש בתכנית הטיפול, כאמור, וישתקף עבורכם כך שתוכלו לקבל החלטה כראוי. 

האם ישנו מצב בו טיפולי הסרת שיער בלייזר יחזיקו לכל החיים?

התשובה היא, בודאי שכן. תכליתם המשמעותית של טיפולי הסרת שיער בלייזר היא בדיוק זו, ולכך בדיוק חותרת הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת עם השנים. 

לצד תופעות חדשות בהתאם לקריטריונים טבעיים, פעולות הורמונליות ושיער חדש שצומח, ישנו הרוב הגדול והוא שברוב המקרים, לא מתרחשות תופעות כאלו והסרת השיער אכן נשארת לתמיד.

המטרה שלנו היא למקסם את התהליך ככל האפשר, ולגרום לכם להיות הכי מרוצים שרק אפשר. אנו מאמינים בטיפולים איכותיים ומדויקים, ומאמינים שלצד תיאום ציפיות ותכניות מותאמת, נגיע לתוצאות הטובות ביותר. כך שלגבי השאלה אודות טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפול, התשובה שלנו היא- כמה זמן שרק אפשר. 

טיפולי הסרת שיער בלייזר כמה זמן מחזיק הטיפול
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!